Baza wyszukanych haseł
aaaaTrzeba żyć, a nie tylko istnieć.aaaa

Witajcie.
Nie ma mrozów a autko nie odpaliło, prawdopodobnie zbyt duży pobór prądu, bo
nawet po kilkugodzinnym ładowaniu aku ledwo przekręcił, a poza tym dziwne
ogdłosy ze strony rozrusznika dochodzą, a mianowicie takie "tępe" tarcie.
pewnie czeka mnie wymiana rozrusznika. czy orientuje sie ktoś w cenie tego
urządzenia doSC 1.1 MPI oraz orientacyjna cene robocizny.

dziekuje i ppozdrawiam
Karoleks



Sprzedam samochód terenowy Uaz 452 (furgon/blaszak), rocznik 1986,
silnik Wołga 2400 cm3, LPG, zarejestrowany jako "specjalny" na 6 osób
(roczne OC ok. 400 zł).

Samochód jest przerobiony na camping, w środku kuchenka ze zlewem,
łóżko i inne wyposażenie campingowe. Silnik jest przerobiony na LPG,
zamontowane dwie butle (50 i 60 litrów), przełączane elektronicznie.
Napęd na 4 koła, założone dobre opony terenowe (angielskie wojskowe).
Wszystkie podzespoły sprawne, jedyne usterki to nie zawsze łąpiący
rozrusznik (elektromagnes do wymiany, nie wymieniałem póki działa)
oraz wgniecenie blachy z tyłu (po drzewie w terenie). Samochód miał
robione za mojej kadencji następujące remonty: całego silnika (2000),
blacharki (2001) i zawieszenia, mostów, wałów itp (2001).

Jak to auto wygląda można obejrzeć na stronie Auto-Gryfa:
http://www.auto-gryf.com.pl/Modele/UAZ-3741__37419_/uaz-3741__37419_....

Cena 5500 zł.

Kontakt tel.: +48 602 776959, lokalizacja: Kraków. najlepiej



Użytkownik " ::: dasExperiment :::" <dasexperim@tlen.plnapisał w
wiadomości

... z 1992 roku z nowym gazem i akumulatorem za 4000zł.
Mocno przepłaciłem?


Jeżeli blachy są względne to i cena względna.


nieprzyjemnego się stało. Świeci się kontrolka akumulatora i nie słychać
rozrusznika (kręci, ale nie charczy). Możliwe, że coś popsułem bo
kilkanaście razy próbowałem odpalić.


Raczej niemożliwe. Natomiast możliwe, że rozrusznik jest do przeglądu i
będzie dobrze działał tylko przy w pełni naładowanym akumulatorze - ciepłym.


Jak naładować akumulator? Czy to wina akumulatora czy rozrusznika?
Sprzedający mówił, że 'szczotki' w rozruszniku nie są najlepsze. Co one
robią i ile kosztują? Proszę o odpowiedź jak dla laika.


Radzę wyjąc rozrusznik i sprawdzić/wymienić szczotki i tulejki,  sprawdzić
bendix.


P.S. W czasie drogi do domu kolega poradził mi żebyśmy wlali żółtą 95.
Dobrze zrobiliśmy?


Myślę, że jednak wlaliście U95 czyli bezołowiową uniwersalną - zrobiliście
dobrze. (żółtej już od kilku lat nie widziałem)
Polonezy od 1988/89 są przystosowane do jazdy na bezołowiowej - mają
"wzmocnioną" głowicę (chyba gniazda zaworowe i zawory)

Darek "Akol" Sz
Poldek 1,6 GLE '94 LPG
PS Gratuluję.




Mogę uwierzyć, że nie można lać olei w pełni
syntetycznych, ale półsyntetyki? Podpowiedzcie coś.


Po co ci polsyntetyk???

Stosowanie polsyntetyka jakos mnie nie przekonuje, gdyz baza
jest i tak w 70% mineralna, a cena znacznie wyzsza.
Jesli nie zalewa sie syntetykiem to juz lepiej wybrac dobrego minerala.

Dla silnika wysokopreznego wazna rzecza jest liczba zasadowa,
im wyzsza tym olej lepiej neutralizuje kwasne zwiazki powstajace
z siarki znajdujacej sie w oleju napedowym.

Ostatnio ORLEN CLASSIC zrobil na mnie wrazenie, bo za niewielka
cene oferuje naprawde niezle parametry.
Norma API CF; wsp. lepkosci 141; temp. plyniecia -33oC
oraz jak na minerala to bardzo wysoka liczba zasadowa az 12,2
Na podstawie danych z http://www.leszekknorps.republika.pl/oleje.html

Szczegolnie do wolnossacego diesela, gdzie nie wszystko sie tak
ladnie dopala jak w doladowanych jest to bardzo rozsadna propozycja.


I jeszcze jedno. Szukam informacji od użytkowników olei różnych na temat
LOTOSÓW I ORLENÓW tzn czy są gorsze od zachodnich, podobno taksówkarze nie
jeżdżą na nich.


Co jak co ale opinie taksiarzy bralbym pod uwage jako jedna z ostatnich
: ))))

Co do Mobila tez swojego czasu na nim jezdzilem, ale zima w duzych mrozach
strasznie gestnieje i czsem rozrusznik musial sie pomocowac troche.
Przechodzac na Classica pozbylem sie tego problemu.

Pozdrawiam




leon wrote:
Witam.Mam pytanie czy ktoś z grupowiczów spotkał się z tym ze jak kupował
sprężarkę do klimy musiał oddać starą do sklepu.W sklepie mówią ze to wymaga
recykling.Chodzi o Volvo.


W ogolnosci na swiecie jest stosowana praktyka ze przy zakupie nowych
czeci nie ma wymogu zwrotu tej uzywanej. Niemniej jednak jezeli zakup
dotyczy zespolow regenerowanych (silnik, rozrusznik, pompa
wodna/wspomagania, skrzynia biegow itp.) to sprzedawca moze czasem
warunkowac transakcje zrotem czesci uszkodzonej za co oczywiscie jest
pewien choc nie wielki rabat.
Jezeli natomiast "czesci"/materialy, ktore z regoly kwalifikowane sa
jako "zlom", to sklep lub warsztat moze pobierac dodatkowa oplate za
rycycling; np akumulator, opony, olej silnikowy. Niekiedy te dodatkowe
oplaty moga byc ukryte w cenie uslugi a zatem  te dodatkowe koszty nie
wystapia na rachunku.
Wszystko zalezy od tego co i gdzie kupujesz, jaka jest polityka
markiertingowa i obrachunek ekonomiczny sklepu z czesciami zamiennymi. A
takze, szybko wlasciciele chca sie "dorobic" na zapalonych zwolennikach
motoryzacji w RP.



ASO nie wrzucił, więc wrzucam :-)
---

Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 53 z dnia 24.04.2003
POZYCJA 21940

Ogłoszenie o postępowaniu BZP nr 23/2003, poz. 9396

OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA
Tramwaje Śląskie, 40-042 Katowice, ul. Wita Stwosza 31, woj. śląskie, pow. m.
Katowice, tel. 032 2579485, fax 032 2510096, www.tram-silesia.pl , e-mail:
przeta@tram-silesia.pl ,

informuje o wyniku postępowania na dostawę blach oporowych do rozrusznika
tramwajowego (PKWiU: 31.20.4), prowadzonego w trybie przetargu
nieograniczonego, ogłoszonego w BZP nr 23/2003, poz. 9396.

Złożonych ofert: 2, z czego odrzucono lub zwrócono bez rozpatrywania 1.

Cena najtańszej oferty wyniosła (z VAT) 201.453,00 zł., najdroższej   .

Unieważniono z powodu tego, iż w post. prowadzonym w trybie innym niż z
wolnej ręki wpłynęły mniej niż dwie oferty nie podleg. odrzuceniu lub mniej
niż dwa wnioski o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym.



Mam do sprzedania czesci do Kamaza :
1) silnik z mozliwoscia sprawdzenia- 1900zl,
2) kabina 350zl,
3) skrzynia biegow 390zl,
4) most 280zl,
5) alternator 80zl,
6) rozrusznik 100zl,
7) resor 150zl.

Posiadam takze czesci do innych ciezarowek. Istnieje mozliwosc negocjacji cen.

Kontakt;      Jacek
  tel: 0695400639
 Zwolen- mazowieckie



http://www.allegro.pl/showitem.php?item=1308746

Łódź rekreacyjno-sportowa 4-5 osobowa (półślizg) długość 4,5m z silnikiem
Wicher 30kM z rozrusznikiem ( 12V ). Sterowanie kierownicą, gaz-mantka i
rozruch przy kierownicy. Łódź przystosowana do ciągania narciarzy wodnych.
Stan b.dorby. Więcej informacji pod numerem 00601 585823 lub b@lemon.pl

wiecej zdjęć pod adresem www.bedi.prv.pl



Sprzedam 2 motocykle czterokolowe marki SUZUKI LT-F 1600 Quad Runner,
rocznik 01.10.2000r. i uzytkowany rekraacyjnie, serwisowane w autoryzowanym
zakladzie u dealera.
Dane techniczne:
- jednocylindrowy czterosuwowy
- chlodzony powietrzem
- pojemnosc 158 cm3
- 14 PS przy 8000 min
- rozrusznik elektryczny
- akumulator 12V/9Ah
- dlugosc 1670 mm
- szerokosc 1070 mm
- wysokosc 725 mm
- waga 170 kg
- pojemnosc zbiornika 8,5l - res 1,1l (benzyna Pb)
- skrzynia 5 biegow + bieg wsteczny
- sprzeglo polautomatyczne
- lancuch oringowy
- naped na tylna os
- predkosc 74 km/h

Info na priva: sy@wp.pl
Cena za 1 szt. 14 500 zl do uzgodnienia.

pozdr ..... @Syciu [:-)))




On Wed, 8 Aug 2007, Juanitos wrote:
Myślę, że duży zysk przynosiłby już przy cenie ca 1000$ -  ale wtedy
wyrób byłby ogólnie dostępny, a w globalizmie chyba jednak nie o to
chodzi :-)


dość rozsądnym rozwiązaniem byłoby wybranie modelu, z którym mają
doświadczenie polscy lekarze i do którego w Polsce jest osprzęt
służący do jego sprawdzania i przeprogramowania. Inaczej na
kontrolę i przeprogramowanie trzeba będzie jeździć np. do Bostonu
(dość drogo wypadają bilety na samolot i fee dla lekarzy).
Ale podtrzymuję zdanie, że implantacja rozrusznika prywatnie
zamiast z NFZ to bez sensu. Chyba, że ktoś lubi się czymś takim
pochwalić

P.



Z tego co wiem to 620-stki maja rozruszniki od 97 roku. Ale jesli nie jestes
chucherko do dasz sobie rade i bez :) Ja kupilem moto sam. Troszeczke sie na
tym znam, raczej wszystkie naprawy przy moich dotychczasowych motorach robielm
samodzielnie, łącznie z silnikowymi. niestety takich rzeczy jak zawor ktory sie
lamie i wpada do cylindra nie sprawdzisz przy kupnie ale na szczescie nie
zdarza sie to czesto. zawsze, nawet z pomoca doswiadczonego mechanika,
ponosisz ryzyko kupujac sprzeta od obcej osoby! mozesz tez kupic motor w jakims
autoryzowanym komisie albo salonie-wtedy ryzyko jest duzo mniejsze mozesz nawet
dostac gwarancje, ale niestety cena bedzie wtedy wieksza. jak bys kiedys
potrzebowal jakiejs pomocy , chcial kupic moto gdzies niedaleko wrocka to moge
pomoc :) jak juz troche pojezdze to z przyjemnoiscia odpowiem na pytaka!

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • brytfanna.keep.pl
  • Trzeba żyć, a nie tylko istnieć.