aaaaTrzeba żyć, a nie tylko istnieć.aaaa
tylko ze potem trzeba będzie piloty w niej zaprogramować.
poza tym dokładnie sprawdź numer sterownika. u mnie jest 4B0 962 258 L (bez alarmu fabrycznego) ale u ciebie ta literka na końcu może być inna.
jak się zdecydujesz i masz dostęp do VAGa to tu jest procedura programowania pilota:
http://www.ross-tech.com/...e-matching.html
Noi zajebiscie
Mam jeszcze jedno pytanie: na moim lapku mam Win7 i kurde zwykly VAG czesto sie wiesza itd. Czy mozna zakodowac klucz do licznika programem PolskiVAG ? (ten o dziwo chodzi dobrze).
I czy potrzeba jakis specjalistyczny kabel czy wystarczy zwykly ross-tech z allegro (USB) ?
problemem nie jest interfejs zewnętrzny - czy to USB1.0 czy 2.0 czy BT czy firewire, cokolwiek, tylko to, że z komputera samochodu przesyłdanych jest szeregowy. Co to oznacza? 115kbps - czyli 14kb/s w porywach.
Od razu mowię, że nie znam strony praktycznej, wiec pewnie wiecie lepiej.
1. 115 kbps to bardzo duzo do czytania 3 wskaznikow (kazda komenda to pare bajtow)
2. CAN-Bus system uses a twisted pair of wires with differential signaling. CAN is considerably faster than ISO-9141 (500 kpbs vs. 10.4 kbps).
http://www.ross-tech.com/vcds/canbus.html
No ale w praktyce moze to dzialac gorzej.
Witam.
W regulaminie nie znalazłem nic co zabraniałoby zamieszczania linków aukcji. Jeśli się myle wybaczcie. Chodzi o kabelek VAG z tej aukcji. Do posta dołączam zjdjęcie mojego gniazda zrobione telefonem komórkowym.
Pytanie oczywiście brzmi czy kabelek będzie pasował do interfejsu?
Dzięki.
ten kabel z aukcji kroi wszystkie fabki do roku 2004 włącznie (sprawdzone), żadnych problemów po usb nie ma, chodzi super. gorzej z softem bo vag 3.11 jest trochę zacofany i nie ma wszystki plików etykiet wiec czasami nie wiadomo co wyświetla (brak opisu), chyba że masz serwisówkę to możesz odszukać co to za wskazanie. większość grup ma opisy ale nie wszystkie bo np wyświetli coś w % ale nie wiadomo co?. vag 4.09 ma więcej etykiet ale nie ma wersji z vitaminą w pełni działającej pod ten chiński interfejs. natomiast jest do kupienia licencja w http://www.ross-tech.com za 99$ i wtedy pobierasz i aktywujesz z ich strony pełnego legalnego Vag-Com 4.09, ja mam ten program z licencją i działa perfekcyjnie. w niedługim czasie będę się go pozbywał i wystawię na allegro pełną wersję Vag-Com 4.09 z licencją i kablem
problem z pompowtryskiem - blad 18076
Od jakiegos czasu mialem pewien problem opisany tutaj
http://www.forum.vw-passat.pl/topics...296.htm#120467
Wczoraj pojawil sie ponownie. Auto zaczelo palic na 3 cylindry. Wylaczenie silnika i ponowne uruchomienie pomoglo.
Dzisiaj sprawdzilem VAG-iem i wylazlo:
===================================
Control Module Part Number: 038 906 019 EP
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 1464
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC xxxx
Additional Info: WVWZZZ3BZ2Exxxxxx
1 Fault Found:
18076 - PD Unit Injector; Cylinder 3 (N242): Electrical Malfunction
P1668 - 35-00 - -
====================================
Z opisu dostepnego na http://wiki.ross-tech.com/index.php/18076/P1668 wynika ze jest problem z przewodami dochodzacymi do pompowtryskow lub z samym pompowtryskiem.
Jesli przewody to sadze ze nie jest chyba to kosztowne.
Jak sprawdzic te przewody?
Natomiast jesli pompowtrysk to czy trzeba wymieniac wszystkie czy wystarczy jeden?
Czy po ewentualnej wymianie trzeba dokonywac jakichs ustawien Vagiem?
Cytat:
Może masz dlatego problemy z tym piecykiem, spróbuj podpiąć do tego akumulatora jakiś uczciwe stałe zasilanie tak koło 13 V i przetestuj ten piecyk.
Pozdr.
Myślę że moje kłopoty są generalnie spowodowane wentylatorem, bo 1414 wyskakuje mi jak piecyk działa jako dogrzewacz.
Ten błąd 668 udało mi się uzyskać po zabawie na postoju.
Na tej stronce
http://wiki.ross-tech.com/index.php/00668
znalazłem tekst "Intermittent codes are often stored during low outside temperature when the battery capacity goes down and may be ignored" - a wczoraj jak się bawiłem piecykiem rzeczywiście było -6 stopni i auto zimne.
Z drugiej strony, auto ma 7 i pół roku, może przyszedł już czas na ten dodatkowy akumulator....
Czy ten akumulator pod siedzeniem jest jakiś specjalny?
Jak się do niego dostać - trzeba demontować prawy fotel?
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plbrytfanna.keep.pl