aaaaTrzeba żyć, a nie tylko istnieć.aaaa
miala byc rozprawka na temat tego czemu nie ma promocji dla abo a wyszla wojna miedzy post i prepaidowcami. ja mam abo i sie nie moge narzekac. realnie patrzac to nie potrzebne mi sa uslugi obnizajace koszty bo poprostu ich nie wykorzystam. a tylko potem bedzie zal tej kasy co przepadnie na koniec miesiaca. na poczatek wiec powinni wprowadzic przechodzenie srodkow na nastepny miesiac. ale to tylko moja subiektywna opinia.
Ha aha a te wycieki to co roku coraz lepsze pamietam rok temu cos o II wojnie swiatowej mialo byc xddd.....;p powiem wam te testy są proste tylko ogolnie mowia ,ze od tego wszystko zalezy i sie nakrecasz ... pamietam jak usiadlem rok temu na humanie i czytam temacik rozprawki i tylko : No Way!.....
djsilence, temat jest o wsparci dla Tybetu, (a nie dyskusja "rys historyczny dążeń niepodległościowych w różnych częsiach swiata - rozprawka") a Ty wyskakujesz z Palestyńczykami, Żydami i Bóg wie kim jeszcze...
Najwyraźniej prawda boli... Może jednak skup się na rozsylaniu łancuszków na gg, bo na tym forum "niestety" znajdują się rownież trzeźwo myślący ludzie, którzy będą wygłaszali swoje opinie.
1. Nie wtykaj mi w usta nie moich słów (vide łańcuszki). Przeczytaj uważniej co i kto napisał, a później się wypowiadaj.
2. Jaka prawda? Na czym polega trzeźwe myślenie? Masowe egzekucje, aresztowania, czołgi wystawiane na zwykłych ludzi to specjalnie spreparowana medialna papka (najlepiej amerykańska) usprawiedliwiająca niechybną inwazje na ChRL? :mur: Bo nie wiem, co masz na myśli
nie mieszaj polityki do sportu. bardzo dobrze powiedziała i niech się tego wszyscy sportowcy trzymają.
Pewnie, "to nie nasza wojna", niech się skośnoocy nawzajem powybijąją, bedzie spokój.
Użytkownik Ghazi edytował ten post 22 marzec 2008 - 16:09
czesc
mam nietypowe dla was prosbe.
czy moglibyscie mi pomoc napisac rozprawke z polskiego na temat: Wojna jest zlem i nigdy nie moze sie powtorzyc
chodzi mi o pomoc taka ze :
jak napisac teze?
jakie argumenty i jak je uzasadnic?
i sensowne zakonczenie
z gory bardzo dziekuje
Heh koty^^ Oprócz,,jeżycjady,,czytam ksiązki m.in przygodowe, albo czasem dramaty, jednak teraz meczę się z przeczytaniem paru lektur, bo trzeba zaliczyć
A egzaminy...lepiej nie mówić o mat-przyr.to była masakra:/nawet pani od chemi była b.rozczarowana tym całym egzaminem
Moja klasa chce nawet pójść pod CKE i strajkować;D
Spoko był human, a rozprawka dośc łatwa, a się bałam, że dadzą nam rozprawke na trudny temat, albo charakterystykę ;oA sporo ludzi z mojej klasy streściło tekst IV zamiast I;D Najlepiej to było na egzaminie z angola, jak płytka z listeningiem nie działała i egzamin sie troche opóźnił;D
wakacje??w sierpniu pewnie pojade nad morze a teraz sie martwie nad wyborem liceum.najlepiej, żeby był profil: historia, geografia,wos, ale jak juz sie taki trafi to sie okazuje, że szkoła jest na drugim krańcu miasta;/
A z historii to najbardziej mnie interesuje temat II wojny światowej;)
" />Jestem świeżo po teście, tak więc codziennie są zadawane rozprawki. Dzisiaj 4 z pracy domowej z polskiego i + z matematyki. Jutro sprawdzian z całej drugiej wojny światowej, z historii ma się rozumieć. Szkoda, że mamy nauczycielkę od historii, która każe nam się uczyć na sprawdzian z wszystkich lekcji. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie to, że tych wiadomości jest bardzo dużo, i gdyby nie to, że prawie wszystkie tematy każe nam pisać z książki do zeszytu, co do słowa. Sprawdzian był zapowiadany już ze dwa tygodnie temu, ale jak zwykle zapomniała.
" />Nie obiecuję, że tym razem mi się uda zdążyć na czas. Praca domowa z japońskiego, rozprawka na J.Pol., trzeba przygotować sesję w Warhammera, apoza tym spotkać się z rodziną w święta... No i mam jeszcze kilka projektów na forum Dice Freaks, które musze albo dopiero wzucić albo poprawić .
Chociaż kto wie, zeszyt na pomysły noszę przy sobie, może coś się wymyśli .
BTW. Ktoś wypróbował mechanikę z Galaktycznej Wojny? Bo jak coś, to wystarczą drobne zmiany i może coś ciekawego się z tego urodzić.
BTW2. Co to sumo, to wiem, w Inkach też ogólnie się orientuję, ale o dekadencji wiem mniej niż o Inkach . Może za młody jestem, ale muszę sprawdzić co ten termin oznacza .
" />Ja mam ten test za... miesiąc i jakieś dziesięć dni.
Zresztą, na maturze oprócz matmy i polskiego (bo chyba obydwa są obowiązkowe?) wybierasz sobie przedmioty sam . Więc de facto uczysz się tego, czego chcesz się uczyć.
Ucząc się do testu gimnazjalnego (może być i łatwy, jak prawie zawsze humanistyczne albo wyprzedzający programowo przyrodniczy) musisz łapać całą masę wiedzy ogólnej, która Ci się nie przyda. Na kij mi wiadomości o turniach, tkankach roślinnych i estrach? Ale muszę to umieć, żeby dostać się do takiego liceum, które przygotuje mnie do wymarzonych studiów.
A jeśli chodzi o grze, to po napisaniu dwóch rozprawek (ich się już ponoć w lieceum nie ćwiczy, ale na testach są prawie zawsze), pouczeniu się o drugiej wojnie światowej (przestaję lubić tematy na historii od początku XX wieku ) i powtórzeniu francuskiego dopiszę wreszcie typy scen. Mimo tego, że to końcówka pisania tego systemu, to bez tego cała gra nie ma sensu .
Czyli według Ciebie kiedyś przestaną uczyć w szkołach o tym co robili Niemcy podczas II wojny światowej?
Wręcz przeciwnie. Chyba załapałam teraz Twój sposób rozumowania, ale zaraz jak zacznę pisać, to wyjdzie pewnie jakaś rozprawka, a jestem w tak zajebistym nastroju, że zwyczajnie szkoda na to czasu
wtrące swoje trzy grozse. kiedy czytam tego typu rozprawki "cyfra a analog" przypomina mi się biografia boba dylana, która słyszałem kiedys w programie trzecim. dylan, bądac już uzananym muzykiem folkowym, pewnego dnia zagrał koncert zupełnie inny niż się po nim spodziewano. zamiast, jak na folkowego muzyka przystało, porzępolić i pospiewać o problemach społecznych, zagrał koncert używając, o zgrozo, gitary elektrycznej! Wszedł na nową ścieżkę. w efekcie 4/5 folkowego swiata odwróciło sie od niego plecami, nie wybaczając mu zerwania ze szlachetna gitara akustyczną.
tera , po latach, mozna zadac sobie pytanie - czy gdyby dylan poddal sie presji swiata folka i pozostal przy "pudle", byłby obecnie zywa legendą? czy nagralby znakomity koncert unplugged? A moze jednak powinien pozostac "twardzielem" akustycznym - moze jego muzyka bylaby szlacheniejsza, lepsza?
przykro mi, ale tego typu rozwazania sa wg mnie puste tak jak odwieczne wojny "canon czy nikon?" nosnik ma zerowe znaczenie przy koncowym produkcie. nie wiem czemu ma sluzyc takie szufladkowanie "analogowy czy cyfrowy"? rodzaj aparatu to tylko rodzaj narzedzia, nei ma nic wspolnego z wrazliwoscia czy stopniem rozwoju umiejetnosci fotograficznyc. byc moze wnioski materio wynikaja z tego, ze ogladasz zdjecia w internecie. jest w nim masa www typu fotka czy naszaklasa, gdzie króluje cyfrowe badziewie, a jak juz sie trafi cos analogowego to zwraca sie na to wieksza uwage. materio, nie powinienes chyba siedziec tyle w internecie tylko wybrac sie na wystawy i poogladac zdjecia nie zastanawiac sie czym byly zrobione
" />
">Nie rozumiesz po polsku? 2o luty to karygodny blad, a wiesz czemu?
20 luty- oznaczało by ze mamy teraz 20 luty ale z kolei, czyli wczesnej mieliśmy juz 19 "lutych", ale pisz lajzo dale tak jak piszesz, tylko potem jak sie z ciebie dzieci beda smialy to sobie przypomnij o panu Mathevku i panu Witaszku.
Dobra, niech wam bedzie. 20 Lutego.
Ale dalej trzymam sie 20 Luty
Gdy mamy czas przeszły/przyszły to owszem. 20 Lutego byłem w kinie. 20 Lutego jade na basen.
Ale w czasie teraź. Mamy 20 Luty. Teraz jest 20 Luty.
Całe napisy początkowe są w czasie teraź.
Zostaje namierzony przez UAV (nie został namierzony)
Chiny boją się (nie bały się)
co do Kurvika:
Zaczynasz cos robic - rób to dokładnie !!
Nawet gdy pisze rozprawke na polaka - pisze tak jakbym pisał scenariusz do 7 części gwiezdych wojen.
Widocznie nie dorosłeś do egzystowania w społeczeństwie.
Poczekaj 3-4 lata i sie dopiero zastanów nad sensem swojego życia !
" />Najeżdzam na pleśniaka bo każde słowo pojmuje dosłownie, widać przy "wojna" puściły mu nerwy >,> Przepraszam za ten wstrząs.
">Zaczynasz cos robic - rób to dokładnie !!
Nawet gdy pisze rozprawke na polaka - pisze tak jakbym pisał scenariusz do 7 części gwiezdych wojen.
Chyba się nie zrozumieliśmy, nie mam nic przeciwko dokładnej pracy. Raczej jestem przeciwko robieniu z siebie boga filmów któremu przeszkadza konkurencja w postaci mnie A teksty typu "Widocznie nie dorosłeś do egzystowania w społeczeństwie." są kompletnie nie trafione Co ma moja egzystencja w społeczeństwie (uwaga - trÓdne słowa) do robienia filmów? Zamiast się grzać i robić awantury o byle co przyjmij wyzwanie do przyjacielskiej rywalizacji.
PS. P.Krzyś to nei miało zabrzmieć kpiąco ale widać tak zabrzmiało, tu tez przepraszam
Powracając do pytań Marcina:
-Przed przeczytaniem ostatniego rozdziału nasuwały mi się inne skojarzenia co do tytułu:
"Sprzedawcy lokomotyw"- sprzedawcy środków transportu- sprzedawcy Motombów! Trwała wojna firm produkujących je! Wchodziły coraz szybciej coraz nowsze modele! Motomby, bezmózgi, geskiny! Takie były moje przemyślenia...
-Co do Lee i Moniki: Moim zdaniem była ona tylko halucynacją, tak jak krasnale i blondi . Bo przecież nie pojawiała się już później jak Lee... A co do tego, że Lee był złem, a ona dobrem, nie zgadzam się! przecież Lee Roth później (i wcześniej) pełnił rolę anioła stróża - bronił i ostrzegał Torkila . Nie sądzę też że był po prostu halucynacją- czasem wiedział rzeczy, o których nie miał pojęcia Aymore. Moim zdaniem był tak jakby nową duszą, która utworzyła się w wolnej przestrzeni mózgu Trokila i żyła własnym życiem Pod koniec książki Lee wyśmiał Torkila za nazwanie go halucynacją. A tak nawiasem mówiąc- fajny ten diabełek
Hehe, z tego mogłaby być niezła rozprawka do szkoły
Mam napisac pracę z polskiego. Konkretnie ma być to rozprawka, a temat to : postawy młodych polaków w czasie 2 wojny światowej. Obowiązkowo trzeba korzystać z takich lektur jak Kamienie na szaniec, Syzyfowe Prace, Inny świat oraz nadobiowiązkowo ( co chcę zrobić) z wierszów. Wybrałam wiersz Kamila Baczyńskiego ,, Elegia o chłopcu polskim" I jak to wszystko już przeczytałam to teraz nie wiem od czego zacząc bo pisałabym i pisałabym. Od czego mam zacząć?? i jak dalej pisac?? Pomóżcie mi od tego zalezy moja ocena z polskiego.
" />Witam, mam prosbe, moze znalazl by sie ktos na forum kto by sie interesolwal historia Polski. Tematem jest Wojna Domowa Polski we wrzesniu 1939r- calkowita kleska czy tylko przegrana kampania. Prosze o pomoc, bo potrzebuje to na jutro przydadza sie nawet linki do stron o Wojnie Domowej w Polsce prosze o pomoc....
" />Witam mam problem goÄÂâÂÂÄÂ
âÂĹźcićâÂÂÄÂ
âÂÂwka od Polskiego zadaÄÂâÂÂÄÂ
âÂÂa nam na jutro rozprawke no i oczywiÄÂâÂÂÄÂ
âÂĹźcie z dnia na dziećâÂÂć⌠nie dam rady za duÄÂâÂÂÄÂ
Ăźo lekcji sprawdzian na dodatek jeszcze. WićâÂÂÄÂ
Äąźc zwracam sićâÂÂÄÂ
Äąź z proÄÂâÂÂÄÂ
âÂĹźbÄÂâÂÂć⌠do was moÄÂâÂÂÄÂ
Ăźe coÄÂâÂÂÄÂ
âÂĹź znajdziecie na necie. Oto temat
w tekÄÂâÂÂÄÂ
âÂĹźcie I pada stwierdzenie, ÄÂâÂÂÄÂ
Ăźe uczniowie i nauczyciele sÄÂâÂÂć⌠od zawsze "w stanie wojny". Czy twoim zdaniem moÄÂâÂÂÄÂ
Ăźliwe jest aby zapanowaÄÂâÂÂÄÂ
âÂÂamiedzy nimi "atmosfera przyjazni i zaufanie"? Odpowiedz na pytanie a formie rozprawki. Poprzyj swoja opinie wlasnymi doswiadczeniami i jednym przykladem z literatury lub filmu (2-3 przyklady)
Rozprawka nie musi opieraćâÂÂÄÂ
ą sićâÂÂÄÂ
Äąź na tym tekÄÂâÂÂÄÂ
âÂĹźcie I moÄÂâÂÂÄÂ
Ăźe coÄÂâÂÂÄÂ
âÂĹź znajdziecie proszćâÂÂÄÂ
Äąź was!
Proszę. Niektóre dotyczą XX wieku. Większość do opracowania przy pomocy książek p. Babiańskiej. Trzeba je czytać
1. Scharakteryzuj i porównaj rolę prawa w epoce starożytnej i średniowiecznej.
2. Wpływ idei Oświecenia na kwestię obrony praw człowieka.
3. Rola religii w kształtowaniu się pierwszych cywilizacji.
4. Czynniki ograniczające władzę w monarchii stanowej.
5. Polskie elekcje królewskie – powód do dumy, czy źródło upadku.
6. Absolutyzm klasyczny a absolutyzm oświecony. Próba porównania.
7. Ewolucja brytyjskiej monarchii w okresie XVII-XIX w.
8. Źródła słabości i upadku cesarstwa rzymskiego.
9. Ucieczka od wolności. Kryzys europejskiej demokracji w latach 1918-1939.
10. Kryzys polskiego parlamentaryzmu w latach 20. XX w.
11. Różne sposoby kontroli terenów podbitych przez mocarstwa starożytne.
12. Scharakteryzuj powrót Niemiec do polityki imperialnej w okresie międzywojennym.
13. Tło konfliktów zbrojnych doby zimnej wojny.
14. Polityka Polski wobec Pomorza Gdańskiego w XIV i XV w.
15. Inflanty w polityce polskiej w XVII w.
16. Polityka dynastyczna Jagiellonów w XV i XVI w.
17. Rola imperializmu jako jednej z przyczyn I wojny światowej.
18. Scharakteryzuj stosunki niemiecko-radzieckie w latach 1918-1945
19. Geneza systemu jałtańskiego w powojennej Europie.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plbrytfanna.keep.pl