Baza wyszukanych haseł
aaaaTrzeba żyć, a nie tylko istnieć.aaaa

Witam w jakże ciekawym temacie o nic nie mówiącym tytule...

Otóż sprawa jest prosta potrzebuję schemat mocowania boczku i wnętrzności drzwi tylnych lewych w audi A6 2.8 quatro sedan - rocznik 1997 oraz do tego samego samochodu schemat silnika a głównie chodzi o umiejscowienie rozrusznika i schemat jego podłączenia... (auto jest w wersji UK - ale prawdopodobnie nie ma różnicy między normalną wersją a UK)

z góry wielkie THX



WITAM WSZYSTKICH!
Kupiłem aeroxa z 1999r do poskładania. Prawie wszystko jest gotowe tylko coś nie tak z elektryka nie ma iskry, akmulatora, rozrusznik nie kreci, w ogóle nie mozna go zapalic :cry: nie mam schematu, nie wiem jak podłączyć elektryke :cry: prosze bardzo o pomoc! Jak ktos ma schemat prosze wyslac na maila owen91@neostrada.pl lub gg: 6809109 jak ktos ma inne propozycje prosze pisac, bardzo chce pojezdzic aeroxem...Z GÓRY DZIEKUJE!



Dzisiaj wpadlem do pss w sprawie hondy, pogrzebalem troche w kabelkach na prosbe wlasciciela, nawet czesc planu zakonczyla sie sukcesem po naprawieniu paru fragmentow, jednak zawiesilem sie dluzej na jednym elemencie do ktorego akurat nie mialem schematu, zostala mi w reku kostka o 9-ciu przewodach co zdradza jakis zaawansowany element. Tym elementem okazal sie... guzik od swiatel awaryjnych
Moze ktos mnie uswiadomi po co tyle kabli do funkcji on/off.

Honda by dzisiaj moze ozyla gdyby nie (nie moge napisac awaria) brak wspolpracy ze strony rozrusznika ktory pomimo prawidlowych sygnalow nie ma zamiaru krecic. Marcel ma co robic



Kurcze, ok.
Analizuje schemat elektryczny i nie mogę dojść co i jak by spróbować ją odpalić bez klucza do immobilizera. Mądrzy spece stwierdzili że powinno odpalić ale nie wejść na obroty.
Ale mam problem ze starterem.
Jest w tym modelu coś takiego jak Emergency Key.
Ale i tak nie dostaje impulsu na rozrusznik.
Bezpieczniki sprawne.

Można to jakoś na krótko podłączyć tak jak jest w runnerach bez tego wyłącznika?



Zasilanie wtryskiwaczy jest z tego samego przekaźnika najczęściej co pompa paliwa i pojawia się w momencie rozruchu ( kręcenie rozrusznikiem). Tak jest często ale jeśli chodzi o konkretne auto to musiałbym zerknąc w schemat a ten mam w pracy. Podłącz kontrolkę do plusa wtryskiwacza i pokręc rozrusznikiem, to się upewnisz na 100%. A najlepiej to zacząc od sprawdzenia wszystkich bezpieczników.



Witam.Mam takie pytanie czy ma ktos z was schemat elektryczny do ZJ 4.0LTD 95(rok).11(miesiac) po liftingu,lub wie gdzie ida przewody od rozrusznika,pompy paliwa(cos do odciecia),i moze wie gdzie jest centralka od centralnego zamka.Znajomy zaklada mi alarm a nie za bardzo kojarzy Amerykany.Lub ktos z was zakladal alarm itp. Pozdrawiam

dodam ze nic nie moge znalesc w starszych postach



hmm
trzebaby sprawdzic czy podaje po stacyjce prad... reszta elektryki dziala ? przedzwon kable dla pewnosci do pompki ( czy dochodzi sygnal ). przydalby Ci sie schemat elektryki i przesledz cala droge pradu do pompki. kreci rozrusznikiem ? wez multimetr i popatrz na wszystko co Ci napisalem.



Witam dziś troszkę posprawdzałem.
Na EDIS napięcie jest tylko na 1 i 3 pinie patrząc od lewej strony samochodu.(2 pin jest pusty)
Przekaźnik zielony cisza , nie daje żadnych znaków życia po przekręceniu zapłonu.(po zdjęciu obudowy wszystko wygląda dobrze w środku )
Po przekręceniu odzywa się tylko żółty mały przekaźnik (wg. schematu nr 5 czyli od wyłącznika zapłonu)
Chciałem zrobić diagnostykę ale buzzer cały czas pikał nawet po przekręceniu stacyjki żadnych zmian . (wszystko wykonane wg. opisu ABLA).
Na środkowym pinie cewki zapłonowej jest napięcie .
Wyłącznik uderzeniowy ok .
Moje podejrzenia kieruje na uszkodzenie zielonego przekaźnika lub kostkę stacyjki .
Mam pytanie czy za rozrusznikiem patrząc od przodu samochodu znajduję się czujnik położenia wału? Na 2 pinach brak napięcia ale oporu nie sprawdziłem .
Może jakieś pomysły ?



Nie zapala mi się. Jak ono jest podłączone. Ze skrzyni wystaja jakieś dwa bolce, ale nie do konca wiem jak to wszystko ma byc podłączone (a coś czuję, że sam będę musiał kłaść przewody pod to ;P).
Aha - i jak jest podłączony alternator do instalacji? bo dziwi mnie jak mało przewodów ma przy akumulatorze (aż trzy - rozrusznik, radio [ja położyłem go] i dość cieniutki kabelek idący do kabiny).

Byłoby fajnie jakby ktoś miał schemat elektryki z Mk1 ;P

Pozdrawiam!



Podłączałem moduł od innej Fiesty i też nic. Podczas kręcenia rozrusznikiem na czujniku są ułamki woltów.

Po przestudiowaniu schematu instalacji okazało się, że te dwa brązowe przewody to masa, jutro sprawdzę podanie na nie dodatkowej masy.

[ Dodano: Nie Lis 30, 2008 22:09 ]



Najprościej będzie Ci założyć włącznik na + do automatu rozrusznika i na zasilaniu czyli na zapłonie wtedy raz że nie włączy się elektryka czyli kontrolki się nie zaświecą da to złodziejowi do myślenia a 2 to nawet jak to obejdzie to będzie musiał go pchać bo rozrusznik nie zakręci. Proponuje zrobić to od rozety bezpieczników bo przy stacyjce to za łatwo obejść i dla pewności zrobił bym to na 2 przekaźnikach i jednym włączniku.

Musisz zobaczyć na schemacie który kabel to + po włączeniu stacyjki a który to + na automat i już.



do samej stacyjki schemat ci niepotrzebny. Stacyjka to zwykły włącznik. Czerwonym kablem dochodzi do niej plus z aku. Na czerwono czarnym pojawia się plus przy uruchamianiu rozrusznika, na wszystkich pozostałych plus jest przy przekreceniu kluczyka w pozycję pierwszą czyli zapalonych kontrolek.
I na pewno nie stacyjka jest winna temu co cię trapi.



No wlasnie gestosci nie sprawdzalem.
Co do wyladowania akumulatora... odczyt roboiony z samego ranka na zimnym akku.. po robienie pomiarow po calym dniu jazyd mija sie z celem według mnie. Z reszta... ten akku naprawde jest dobry i mam go dopiero pare miesiecy ale tylko raz go ladowalem przed swietami tak "na zaś"


Co do kostki przy akku i ewentualnego odczepiania...

Poprzedni wlasciciel mial ukryty wylacznik rozrusznika

Na ten czerwony przewod byl wpiety przekaźnik i ukryty POD akumulatorem, z niego wychodzil przewod do pstryczka umieszczonego pod obudowa pasow bezpieczenstwa na dole. Po wylaczeniu przelacznikiem nie dalo sie zakrecic. Myslalem ze to wina tego ukladu wiec zeby go wyeliminowac z podejrzen odlaczylem go calkiem i zrobilem fabrycznie.
Mowisz ze gdzies jest kostka blisko akumulatora , chodzi ci moze o takie pojedyncze czarne gniazdko ? i gdzie mam dotknac tym przewodem ? do "+" ale w ktorym miejscu ?

A tn przekaźnik ktory polecasz zamontowac, to co ams zna mysli mowiac "na rozruszik" ?
Chetnie zobacze schemat i wytlumaczenie dlaczego przekaźnik miałby pomoc w dostarczeniu wiekszej ilosci pradu ?



Na prośbę chips666,

To już mówię ci co i jak:
Z silnika piaggio wychodzą przewody na 3 wsuwki które podłącza się do cewko-modułu.
Wychodzi jeszcze jedna wtyczka 4pin która jest od ładowania i to ją umieściłem na schemacie.
Trzeba podłączyć pod przewody od ładowania, znajdują się w kostce 2pin , podłącza się tam przewody idące z silnika 4t (iskrownik) jest tam biały i żółty, w wtyczce p/g jest żółty i szary.
Żółty łączymy do żółtego a szary do białego.
Niebieski przewód jest od tzw. wzbudzenia, trzeba go podłączyć za bezpiecznikiem, tak żeby szło przez bezpiecznik.
I ostatni przewód zielony - przewód od gaszenia, trzeba go pociągnąć pod stary moduł od 4t, i podłączyć pod przewód czarny z białym paskiem, znajduję on się w 1 kostce 2pin od modułu jest tam przewód czarny z czerwonym paskiem i ten czarny z białym paskiem.
Myślę że wytłumaczyłem w miarę łatwo.
Przewody od rozrusznika myślę że każdy sobie da radę + do starego przewodu + od rozrusznika a - na akumulator.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • brytfanna.keep.pl
  • Trzeba żyć, a nie tylko istnieć.