Baza wyszukanych haseł
aaaaTrzeba żyć, a nie tylko istnieć.aaaa

co prawda nie dzisiaj, ani nawet nie wczoraj... ale w niedzielę. ale za to jak fajnie...
otóż byłam sobie w Witowie k.Zakopanego, pojechaliśmy na 3 dni i wzięliśmy rowerki "na wszelki wypadek".
mało brakowało a byśmy w ogóle nie pojeździli ale na szczęście (hehe) obtarłam sobie stopę drugiego dnia więc trzeciego dnia postanowiliśmy wyciągnąć rowerki z auta bo przy jeździe na rowerku obtarcie nie dokuczało :)
dystans nie jakiś wielki bo około 40 km ale za to jaka fajna traska:
z Witowa- PKS Kojsówka na Płazówkę (niezły podjazd, prawie 100m wysokości) potem straszliwymi wertepami z kamulcami i błotem do Roztoki, dalej asfaltem do Kościeliska a stamtąd dość kamienistą i stromą Drogą Królewską na Butorowy Wierch. Stamtąd przez Gubałówkę do Harendy i w Harendzie przy górnej stacji karkołomne zejście (bo jechać się nie dało) do dolnej stacji. Po drodze omijanie owiec które tarasowały szlak i zejście zboczem wzniesienia, poza szlakiem. Dalej do Zakopanego do baru Grota na omleta :D. Potem wjazd kolejką z rowerami na Gubałówkę i powrót przez Butorowy Wierch, Dzianisz i Chochołów do Witowa. Zjazd z Butorowego Wierchu był zajefajny, jechałam ponad 60 km/h :D Na tym zjeździe i dalszej drodze do domu nadrobiliśmy średnią bo z 6,5 km/h podskoczyła do 12 km/h ;)

Kraków
Schronisko Roztoki
Skocznia Narciarska
Katowice

Od zajebania vlepek RKSu na szlaku Łysa Polana - Morskie Oko.

Jeżeli byliście wszyscy zadowoleni
to....... może tygodniowy w wakacje objazdowy spocik

Moja propozycja to wyjazd z namiocikami żabami i własne wyżywienie
-termin jak najszybciej ustalić bo w pracy mamy plany urlopowe.
Ale szybko dalej;
Zawoja - 2 dni na łące w górach na wprost całego pasma Babiej Góry + wycieczka na Babią.
Zakopane - też 2 dni ale "pomysła może wymyśli co i gdzie tam nasza Landrynka z Kasią; + wycieczka jakaś tam też.
Objazd Tatr przez Słowacje - 1 dzień z wieloma przystankami; super widokowa trasa podobno!!! Przyjazd do Polski przez znany nam już Mnisek nad Popradom.
Można też zatrzymać sie na noc przy gorących źródłach na Słowacji i powygrzewać do woli
Rytro - tam wg życzenia szanownej wycieczki ale z uwzględnieniem kąpieliska w Starym Sączu albo basenu w hotelu wyżej w Dolinie Roztoki.

Teraz facet wchodzi do małego lasku z GPS, bo się zgubi.
z gps też może się zgubić
Widziałem we wrześniu ekipę na przełęczy Kondrackiej. Najpierw długo oglądali dyskutując swoje cudowne pudełeczko dość głośno dyskutując. Potem jeden, chyba wódz tego stadka, głośno powiedział tam jest Zakopane za tą górą, wskazując ręką w kierunku Czerwonych Wierchów. KM prawie przypłaciła to życiem bo właśnie jadła i się zakrztusiła tłumiąc śmiech. Ja oddaliłem się pośpiesznie żeby nie ryknąć.
Na drodze do 5 stawów doliną Roztoki spotkaliśmy gwiazdora obwieszonego jak choinka różnymi gadżetami i w tym włączonym GPS. Siedzimy sobie przy szałasie zajadając drożdżówki a gość podchodzi i pyta czy jeszcze daleko do schroniska.
To ja już wolę moje mapy 10 i 5.

" />Witam,

Za niecałe 2 tygodnie wybieram się do Zakopanego. W związku z tym chciałem zapytać obeznanych w temacie o jakieś ciekawe trasy z ładnymi widokami. Mam już zaplanowane trasy na 3 dni:
a) Kuźnice - Hala Gąsienicowa - Przeł. Zawrat - Świnica - Kasprowy - Kuźnice
b) Palenica Białczańska - Wodogrzmoty Mickiewicza - Morskie Oko - Przez Świstówkę do Doliny Pięciu Stawów Polskich - Doliną Roztoki do Palenicy Białczańskiej
c) Kuźnice - Hala Gąsienicowa - Przeł. Liliowe - Świnica - Kozi Wierch - Skrajny Granat - Hala Gąsienicowa - Kuźnice

Co wy na to? Zaproponujcie jeszcze jakieś ze 3 ciekawe trasy :) Z góry dzięki za pomoc.

" />Ja z Zakopanego zawsze raczej uciekałem, więc samo miasto znam dosyć słabo. Mogę polecić za to okolicę.

Warto‌ pojechać na Głodówkę do Bukowiny Tatrzańskiej, żeby popatrzeć na jedną z najpiękniejszych panoram górskich w Europie. Warto wybrać się na Rusinową Polanę. A na koniec przejść z Morskiego Oka przez Świstową Czubę do Doliny Pięciu Stawów. Zobaczyć Wielką Siklawę i wrócić Doliną Roztoki do Wodogrzmotów Mickiewicza. Wycieczka dosyć długa, ale dosyć też łatwa‌ a jakie widoki!

Polecam też wycieczkę Dolną Strążyską na Sarnią Skałę z powrotem do Kuźnic‌ Oby tylko nie padał śnieg.

" />
"> Udam, że nie rozumiem
Zniszczone mostki, połamane drzewa, świeże osuwiska, wyczesane trawniki, martwe zwierzęta, to wszystko ładne czy brzydkie ATO?
"nie to ładne co ładne ale co się komu podoba"

Nie zaśmiałem się złośliwie tylko tak ogólnie.

Kilka dni temu wróciłem z Zakopanego i na szczęście zdążyłem przed obecnym "kataklizmem".
Zniszczenia mnie nie cieszą, ale jeśli już są i są ciekawym tematem zdjęć to czemu nie. Można to potraktować po prostu jako dokument i jak tak do tego podchodzę.
Chociaż martwych zwierząt nie chciałbym fotografować, bo to wyjątkowo przykry widok.

A propos połamanych drzew. Szedłem tydzień temu do Morskiego Oka i postanowiłem zajrzeć do Schroniska Roztoka. I tu niespodzianka: na drodze (a właściwie po obu stronach ścieżki) prowadzącej do schroniska mnóstwo połamanych drzew, kompletne pobojowisko. Zawsze szło się tam lasem a teraz powstała otwarta przestrzeń. W schronisku dowiedziałem się, że w sierpniu 2007 roku w czasie wichury "las się przewrócił z wielkim hukiem w 20 minut" (słowa pani pracującej w schronisku). Szlak został "odgruzowany", ale drzewa leżą nadal obok i muszę przyznać, że to co można tam obecnie obejrzeć naprawdę robi wrażenie. No i było co sfotografować.

przystanek km godz

• doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • brytfanna.keep.pl
  • Trzeba żyć, a nie tylko istnieć.