aaaaTrzeba żyć, a nie tylko istnieć.aaaa
" />-przekaźnik pompy paliwa & kickdown;
-wyłącznik wentylatora chłodnicy Vemo;
-wahacze tylne, górne L+P Febi;
-uszczelniacze zaworowe Victor Reinz;
-uszczelka pokrywy zaworów Elring;
-napinacz łańcucha rozrządu Febi;
-Filtr paliwa, powietrza, oleju MANN;
-wymiana oleju w silniku Castrol;
-wymiana oleju w ASB Mobil;
-wymiana filtra i uszczelki ASB Febi;
-wymiana wkładu stacyjki;
-synchronizacja wszystkich zamków w samochodzie pod jeden kluczyk;
-adaptacja kluczyka ("scyzoryka") od W210/W202;
-nowe lusterko prawe (po kradzieży starego);
-wymiana sworzni wahacza L+P Lemforder;
-wymiana poduszek stabilizatora przód Lemforder;
-przewody wysokiego napięcia Beru;
-świece zapłonowe Beru;
-nowy korek wlewu paliwa Mercedes;
-nowy korek wlewu oleju Febi;
-nowa pokrywa przewodów wysokiego napięcia Mercedes;
-wymiana kolektora wydechowego (+nowe uszczelki i nakrętki Elring);
-wymiana klocków hamulcowych P+T ATE;
-czujniki zużycia klocków ATE;
-zestaw montażowy klocków tył ATE;
-uszczelnienia tłoczków hamulcowych ATE;
Efekty, bezcenne
" />Poniewaz nie ma osobnego topicu to witam wszystkich jako,ze to moj pierwszy post.
Poniewaz zastanawiam sie nad kupnem takiego MB jak w temacie mam kilka pytan,moze ktos bedzie mogl pomoc.
Jak wyglada "niezawodnosc" i trwalosc ML jesli chodzi o silnik i jego podzespoly
Poniewaz kupowalbym cos okolo 98-99 rocznika czyli samochod juz kilkuletni,poza tym slychac wiele opinii o coraz gorszej trwalosci Mercedesow z nowszych rocznikow. Czy to jest dokladnie ten sam silnik jaki spotykamy w W210 i W220?Zalezy mi zeby samochod byl w miare niezawodny bo nie mam czasu latac po warsztatach wiec po kupnie wymiana podstawowych rzeczy typu olej,filtry,klocki,aku etc. i chcialbym jezdzic.
1.Jak wyglada sprawa rozrzadu?Co ile sie wymienia i ile kosztuje?
2.Jak silnik znosi gaz?(sekwencyjny oczywiscie)
3.Ceny czesci w miare przystepne i latwe do kupienia np.InterCars czy sa jakies ktore tylko w ASO sie kupuje?
4.Zawieszenie-wiadomo, jakie sa nasze drogi-czy szybko leca amorki tudziez inne elementy?
5.Czy sa jakies typowe usterki dla tego silnika-na co zwrocic uwage?
Jezeli ktos chociaz po czesci moze odpowiedziec na pytania to bede wdzieczny
Nie mam zamiaru sprzedawać zmieniać auta, ale jakby do tego musiało dojść (odpukać) to ... raczej na pewno NIE będzie to Mercedes! Uwielbiam swoją w124 ale to co się nasłuchałem o produkowanych po 1995r. modelach to dla firmy za Stuttgartu. Dość powiedzieć że człowiek który sprzedał mi trzymał go z sentymentu, a w międzyczasie nabył nowego w210 i A klasse dla żony. Obu tych aut pozbył się b. szybko i ... przeszedł na Toyotę - teraz jeździ Solarą, jego żona Yarisem... Podobnie mój szwagier - po doświadczeniach z w210 przeszedł na Audi A8 ( i zaraz poleciał mu rozrząd za 16 kzł ).
Co do to problemem jest jakość, jakość i jeszcze raz jakość .... Rdzewiejące nadwozia, padająca elektryka i elektronika. Podobno od 2007 r. firma ma postawić właśnie na jakość i nowa C klasse ma być przełomem. Oby.
Literówka.
Bardzo dziwną masz konfigurację jak na Highline... Nie ma trójramiennej kiery, automatycznej klimy i najczęściej w HL występowała skóra (lub chyba półskóra).
Ja akurat wolałbym tiptronik, co prawda nie zmieniam biegów ręcznie ale zawsze to jeden bieg więcej
Golf jest w miarę solidny i nieskomplikowany. Co do komfortu się nie wypowiadam, bo dla mnie wszystkie niemieckie maszyny resorują ją woży drabiniaste (także MB w210 w wersji Avantgarde i na fabrycznych 17' ) ale podejrzewam, że będziesz z tego autka zadowolony.
Pilnuj tylko wymian rozrządu a nie powinno być problemów
" />
">O ile sie orientuje to w S62B50 mogą byc kłopoty z vanosem i ogolnie pojetym ustawieniem rozrzadu a pozatym nie ma co sie psuc jesli auto byloz urzytkowane z głowa
Tak, 8 przepustnic to norma dla każdego mechanika.
Zrozum, uważam E39 M5 za doskonałe, ale porwanie się na nie, musi być bardzo przemyślane. To auto wymaga z założenia porządnie wypchanego portfela. Dlatego w tym sensie mówie : proste, duże v8 z w210 AMG wypada korzystniej, pod tym względem.
" />Kolega niech sie zastanowi czy bedzie wozil baby na targ lub na cmentarz czy przesylki dla chlopakow z miasta. E46 lub A4 nadaje sie tylko do tego drugiego, bo baba z sasiadka sie w srodku nie miesci.
Proponuje zajrzec do naszych zachodnich sasiadow z kilkoma milonami zarejestrowanych taksówek. Mercedes w210 i w211, vw passat b5 lifting kombi, ewentualnie ostatnio sporo mazd 6 widac.
Aha, 2500 tdi v6 trzeba najpierw pojezdzic a nie powtarzac opinie kolegow z podworka. Od ponad roku jezdze z tym silnikiem - najpierw 45 tys A8, teraz od lipca do pazdziernika 40 tysiecy A6. O Boze, do tego z ta straszna skrzynia tiptronic, samobojca ! Do tego ciaga lawety z tiptronicem, no to juz osiol kompletny.
W obydwu wymienilem 2 razy olej. Aha, wahacz dolny prawy w A6, bo nie lubie jak mi diagnosta mowi ze jest minimalny luz mimo ze nic nie slychac.
Rozrzad w tdi V6 to 120 tys km, rzadziej jak w 1.9. Koszt nie 3000 zl jak jeszcze niedawno, ale 1100 caly zestaw Gates plus te rolki na 3 litery. Przy odpowiednim traktowaniu te auta robia kilkaset tysiecy bez sciagania glowicy.
Gorsze zdanie mam o nowszych skrzyniach typu multitronic.
wyciągłem pompe ponieważ ciekła, a teraz mam problem z uztawieniem kata wtrysku
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plbrytfanna.keep.pl