aaaaTrzeba żyć, a nie tylko istnieć.aaaa
Generacja routerów Wireless-N firmy NETGEAR poszerza się o kolejne urządzenie z tej serii: Rangemax WNR1000. To pierwsze urządzenie z nowej serii routerów N150 można już zamówić na stronie producenta www.netgear.com.
Routery Wireless-N posiadają dużo większe możliwości, niż seria Wireless-G. Nie tylko mają większe możliwości techniczne, są również energooszczędne i przyjazne dla środowiska. WNR1000 to bezprzewodowy router dedykowany użytkownikom domowym. Nazwa serii N150 oznacza, że WNR1000 ma możliwość transmisji danych z prędkością 150 Mbps, co oznacza, że zapokoi potrzeby wszystkich domowników.
Router posiada orginalną, charakterystyczną i rozpoznawalną dla marki NETGEAR opcję Push'n'Connect, dzięki której bez zbędnego ustawiania, za pomocą jednego przycisku urządzenie połączy się ze wszystkimi dostępnymi w domu komputerami.
WNR1000 to router bezprzewodowy, jednak posiada on również cztery porty Fast Ethernet do połączeń kablowych. Najwyższy poziom zabezpieczeń jest już standardem dla urządzeń NETGEAR: Denial-of-Service (DoS) chroni przed atakami z zewnątrz, Wi-Fi Protected Access (WPA2-PSK, WPA-PSK) i WEP chronią przed dostępem do sieci przez osoby niepowołane, połączenia posiadają również technologię Wi-Fi Protected Setup (WPS). Sieć chroniona jest również podwójnym firewallem.
Intel zamierza przeznaczyć 2 miliardy dolarów na światową kampanię reklamową, która promować ma nowe logo firmy. Przedstawiciele korporacji informują, że decyzja o zmianie znaku firmowego została podjęta z tego względu, iż Intel nie chce być postrzegany wyłącznie jako producent procesorów. Koncern chce sprzedawać również elektronikę użytkową, urządzenia do komunikacji bezprzewodowej i produkty przeznaczone dla służby zdrowia. Z nowym emblematem, gdzie zamiast „Intel Inside” widnieje napis „Intel. Leap Ahead”, spotkamy się także przy układach scalonych innych niż CPU czy nawet obcując z oprogramowaniem przedsiębiorstwa. Oficjalna premiera przypada już jutro (3.01.2006 r.). Intel jest jedną z najbardziej wartościowych marek na świecie – wycenia się ją na niespełna 35,6 miliarda USD – o 6% więcej niż przed rokiem. Półprzewodnikowy koncern pod względem wartości wyprzedza tylko Coca-Cola (ponad 67,5 miliardów USD), Microsoft (blisko 60 mld), IBM (więcej niż 53,3 mld) oraz GE (niemal 47 mld).
Źródło: FrazPC.pl Nie jestem pewien czy nowe logo wyjdzie Intelowi na dobre, w końcu "Intel Inside" to jedno z najbardziej rozpoznawalnych logo w branży IT. Mam jedynie nadzieję, że w ślad za nowym logo pójdzie nowa jakość produktów Intela, zwłaszcza procesorów dla komputerów stacjonarnych, bo póki co odgrzewane kotlety w postaci "nowych" wersji Pentium 4 nie przynoszą Intelowi chwały...
Dokładnie dużo lepsza stara wersja była wg mnie. Wiadomo że z czasem się wszyscy przyzywczają. Ale marka była już rozpoznawalna, logo, kolorystyka itd teraz wygląda badziewnie po prostu
chciałam jeszcze zapytać czy jak komuś zablokowali konto z powodu dłuższej nieobecności to ma jakąś szanse na odzyskanie czy nie?
pozdrawiam
Przedsiębiorcy mają możliwość skorzystania z wielu form pomocy oferowanej przez Unię Europejską. Jedną z nich jest Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, który ma ułatwić dostęp do finansowania innowacyjnych przedsięwzięć podejmowanych przez małe i średnie przedsiębiorstwa.
W ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka polscy przedsiębiorcy mogą otrzymać m. in. częściową refundacje kosztów poniesionych na rozwój i promocje produktów lub usług na zagranicznych rynkach. Taka pomoc jest finansowana w ramach Działania 6.1 - Paszport do Eksportu. Skorzystać z tej formy pomocy mogą małe i średnie przedsiębiorstwa, które chcą zwiększyć udział eksportu w całkowitej sprzedaży, zintensyfikować powiązania z zagranicznymi partnerami oraz zwiększyć rozpoznawalności marek handlowych i firmowych na rynkach zagranicznych.
W ramach Działania 6.1 - Paszport do Eksportu dofinansowaniem mogą zostać objęte projekty realizowane oddzielenie w dwóch kolejnych etapach.
I etap polega na przygotowaniu Planu Rozwoju Eksportu wykonanego przez zewnętrzną firmę doradczą. Na ten cel przedsiębiorstwa mogą otrzymać maksymalnie 10 000 PLN. Plan powinien zawierać rekomendacje i zalecenia dotyczące rozszerzenia eksportu na okres 24 miesięcy.
II etap polega na wdrożeniu wcześniej przygotowanego Planu Rozwoju Eksportu, gdzie przedsiębiorstwa mogą otrzymać do 200 000 PLN refundacji kosztów, które zostały poniesione na działania mające na celu zrealizowanie zaleceń, zawartych w opracowanym dokumencie.
Macie jakieś doświadczenia z PO IG lub samym Działaniem 6.1? Korzystaliście może z tego programu lub macie zamiar?
co ma wiarygodność do sensownej ilosci systemów w tym przypadku nie wiem
i to czy konto jest fikcyjne czy nie, tez nie ma znaczenia.
Tomku,
Zawsze występują 3 czynniki łącznie. Nie ma po co mówić o wiedzy, bo ona nie podlega wyborowi - ma się ją na jakimś poziomie i tyle. wtedy też trzeba wybrać system (lub systemy)
Wyborowi podlegają natomiast dwa pozostałe czynniki dotyczące technikaliów i jakości systemu. jego "marka" nie ma żadnego wpływu na jakość - taka zależność nie istnieje! oczywiscie może sie zdarzyć ze rozpoznawany produkt jest dobry, ale wcale nie musi tak być.
Dla przykładu Ford (znana marka) wezwał do serwisu 4,5 mln aut - Tata, Dacia nie mają akcji serwisowych mimo, ze marki są dużo mniej znane, dużo mniej 'prestiżowe'
Kolejny raz powtarzam więc - to, że znacie "markę" nie gwarantuję że produkt przez nią firmowany jest najlepszy. jest po prostu najbardziej znany - np ze wzgledu na pierwszenstwo, budzet marketingowy, etc, etc - jakość produktu jest zwykle dość daleko wśród zzynników wpływajacych na rozpoznawalność marki.
Bo czy TP S.A. jest dobra? a rozpoznawalność marki ma pozazdroszczenia godną.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plbrytfanna.keep.pl