Baza wyszukanych haseł
aaaaTrzeba żyć, a nie tylko istnieć.aaaa

Raw Therapee v2.3 [PL]

http://www.fotoup.net/images/269.jpg


Raw Therapee to jeden z najlepszych, choć nie najszybszych programów przeznaczonych do odczytywania obrazów zapisanych w najwyższej jakości oferowanej bezpośrednio przez aparat fotograficzny RAW. Plik zapisane w tym formacie uważane są za cyfrowy odpowiednik negatywu, a ich konwersję za wywołanie, ponieważ zawierają dane pochodzące bezpośrednio z matrycy światłoczułej aparatu. Do najważniejszych funkcji aplikacji Raw Therapee należy zaliczyć możliwość przeglądania miniaturek grafik, przetwarzania obrazu w 16 bitach, funkcje zapisu plików do formatów JPEG (8 bit), PNG (8 lub 16 bit) i TIFF (8 lub 16 bit), obsługę zaawansowanego edytora kolorów bazującego na ICC oraz algorytmów (EAHD i HPHD) pozwalających na efektowną rekonstrukcję fotografii.

Do najważniejszych zmian oferowanych przez najnowszą wersję 2.3 należy zaliczyć dodanie obsługi nowych aparatów, wsparcie dla systemu Vista i obsługę wielojęzycznego interfejsu. Autorzy ponadto wprowadzili do aplikacji kilka nowych narzędzi w tym przeznaczonych do zmiany rozmiaru fotografii, wycinania wskazanych fragmentów i rotacji.


Download: Rapidshare, Hotfile, Megaupload, Przeklej i Inne http://rapidshare.com/files/92517466/Raw_Therapee_v2.3__PL_.rar Download bez limitów



cyt.
"Najnowsza wersja programu Adobe Photoshop Creative Suite 2

Adobe Photoshop CS2 to najnowsza wersja profesjonalnego programu przeznaczonego do edycji obrazów bitmapowych. W najnowszej wersji poprawiona głównie została praca ze zdjęciami z aparatów cyfrowych. Dostępne już są, oczekiwane przez coraz wiekszą rzeszę użytkowników cyfrówek funkcje: redukcja czerwonych oczu, plam czy zniekształceń obiektywów. Istnieje możliwość bezstratnej zmiany rozmiaru obrazka. Nowy Photoshop wspomaga pracę na plikach RAW. Umożliwia też automatyczne przetwarzanie wielu plików równolegle. Za przesyłanie plików pomiędzy aplikacjami Adobe odpowiada nowe narzędzie o nazwie Adobe Bridge .
Adobe Bridge jest niezależną aplikacją dostępną z poziomu programów pakietu Creative Suite 2.

Niektóre nowe narzędzia programu:

Camera Raw 3.0 workflow umożliwia przetwarzanie batchowe plików RAW docelowo do różnych formatów
Z Adobe Bridge uzyskujemy dostęp do Adobe Stock Photo (oferuje aktualnie około 230 tys zdjęć również z Photodisc)
Vanishing Point umożliwia wykorzystanie w trybie perspektywy narzędzi Clone, Transform oraz Paint
Image Warping pomaga tworzyć efekty 3D (również: wrap around)
Smart Objects można wykorzystać do skalowania i rotacji grafiki wektorowej
Red-eye correction jednym kliknięciem pozwala zniwelować efekt "czerwonych oczu"
Spot Healing Brush
32-Bit High Dynamic image support

P.S. Instrukcji w języku polskim - nie posiada :P



" />Witam

Niedawno przerabiałem ten tutorial.
Wydaje mi się że obracasz tekst nie w tą stronę. Zamiast używać narzędzia rotacja, rozwiń Orientation dla tej warswy i w drugiej pozycji wpisz 90. Powinno działać.

Giewonciak - odbicie w lustrze czyli patrzymy na tekst z tyłu

Pozdrawiam



" />Dodam jedynie, że w środowisku pozycjonerów i fachowców od SEO coraz częściej wspomina się o błędach PR. Nowe strony (pamiętam tak było też z moją) mogą dostać "awans" na PR4 bez wielkich powodów, a przy następnym PR update zostanie to skorygowane w dół.

Warto pamiętać, że Google nie jest wyrocznią i swoje byki popełnia

Do sprawdzenia czy zaczęły się aktualizacje PR polecam narzędzie do sprawdzania na różnych Data Centers: http://www.seologs.com/pr-check/pagerank-dc.html

Data Center to w uproszczeniu serwer/baza danych podpięta pod główną stronę Google (np. google.pl). DC nie są aktualizowane wszystkie na raz, tak więc warto sprawdzić czy na niektórych Twój PR nie zmienił się. Google zmienia DC kilka razy dziennie - stąd rotacje w pozycjach strony w czasie dnia itp.



no więc tak, oprogramowanie wgrałem dopiero dziś, gdyż jak już pisałem w 1 poście nie chciałem się rozczarować ;p i już po pierwszych waszych postach odnośnie zmian nieco nie miałem ochoty robić aktualizacji, no ale moja "silna wola" znów mnie zawiodła. podam może po parę plusów i minusów v40.

+kinetyczne przewijanie oczywiście.
+widżet muzyki (lecz jest on strasznie niedopracowany... nie dość, że brzydki to wyświetlanie okładek fatalne i przy szybszym przewijaniu wyłącza nam muzykę.. brakuje także przewijania piosenki trzymając ">>" i jakiegoś przycisku który zaprowadzi nas do biblioteki [bez tego jesteśmy zmuszeni nacisnąć na "XpressMusic" i wybrać nutkę] ... cóż) no ale sam +, że coś takiego stworzyli w Tubie
+Powiększenie liter w QWERTY (znaczy się po zaznaczeniu litery, nad nią wyskakuje nam ona w nieco większych rozmiarach niż w starym v30)
+Pasek kontaktów połączony ze skrótami (dla mnie akurat przydatne narzędzie)
+odbieranie rozmów i budzik (przynajmniej w kieszeni połączenie nie zostanie odebrane jak dotychczas, gdyż parę razy (nie wiele) udało mi się dokonać takiego wyczynu ;p)
+rotacja telefonu przy pisaniu (chyba największy + razem z kinetykiem ;p)

więcej + nie pamiętam ;p ah, sorry, jeszcze jeden: Kontakty OVI czyli czat. (?) no to wyrywamy Panny ;D
głupi dżołk -.-

do minusów zaliczymy:
-ESTETYKA! no cóż, te brzydkie buttony "telefon, Kontakty" plus ich dolny "paseczek" to coś okropnego ;p (o widżecie muzyki gdzie ten sam pasek występuje już pisałem wcześniej)
-brak kinetycznego przewijania w Głównym Menu. ;/
-brak możliwości włączenia kalendarza podczas korzystania z paska kontaktów (oj to boooooli )
-galeria... zauważyłem tam małe niedopracowanie... ---> przewińmy mniej więcej galerię na środek, tak by góra ucinała nam zdjęcia... zauważymy tam iż pomiędzy zdjęciami a przyciskami dolnymi (wyślij, edycja, usuń) jest czarny pasek. a zaznaczmy teraz sobie ucięte zdjęcia u dołu (np. nad opcja usuń).. i co się stało? czarny pasek (tylko w miejscu tego zdjęcia) znikł... wg. mnie sprawa do dopracowania ;p
-szare podświetlanie wybranego elementu... a gdy już się na to decydujemy robi się czerwone... paranoja! albo jedno albo drugie!

noo, a więcej minusów to chyba też w plusach wypisałem. jak coś mi się przypomni to edytuję posta.
i wiem wiem, człowiekowi nie da się dogodzić... ale mam nadzieje, że przynajmniej 1/2 minusów zostanie rozwiązana w v41 (?) gdyż ta v40 to moim zdaniem jakaś "Wersja BETA".. pf.

Pozdrawiam i dobranoc użyszkodnicy.



" />Musisz zmienić anchor point. tam gdzie rozchodzą się te strzałki Osi(zielona niebieska, czerwona) musisz uzyc "Pen Behind Tool". jest na Górze w panelu obok narzędzia rotacji kamery(pod napisem"Layer"). Przesun po prostu te strzałki na środek liscia.



" />OpenGL liczy rotacje z kwaternionu, więc jest iloczyn skalarny i baza ortogonalna .

W dalszym ciągu nie rozumiemy się w niektórych kwestiach, teraz zrozumiałem, że ta 'płaszczyzna' jest figurą, czworokątem, na płaszczyźnie, prawda?

Jeżeli tak, musisz pamiętać o wielokątach wklęsłych. Rozwiązanie jest ok, rzutowanie to nie jest wcale duży problem, polecam stworzyć własne narzędzie do rzutowania (jeżeli masz na to czas), musiałoby ono zawierać definicje punktu, wektora, prostej, osi, przestrzeni, płaszczyzny. Narzędzie do "wyodrębnienia" płaszczyzny z przestrzeni w którego skład wchodziłoby narzędzie tworzenia osi opisanej za pomocą dwóch punktów, oraz tworzenia drugiej osi, ortogonalnej(prostopadłej, iloczyn skalarny równy 0) do osi pierwszej i przechodzącej przez trzeci punkt oraz rzutowanie wersora (wektora o długości 1),narzędzie do rzutowania punktu, prostej, odcinka z przestrzeni na płaszczyznę, narzędzia do poprawnego liczenia wersorów tej płaszczyzny. Mając je program ograniczałby się do.

1.Jeżeli nie nastąpiło rzutowanie przesuń p o wektor pp' w przestrzeni
2.Jeżeli nie nastąpiło rzutowanie i p jest pomiędzy odcinkami |AB||BC||CD||DA| następuje rzutowanie
3.Jeżeli nastąpiło rzutowanie rzutuj wektor pp' na płaszczyznę rzutującą i przesuń p o wektor pp''
4.Jeżeli nastąpiło rzutowanie i wektor pp'' nie jest pomiędzy w/w odcinkami wyrzuć wyjątek

Tu mamy zaledwie kilka mnożeń i porównań, w porównaniu do innych operacji (np. liczenie wspomnianego wcześniej kwaternionu, gdzie mnożeń jest 16) nie jest to wogóle skomplikowane i nie będzie wadzić, jeżeli chodzi o złożoność obliczeniową, trochę gorsze, jeżeli chodzi o złożoność pamięciową, bo każdą strukturę praktycznie powielamy, ale kto mówił, że to ma być optymalne



" />Lektura była długa. Całość wygląda interesująco, ale zebrało mi się parę uwag/przemyśleń/niejasności.
l zapowiada się, że gracze będą próbowali rozplanować i podzielić zadania między siebie z większym niż zwykle zaangażowaniem,ll bardziej od Jedi, przemawia do mnie mistrz kung-fu z dwoma uczniami, ll z niemożności wykonania testów przy WYCZERPANIU wnioskuję, że podejście do testów będzie nieco niestandardowe (tzn. MG IMHO nie bardzo może wymusić test na graczu, którego postać jest WYCZERPANA),ll dlaczego Zawodowiec miałby wziąć dwa Antyzachowania ? wydaje się to dla niego nieopłacalne...ll skąd MG ma wziąć trudność? zakładacie, że powinien się opierać na "realiźmie", czy raczej dobór trudności to dla niego narzędzie, którym może kształtować fabułę (im bardziej w danym momencie sprzyja graczom tym niższa trudność)?ll rozumiem, że chociaż na raz rzucamy 1 kostką, to trzeba trzymać na stole osobno kości którymi już rzucaliśmy (żeby było widać kiedy są 3 takie same wyniki co oznacza Kości Bum)?ll żeby forsować trzeba "odegrać" cechę? nie bardzo rozumiem, nie chodzi wam chyba o grę aktorską ? ll brakuje opisu porażek przy drugim forsowaniull przykład z rozłożeniem testu w czasie - miodny i sensownyll Bonus przypomina mi podbijanie kliszy w Risusiell konflikty w sumie toczą się same, większość decyzji taktycznych (bonus, sztony) podejmuje się przed sięgnięciem po kości, albo już po ich wykorzystaniu (forsowanie), samo rozegranie akcji (pkt. 4 w twoim opisie) dzieje się bez możliwości ingerencji na bieżąco, gracze robią w tym czasie za automaty do rzucania kośćmi (niby opisują rozwój wydarzeń, ale nie mają na niego prawdziwego wpływu - kości rządzą nimi, nie oni kośćmi)ll nie jestem pewien czym dokładnie jest runda w Bitwie i Pojedynkull rotacja ról wygląda smaczniel
Było to już testowane na sesji, czy to na razie luźny zamysł?



Witam. Dzisiaj zaliczyłem pierwszy trening nowym sprzętem co za tym idzie chcę się z Wami podzielić moimi spostrzeżeniami nt. gry. Moja opinia nie będzie zbyt dokładna, ponieważ grałem nim dopiero 1,5h, ale co nie co mogę powiedzieć.
Zestaw testowy:
-deska Tibhar Stratus Powerwood
-BH Xiom Vega Europa 2.0
-FH Tibhar Genius Max

Deska...hmm moim zdaniem Stratus Powerwood to idealne połączenie dużej szybkości z rewelacyjną kontrolą jak na deskę OFF-. Deska jest cięższa od ICON'a Sensiteca kolegi i właśnie za to ją lubię, nie lubię lekkich desek, chcę czuć, że trzymam coś w dłoni. Na Stratusie można kleić okładki o różnych twardościach czego dowodem jest moje połączenie: Vega Eu, która jest dość miękką okładką i Genius, który należy do okładzin średniotwardych. Deskę mogę polecić graczom, którzy dają dość agresywny tenis, ale z precyzją i poszanowaniem każdej piłki.

BH - Xiom Vega Europa 2.0
Tą okładką idzie zagrać wszystko - przebić czy mocniej zaatakować. Do prasowania Xiom mógłby być z podkładem 1.8 choć 2.0 daje radę. Z pewnością Vega Eu jest okładką cięższą do ogrania niż Genius, ale od czego są treningi? O rotacji się nie wypowiem, bo z BH jakoś mi nie idzie. Prasowanie idzie dobrze aczkolwiek trzeba trochę popracować, bo czasem piłka wylatuje za stół stąd pomysł Xioma z podkładem 1.8, ale myślę, że z czasem się dopracuje technikę. Problemem może być także dość wysoka parabola lotu piłki, ale to już kwestia zawodnika. Ścinki można ładnie wykonać zarówno z niskich i wysokich piłek.

FH - Tibhar Genius max
Okładzina czysto ofensywna o dużej rotacji i szybkości. Świetnie spełnia swoje zadania. Na początku myślałem, że źle zrobiłem biorac podkład max, lecz po 30-40min gry uznałem, że dokonałem słusznego wyboru. Rotacja jest naprawdę świetna, szybkość idealna. O kontroli nie będę się wypowiadał, bo w tej gumce nie jest ona ważna, choć przyblokować można.

Wcześniej grałem następującym zestawem:
-deska Joola K4
-BH BTF Sriver G3 max
-FH Andro Plasma 430 2.0
i jestem naprawdę zadowolony ze zmiany na nowy sprzęt i już po jednej dłuższej partyjce sprzętem gra się lepiej niż poprzednim, a po większej ilości rozegranych piłek mam nadzieję, że będzie lepiej (choć nie chcę zapeszyć ).

Testowany zestaw mogę polecić graczom odbijającym ofensywnie z FH, u których BH jest narzędziem do przebijania, chociaż myślę, że można wziąć inną np. Nimbusa Softa 1.8 (grany u kolegi i bardzo ładnie szło). Z tym, że jak pisałem ten test jest oparty na 1,5h gry co jest mało, więc z czasem niektóre spostrzeżenia się zmienią.

Zakaz kopiowania i przetwarzania bez zgody autora

Pozdrawiam
dżakii

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • brytfanna.keep.pl
  • Trzeba żyć, a nie tylko istnieć.