Baza wyszukanych haseł
aaaaTrzeba żyć, a nie tylko istnieć.aaaa

Nazwa f-my " ROZRUSZNIK.EU" http://rozrusznik.eu/


namiary:
Gdańsk ul. Trakt Świętego Wojciecha 377
( po lewej stronie, jadąc w kierunku Pruszcza Gdańskiego, ostatnie zabudowanie przed budową tzw "Obwodnicy Południowej)
tel. - 587824052(51) kom. - 792692011


WAŻNE: Do końca maja (a więc do poniedziałku, być może przedłużą do końca czerwca) mają promocję na serwis klimatyzacji. Naładowanie + sprawdzenie szczelności za 99 złotych. Cena mi się wydaje konkurencyjna...
jacek_1 edytował/a ten post 28.05.2010 - 18:53



Mam vectre 93 c20ne + gaz.
Jechalem sobie po Gdańsku z prędkością okolo 60 km/h gdy nagle auto przestało reagować na dodawanie gazu. Silnik stanąl i klapa. Nie mogłem odpalić. Rozrusznik działa normalnie. Po nastym zakręceniu silnik zagadał , wolne obroty wskoczyły ale natychamiast po dodaniu gazu silnik zgasł i czuć było spaleniznę w środku samochodu a na wyskości połączenia gumowego idącego od filtra powietrza poszedł lekki biały dymek !
Najgorsze było dopiero przede mną po którymś razie jak sprawdzilem wszystkie zewnętrzne połączenie czy aby gdzieś zwarcia nie ma silnik znowu zagadał. stopniowo dodawałem gazu silnik wchodzil na obroty i nagle coś pieprzneło z dymem i hukiem na wysokości gumowego przewodu wychodzącego z filtra powietrza, więcej już nie probowalem kręcic. Auto ściągnałem do mechanika i tak stoi sobie od soboty facet tez nie wie co jest grane. Kombinuje i nie może wymyśleć.

Może chłopaki Wy coś podpowiecie ?????
Z góry dzięki za pomoc.

Pozdrawiam i Wesołych Wszystkim !



A dla mnie godziny nadawania poranka są raczej obojętne. Większość stacji nadaje prorgamy poranne od 6 do 10 i tak akceptuję. Ważna jest jakość tego poranka - musi naprawdę stawiać na nogi poziomem słowa i muzyki. Jak dla mnie najlepszy był "Poranny Rozrusznik" nieistniejącego dziś Radia Klakson z Wrocławia. Parę razy miałem okazję w podróży słuchać. Pobudzająca muzyka i spora dawka humoru


Dla mnie najlepszym przykładem dobrego radiowego poranka jest audycja "Studio Bałtyk" nadawana w latach 90-tych przez Radio Gdańsk. Zaczynała się o 5.00, kończyła bodajże o 10.00
Ja "Studia Bałtyk" jeszcze słucham czasem... :wink: . W latach 90-tych była we wszystkich pomorskich PR regionalnych. W Radiu Koszalin to pasmo zostawili... Ale na ogół wybieram rano "Dzień Dobry Wielkopolsko" w Radiu Merkury, które bardziej mi się podoba :)



Witam, dziś kupiłem auto:Nissan primera p10 2.0 benzyna/LPG 1993r.
Mam z Nim problem ponieważ nie odpala.
A więc poprzedni własciciel jechał nim obwodnica z Gdyni do Gdańska ok 140km/h i w gdańsku auto zaczeło słabnąć a on jechał dalej aż zgasło.
Zostawił je tam na ok 4-5 mieś.
Dziś zabrałem je do Gdyni i próbowałem zapalić.
Objawy są takie: Nie zapala, nie śwecą się zegary ani kontrolki na nich (check również) Woda w chłodnicy była, auto się nie zagrzało, nie było stuków ani nic. Iskra jest, rozrusznik kreci

Pozdrawiam.



" />Jak mi Bryan powiesz gdzie takie wiażki szukac to odrazu kupie trzy - dwie na zapas. Ale od tego szanownego Pana z okolic Gdańska dziękuje bardzo.

Materiał juz kupiony wiec zaczynamy pleść wiąĂ‚Â…zke. Moze coś z tego wyjdzie.

Kupiłem 1.5mm gruby przewod bedzie moze oki , ale w wiąĂ‚Â…zce występująĂ‚Â… tez inne grubsze przewody.
Czy ktoś wie jakie grubości i gdzie one dochodząĂ‚Â….

wydaje mi sie że regulator bedzie miał grubsze przewody - rozrusznik - i co dalej ?



" />
">Jak mi Bryan powiesz gdzie takie wiażki szukac to odrazu kupie trzy - dwie na zapas. Ale od tego szanownego Pana z okolic Gdańska dziękuje bardzo.?

Zapewne nie Ty jeden. Wiazi sie trafiaja ino trzeba szukać troche. A co do przewodow to otworz ksiąĂ‚Â…żke napraw i tam masz dokładnie opisane jakiej grubości przewod gdzie idzie.. łąĂ‚Â…cznie z kolorem oplotu. Tak więc zanim przystąĂ‚Â…pisz do bawiuenia sie tym "makaronem" to kup tyle rożnych przewodow ile jest instrukcji napisane, bo potem się pogubisz. A co do rozrusznika i prąĂ‚Â…dnicy to tamidąĂ‚Â… przewody chyba 3 mm.



" />jak by to byl moj rozrusznik to ku**a bym pewnie zrobil sobie go na patecie i h*j by mnie to interesowalo ile pojezdze bo bym sobie to zrobil. a ze nie jest moj to nie bede robil zeby za tydzien ten rozrusznik trafil do mnie spowrotem nie zamiezam sobie psuc renomy. a ze quba nie zna sie na tych sprawach to sam nie bedzie kombinowal. a tak zrobi sie to raz a pozadnie. widze ze co niekturzy maja tu zajebiste pojecie o rozrusznikach az zakwasow na brzuchu ze smiechu dostalem.
dawca owszem mozesz wziasc od wszystkiego ale wpierw musisz wiedziec z jakiego materjalu sa wykonane i jaka maja twardosc od poldka nie podejda a dla czego bo sa za twarde i szybko ci zjada zwoje wirnika.
wafer autoryzowany serwis derbi jest w gdansku na ul. slowackiego w ASO Honda Pomirski a wiec gwarantuje ci ze orginaly dostane tam a poza tym derbi jest produkowane na koncesji kawasaki a wiec jak bys sie upar i poszedl do kawasaki to powinni ci zamowic i sciagnac. jak chcesz dokladniejszy kontakt to odezwij sie na PW
a i pamietaj jak znajde to osobiscie wpadniesz do mnie i wypijemy hmm kawe bo nieletnich nie bede rozpijal i czestowal trunkami alkoholowymi hehe



Bmw zrobione więc zabieram się powoli za ten projekcik. Wczoraj wróciłem z Gdańska, byłem też na molo w Sopocie i w Gdyni w Instytucie Marynarki Wojennej. Wracając do Gdańśka. Mieści się tam firma ABB i jest to jedyny oddział w PL gdzie zajmują się naprawą/regeneracją tyrbosprężąrek okrętowych/trakcyjnych(dużych). Bardzo miły, z którym wcześniej się umówiłem rozebrał i wypiaskował szkłem mój wirnik. Wygląda to tak:





Kolejna faza to zaprojektowanie całego silnika i odcięcie turbiny od starego wału

Wracająć do Gdyni i w/w Instytutu, znajomy oprowadził mnie po parku maszynowym(silniki okrętowe z hamowniami, elektrogeneratory okrętowe i wiele innych, które można znaleźć na okręcie). Mieli również turbogenerator(lotniskowy rozrusznik do samolotów). Kolega odpalił tenże turbogenerator. Sama turbina gazowa nie była większa od duch pudełek po butach. Hałas był taki wielki, że nie dało się bez nauszników ochronnych stać przy tym. Wyszedłem z bananem na gębie

Mam nadzieję że moja tez tak będzie hałasować



my dowiedzieliśmy się właściwie zupełnie przypadkiem mąż nigdy nie chorował zawsze był okazem zdrowia a tu nagle zaczynał się dusić nie mógł sypiać był bardzo osłabiony robił się siny na twarzy trwało to około 2 tygodnie i w końcu zaciągnełam go do szpitala podejrzewano zapalenie płuc i zrobiono rendgen i na zdięciu wyszło dwukrotne powiększenie serca i po dalszych badaniach wystawili diagnoze mąż nie ma rozrusznika my jesteśmy z Gdańska z przyjemnością bym się spodkała aby wymienić doświadczenia jeżeli to oczywiście możliwe pozdrawiam Lidia



" />(kontrolki świecą jak zwykle, słychać jak zwykle jak pompa pcha wachę i słychać że rozrusznik nie pa prądu żeby się porządnie zakręcić)
Ogólnie sprawa wyglada tak.
1 listopada odbylem ostatni wyjazd na moto. Potem stal grzecznie w garażu, w którym mam jakies 9-10 C.
Potem około 20 listopada odpaliłem go (kręcił jak zwykle) na kilka minut coby się nie zastał. Złapał temperaturę, wyłączyłem go i siup do garażu.
W sobotę 05.12 postanowiłem pojechać zatankować przed mikołajami trójmiejskimi. Odpalam a tu sru: LCD przygasa, widać że aku leży, jakieś takie przepuszczanie/strzelanie słychać. Pożyczyłem od kolegi prostownik do aku do moto. Podniosłem ten cholerny bak:) podłączyłem i po jakichś 5-6h aku niby był naładowany (kontrolka pokazała w prostowniku). Odłączyłem prostownik, odpalił bez słowa.
Wsiadam nań w niedzielę 06.12, a tu to samo... aku dead...
Odpaliłem się z pycha, pojechałem do Gdyni. Podładował się po drodze widocznie, bo po postoju 50min odpalił bez słowa na skwerze. Potem dojechałem do Gdańska i na długiej na koniec mikołajów musiałem go znów pchnąć żeby odpalił. Wróciłem do Gdyni, gdzie po krótkiej trasie znów odpalił normalnie.
Zostawiłem moto w garażu, kupiłem sobie oxford oximizera, podłączyłem kable do aku i puściłem wtyczke pod kanape. Podłączyłem prostownik (pokazał 3/4) i zostawiłem na 2 dni do ładowania. Niby aku całe pokazuje naładowane, a moto niestety nie odpala...
Kable są ok podłączone (ta przedłużka) bo miernik pokazuje 12V jak sprawdzam wtyczke.
Więc wydedukowałem, że aku przeszedł na drugą stronę Styksu...

Czy jestem w błędzie?

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • brytfanna.keep.pl
  • Trzeba żyć, a nie tylko istnieć.