Baza wyszukanych haseł
aaaaTrzeba żyć, a nie tylko istnieć.aaaa

Witam mam dosc nietypowy przynajmniej dla mnie problem z cinquecento 700 gaznik rok 94. Przeszedł generalny remont silnika wymieniane klawiatura, popychacze, uszczelka, zawory, rozrząd, sprzegło oleje wszystkie itp co do czesci moge jeszcze napisać jakie zostały wymienione gdy pogadam z mechanikiem. Chodzi o to ze po przejechaniu od 50 do 100 km samochód zaczyna sie dusic gasnie i staje. przyczyną są brudzące sie swiece. co moze być powodem tej usterki już włozyłęm tyle kasy ze nie chciał bym wymieniac kazdej czesci dopuki nie natrafie na tą zepsutą. swiece mam kilka miesiecy nawet 4 ze tak powiem 2 na zmiane:) swiece po wykreceniu są całe czarne wyglądaja jak by sadza była na nich czy cos takiego. z góry dziekuje za pomoc



Witam.
Trudzę się aby uruchomić mojego "cienkiego". Wjechałem na najazdy (20cm wys.), zgasiłem i potem juz nie chce odpalic... Rozrusznik kręci lekko jakby nie mial kąpresji, sprawdzilem i nie ma cisnienia w cylindrach, ale rozrzad wporzadku (sprawdzałem), zawory tez ok. Tylko przy okazji wymienilem lancuszek rozrzadu, bo wyciągniety. Juz nie wiem za co mam sie zabierac. Iskra jest, paliwo dochodzi. Dla wygody odkrecilem kolektor wydechowy i zauwazylem przy probie rozruchu ze z jednego cylindra wypada wiecej dymu i cos kapie jakby olej. W drugim tez dymi ale mniej i jest sucho. Tez pod maska czasem znajdzie sie maly plomien (towarzyszy mu plujniecie). Strzela w gaznik. Mysle ze to zaplon albo ten cholerny gaznik. Moze to byc tez (jezeli nie ma dobrej kapresji) ze pierscien poszedl , ale czemu w rzadnym cylindze nie ma cisnienia.
Juz nie wiem co myslec i co to moze byc...

Prosze o szybko pomoc i propozycje
Z gory dziękuję



Witam dostałem po mamie cinquecento 700 stan idealny zakonserwowany przebieg 48852km i chciałbym w nim poprawic troche osiagi.Szukałem juz na różnych forach ale nigdzie nie znalazłem tego co chciałem. Żeby poprawic troche osiagi w cc myslałem na odchudzeniem koła zamachowego, planowaniu głowicy o 3mm,zmianie układu wydechowego,sportowy dolot i strumienicy (a co z wałkiem rozrzadu nigdzie niemoge znaleźć sportowego a z cinquecento 900 bedzie pasował)?? prosze o podpowiedzi cena tego tuningu max 800zł



Proszę WAS o pomoc bo nie wiem co jest grane z moim cieniasem.Pompka paliwowa nie podaje paliwa.Założyłem drugą nową i nic.Zacząłem szlifować pod pompką tą podkładkę po trochu i próbowałem go odpalać i nic nadal nie podaje paliwa.Szlifowałem do momentu aż pękła obudowa pompki.Sprawdzałem pompkę na sucho wciskajac języczek wkrętakiem i pompuje.Kręciłem rozrusznikiem pompka była zdjęta a popychacz chodzi w górę i w dół.gdzies na 5 mm.Może zbyt anemicznie ,,,,,nie wiem.Obawiam się że poszedł wałek rozrządu ,wydaje mi się że popychacz chodzi zbyt mało dynamicznie,ale popychacz jednak chodzi co robić........Gdy by co to ile moze kosztować wymiana wałka rozrzadu w cieniasie? Pozdrawiam.



Witam, zmuszony byłem rozebrać rozrząd i na nowo ustawiać luz zaworów odpowiedzio 0.25 0.20 Przed tem luzu w ogóle nie było no to byłem w szkoku. Silnik trząsł drgał i co nie tylko. Teraz silnik ma mega siłę nie drży ale grają zawory. szperałem ile mają być luzy to wszscy mówią że się nie ustawie po jest hydraulicznie. A w tym silniku sa popychacze więc wątpie że to hydraulicznie. Jesli tak to prosze mi powiedziec gdzie jest urządzenie do oleju tam żeby hydraulicznie mi regulowało. Z tego co wiem to cinquecento 900 i 700 miały hydrauliczne. A w Skodzie mam te popychacze więc jak i na ile je ustawić???


Link



Ps. W rzeczywistości aż tak mocno nie słychać, ale jednak nie jest cicho.



Witam...mam problem ze swoim CC700.Otóż moje autko nie trzyma wolnych obrotów.Czy jest ciepły czy zimny problem jest ten sam.Jakiś czas temu wymieniłem w nim skrzynie biegów,kompletne sprzęgło i kompletny rozrząd.Niestety mechanik który mi to robił nie był mi w stanie i nawet nie próbował regulować tych obrotów.Nadmieniam że przed wymianom tych podzespołów i przed odstawieniem do mechanika wszystko było ok...i teraz nie wiem czy problem spowodował mechanik czy stało się to po wymianie tych podzespołów?Nie miej jednak samochód jest nie do jazdy...kiedy się jedzie w trasie prowadzi się go rewelacyjnie i przyspiesza bardzo dobrze.Ale gdy wbije sprzęgło lub wrzucę na luz to od razu gaśnie.Wymieniłem w nim przewody od podciśnień,świece i przewody od świec,nawet oddałem do innego mechanika który wyczyścił mi gażnik ale nic nie zaradził...mówił że gdyby miał książę ze schematem to coś by jeszcze zrobił..może pasował by gażnik WEBERA lub FOSA?Może doszło do przestawienia rozrządu?czy jest to możliwe?Proszę o jak najwięcej informacji i spostrzeżeń na ten temat..z góry dziękuje i pozdrawiam.



Witam wszystkich posiadaczy samochodu Cinquecento o pojemności 700.
Jeśli nadeszła pora wymiany rozrządu (łańcucha rozrządu) i nie wiesz czy dasz rade samemu go wymienić….. to na pewno z tą instrukcją dasz radę ….zaoszczędzisz kasę u mechanika.
Instrukcja mojego autorstwa ,ma 27 stron fotograficznej dokumentacji z przypisami do każdego zdjęcia .Opisy krok po kroku co należy wykonać i jakim sposobem.

Pamiętaj że nadmierny zużyty (rozciągnięty) łańcuch może powodować:
- metaliczny dźwięk w silniku –łańcuch który pod wpływem siły odśrodkowej zaczyna ocierać aluminiową pokrywę rozrządu która może ulec uszkodzeniu dodam że nowa pokrywa jest 3 razy droższa od nowego rozrządu .
- pęknięcie łańcucha –a to tylko oznacza remont silnika i duże koszty naprawy.

link do instrukcji:
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=7462965#7462965



Na początku witam Was Wszystkich koleżanki i koledzy!

Wczoraj nagle nie wiadomo skąd w drodze zaczęły mi sie problemy z autkiem ...

Po krótce:
- kręci tylko do 3,5 tys obrotów więcej nie chce,
- chodzi jak Cinquecento tak jakby wszystkie gary mu nie chadzały ,
- po powolnym powrocie do domu spod maski wytoczyło sie trochę dymku,
- i chyba pali troszkę olej ale to mnie tak nie martwi.

jestem po prostu załamany

Jadę dziś sprawdzić świece, kable i rozrząd choć był wymieniany jakieś 25 tkm temu

Czy może to być uszczelka pod głowica Bo takie słuchy mnie doszły! Jeżeli jest taka możliwość to jakie to są "pi razy oko" koszta :/

Może macie już jakieś doświadczenie z tego typu problemem?? Może jesteście w stanie coś mądrego doradzić Bliźniemu w potrzebie ..

Pozdrawiam



dobrze że tata nie dawał w ave wymieniać rozrządu
bo była tam u nich akcja że w oplowskim silniku po ich wymianach/naprawach/regulacjach tłoki spotkały się z zaworami...

swoją Mazdę serwisuję u mechanika, który robi różne pojazdy - od cinquecento bo nowe VW z common rail... - ma praktykantów/uczniów, których kontroluje w ich działaniach i sprawdza co i jak zrobili, a ważniejsze naprawy robi sam lub jego dwóch zaufanych mechaników... ponadto ma niezwykle dobre podjeście do klienta i atrakcyjne ceny...

ale skoro już pytam - może mi ktoś powiedzieć ile może kosztować malowanie całej madzi 323f bg z małymi poprawkami blacharskimi (koło listwy w drzwiach od kierowcy)? chodzi mi o taki sam czerwony - nie metaliczny kolor...
wogóle zastanawiam się czy robić takie malowanie, czy się opłaca itp. - ale narazie orientuję się w kosztach... dlatego o tym myślę, bo chcę moją mazdę z tak dużym przebieg na ori silniku bez remontu doprowadzić do stanu wręcz idealnego... nie wygląda obecnie źle, wręcz bdb, ale widzę sam miejscami niewielkie ubytki (których ogólnie rzecz biorąc nie widać:P) - i zastanawiam się czy coś z tym robić...



" />
">A skąd ten skan , jest on mylący i nie sugeruj sie tym tylko to co ci napisałem i moim skanem z epera nr. 6 to są koła zębate wałków wyrównowarzających i ich niewymieniasz

Jak widzisz wałki są ułożyskowane na jednym wałku 2 łożyska i jest to łożysko ogólno dostępne numer fabryczny: 7533697 -obecnie nowy numer to: 46444773

Stosowane międzyinnymi w cinquecento,seicento z silnikiem 899ccm. w skrzyni biegów mam nawet takie na stanie kosztuje 35zł.Ale szczerze wątpie żeby ci padło słyszał byś to przed wymianą rozrządu



" />witam.
Po czym można poznać że łańcuszek rozrządu jest do wymiany?? Kiedyś stojąc na światłach w mim cinquecento gość obok mnie w elegancie powiedział mi że słychać że mam łańcuszek do wymiany. Trochę dziwne mi się to wydało bo jakieś 20tyś km temu zawiozłem auto do mechanika żeby mi wymienili. Niestety nie byłem przy wymianie czy faktycznie została dokonana. Czy można to tak na słuch stwierdzić??



Witam
Otóż przyjechało do mnie cc 1100 sporting.
Silnik pracuje dość nierówno, jakby nie na wszystkie palił.
Przy gwałtownym dodaniu gazu potrafi strzelić ogniem z dolotu.
Z wolnych obrotów ma problemy z zebraniem się
Rozrząd , kompresja i świece sprawdzone.
Na gazie tak samo się dzieje.
Obraz oscyloskopowy z przebiegu wyzwalania cewki jest dośc dziwny bo przy w miare równych obrotach pojawiają sie niechciane impulsy , i czasami jest impuls idący z - na plus.
Czy to może byś uwalony sterownik?
Bo cdif pokazuje błąd sterowanie cewką 1,2 usterka.
Pierwszy raz cos takiego mam i nie wiem co do konca robic.
Bartek



" />KOROZJA - gdzie może wyjśc w E30
1. Doły przednich błotników- zwłaszcza jeśli będzie z listwami progowymi,
2. Prawa i lewa strona podszybia ( zaraz przy mocowaniu błotników )
3. Podłoga pod nogami kierowcy i pasażera.
4. Kwadraty w podłodze za przednimi kołami - do podnoszenia na warsztatowych podnośnikach
6. Wnęki po lewej i prawej stronie bagażnika.
7. Tylny pas na wysokości ucha do zapinania linki.

SPALANIE 9 - 10L przy R6 raczej zapomnij - w długiej spokojnej trasie do uzuskania ale kręcąc się po mieście to jest już wyczyn.

USTERKI : Standardowe dla starszych BMW - Wisko, rozrząd silników 4 cylindrowych, pompa paliwa , czasami hydraulika sprzęgła.. i inne typowe usterki wynikające z wieku i eksploatacji.

CZĘŚCI - Nie są drogie ale nie jest to poziom cen jak w przypadku Cinquecento, Poloneza itp..





Pewnosc mozna miec jak auto przechodzilo tylko przez znajome rece...
a najwazniejszym dowodem na przejechanie ponad 200k sa starte pedaly...


Moja coupetka ma ponoć 105.000 i ma pedały jak nowe. Jak będzie miała ponad 200 000 pedały nie będą wygladały specjalnie gorzej... Widziałem pedały w hondzie civiv która na pewno ma ponad 350 000 a pedały w cinquecento mojego ojca (80 000 przebiegu ) wyglądają gorzej.

P.S. Spokojnie exploatowana cupetka powinna przejechać minimum 300 000 na olejach syntetycznych bez grzebania w silniku (oczywiście oleje + paski rozrządu + świece trzeba zmieniać ). Zresztą tyle mają realnie przejechane niektóre egzemplarze z Włoch - oferowane u nas z przebiegiem 80 000

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • brytfanna.keep.pl
  • Trzeba żyć, a nie tylko istnieć.