aaaaTrzeba żyć, a nie tylko istnieć.aaaa
Futurystyczny wygląd jest cechą charakterystyczną Matrixa. Marka Keeway znana z raczej ekonomicznych produktów pokazała tym modelem, że nowoczesne skutery są dostępne nie tylko u największych producentów, i że przystępna cena i atrakcyjne wzornictwo mogą iść w parze. Matrix jest skuterem technicznie dość prostym. Silnik chłodzony jest powietrzem, a tylny hamulec jest bębnowy. Świadczy to o nastawieniu producenta na wykorzystanie sprawdzonych elementow konstrukcyjnych w połączeniu z aspiracjami do klasy skuterów sportowych.
Wizualnie Matrix jest bardzo udany. Ostre linie nadwozia podkreślają nowoczesność zawartą również w malowaniu. Podwójne światła nadają agresywności. Skuter ten przy tak atrakcyjnej cenie jest bardzo udanym mariażem zalet 50-tek.
Dane techniczne:
Silnik: jednocylindrowy, dwusuwowy, chłodzony powietrzem
Pojemność: 49 ccm
Moc: 4,6 KM
Masa: 89 kg
Koła: 12-cali
Hamulce: przód-tarcza, tył-bęben
Zbiornik: 5,2 l
Wysokość siedzenia: b.d.
Wymiary: dług.-1830; szer.-680; wys.-1150 [mm]
Osiągi: b.d.
Wyposażenie: alarm, rozrusznik z pilota
Skutery.net
Tak. Bo w przeciwieństwie do tego Fortrona miałbym pewność, że w tej cenie otrzymuję:
+ zasilacz z wyższą sprawnością (na co się to przekłada i ile plusów dodatkowych daje nie będę wymieniał),
+ zasilacz z lepszą organizacją kabli (estetyka też ma znaczenie),
+ zasilacz z lepszą wentylacją (miedź lub aluminium swoje kosztują, więc masa radiatorów przeważnie rośnie proporcjonalnie do ceny)
Nie wiem jak Wy, ale ja każdorazowo przy wymianie pokoleniowej zestawu, jego składanie zaczynam od przeanalizowanie sytuacji w segmencie zasilaczy i płyt głównych. Chcielibyście prowizoryczny rozrusznik serca "za 100zl"?
Wszystko pieknie, tylko nie rozmawiamy tu o zasilaczach za 250 zł... Z ta sprawnością to też przesadzasz, bo GLN też ma wysoką
A to moje:P
Malaguti Drakon (replica Ducati)
Dane techniczne:
Silnik: chłodzony cieczą,
2-suwowy , 1 cylinder , gaźnik
Pojemność: 49.7 cm3
Ilość biegów: 6
Masa (bez paliwa): 112 kg
Ilość miejsc: 2
Cena:
12500 zł
Malaguti Drakon (replica Ducati)
Specyfikacja techniczna
Silnik
Typ silnika: 2-suwowy
Ilość cylindrów: 1
Chłodzenie: cieczą
Średnica tłoka i skok tłoka: 40.3 mm x 39.0 mm
Pojemność: 49.7 cm3
Stopień sprężenia: 12:1
Zasilanie silnika: gaźnik
Rozrusznik: elektryczny
Zapłon: elektroniczny CDI
Napęd: łancuch
Ilość biegów: 6
Rama
Materiał ramy: aluminiowa
Zawieszenie
Przednie zawieszenie: widelec hydrauliczny
Tylnie zawieszenie: amortyzator
Ogumnienie (przód): 100/80 - 17
Ogumienie (ty)ł: 130/70 - 17
Hamulce (przód): 1 tarcza
Średnica hamulca (przód): 280 mm
Hamulce (tył): 1 tarcza
Średnica hamulca (tył): 218 mm
Wymiary
Długość: 1970 mm
Szerokość: 755 mm
Wysokość: 1050 mm
Rozstaw osi: 1325 mm
Masa (bez paliwa): 112 kg
Zbiornik paliwa: 10.0 l
Zbiornik oleju: 1.2 l
Ilość miejsc: 2[/u][/i
jak ktos cos zlapie miedzy czasem to pisac
wiesz wydaje mi sie ze jak bedziesz wypatrywal wytrwale to cos za 300zl jezdzacego kupisz. Najlepszym sposobem bedzie allegro no i wypatrywanie malcow z kartami na szybie. Gdzies kurde ostatnio nawet widzialem jednego tylko teraz nie pamietam gdzie, jak sobie przypomne to dam znac.
powodzenia.
P.s. i targuj si eostro bo skrzynia i rozrusznik troche kosztuja wiec gosc niech zjedzie z cena i lepiej ustal to przez tel bo moze sie okazac ze szkoda kasy i czasu na wyjazd do krakowa
... duzo zalezy tez od nas samych, jak nie bedziemy kupowac czesci z kradzionych motocykli nie bedzie na nie popytu, nie bedzie podazy...
nikt o zdorwych zmyslach nie sprzeda nam czesci ktorej realna wartosc to XXX za cene X, takie okazje po prostu nie istnieja
Pozwolę sobie nie zgodzić się w kwestii tych kradzionych części, chyba nie chcesz powiedzieć, że wszystkie tanie części pochodzą z kradzieży. Być może pochodzenie tych z najnowszych modeli motocykli w jakimś stopniu budzić zastanowienie skąd biorą się w tak niskiej cenie na rynku wtórnym.
Nie mów również, że jak potrzebujesz część, bez której Twój motocykl nie pojedzie, że pójdziesz do salonu i zapłacisz chorą cenę - np. za rozrusznik do ST prawie 3 tyś PLN skoro na rynku wtórnym kupisz, za 300-500 PLN to nawet mniej niż podałeś, bo to 1/6 ceny.
To, co napisałeś to są pobożne życzenia, a prawda wygląda tak, że raczej nikt o zdrowych zmysłach nie zawoła za używaną aczkolwiek wyglądającą na nową część ceny XXX skoro gdzie indziej ktoś oferuje za X. Nie sądzę żeby którykolwiek z forumowiczów kupił nowy rozrusznik za cenę serwisową skoro sprowadzi w tej cenie całe, lecz w jakimś stopniu uszkodzone ST i rozbierze na części.
I nie wiele ma to wspólnego z popytem, a bardziej z naszą szarą rzeczywistością i zaradnością Polaków. Osobiście łączył bym to jeszcze ze zmianą prawa i np. jeśli za kradzież obcinaliby jakąś część ciała wszyscy wiedzielibyśmy, z kim mamy do czynienia, a potencjalny złodziej może zastanowiłby się dwa razy zanim sięgnąłby po cudzą własność.
Zdecydowanie polecam warsztat Drabika na Rawickiej w Poznaniu. Konkretnie miałem do czynienia z drobniejszymi sprawami, niż generalka silnika:
1.absolutnie zapieczone wycieraczki (elektrycznie sprawne) w dzień wyjazdu do Garbów - prawie na poczekaniu, cena symboliczna - wartość usługi w ten deszczowy dzionek: bezcenna;
2. rzygający olejem silnik + masa drobiagów sprzęgłowo - świecowo - porządkowych. Uzbierała się miska śmieci, cena ok 700 zł, silniczek śmiga jak nigdy;
3. generalne porządki z elektryką, która się upaliła w kilku miejscach po sklejeniu szczotek rozrusznika, efektownie dymiąc pod katedrą w Głogowie tuż przed ślubem Rysia i Ani. Gdyby nie Mariusz N. - byłyby chyba fajerwerki. Albo jeden duży fajerwerk
Koszt j.w. (wcześniej "fachowy" elektryk rozłozył bezradnie łapulki, gdy zobaczył co się nawyrabiało z elektryką)
W sumie dużo takich tam pierdółek i roboty, z która taki ignorant jak ja nigdy by sobie nie poradził. Może i nie tanio, ale terminowo i solidnie.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plbrytfanna.keep.pl