aaaaTrzeba żyć, a nie tylko istnieć.aaaa
Dnia Wed, 1 Dec 2004 12:54:43 +0100, "Piottr <z pracy"
<pio@usun.onet.plnapisał(a):
| | http://www.rynek-kolejowy.pl/news04/0412/0412_004.htm
| I co powiecie na takie cudo?
Łomatkoicórko!
Obawiam się, że jak przyjdzie co do czego, to trzeba będzie kkomplet
homologacji i świadectwo typu na tą serię wyrabiać od nowa. UTK nie jest
ślepy i na to, że to jest modernizacja, a nie zupełnie nowy pojazd,
podejrzewam, że się nabrać nie da....
Nie wiem, ale pewien nie jestem, może właśnie dlatego zostawiają część
osprzętu z kibli, aby właśnie ta betoniarnia nie miała takich ciągot?
Jedno co mnie potwornie przeraża - 2 pary drzwi (jednoskrzydłowych!?)
na człon. Jeśli to co jest na obrazku jest w pełni dokładną
wizualizacją, to katastrofa. Liczba par drzwi powinna zostać
zwiększona z 3 do 4 a nie zmniejszana.
Alek 'Alekloco' Kurstak
Polska dla rowerów i pociągów!
Wpierw "usunto-" pamietaj wyrzucic... A potem:
olek malpa rower kropka com.
Dnia Thu, 28 Oct 2004 22:14:02 +0200, "Aron" <aron2@gazeta.pl
napisał(a):
| Z ciekawości: Ostatni wiadukt / most drewniany na sieci normalnotorowej
| PKP istniał / istnieje (ją) kiedy i gdzie ?
Małkinia?
Stalowy, jazda górą. Na wielu zdjęciach widać konstrukcję. Drewnianych
chyba już nie ma. Sądzę że jakaś wąskotorówka mogła się pochwalić
czymś takim jako ostatnia. Coś kojarzą mi się Witaszyce?
Alek 'Alekloco' Kurstak
Polska dla rowerów i pociągów!
Wpierw "usunto-" pamietaj wyrzucic... A potem:
olek malpa rower kropka com.
Dnia Mon, 02 Jun 2008 10:03:08 +0200, Michal Jankowski napisał(a):
Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <adres.w.sto@zakodowany.plwrites:
| To samo w Skierniewicach: http://tiny.pl/kqbj
| Widać ludzie chcą przyjeżdżać na stację rowerem, pozostawić bezpiecznie
| rower i dalej udać się pociągiem...
A w Tluszczu...
http://www.fuw.edu.pl/~michalj/kolej/zegrzyk-20070623/0623-100747.html
MJ
W Warszawa Wola-Grzybowska także jest takie zapotrzebowanie, że też ludzie
pozbawieni są strachu pozostawiania bądź co bądż majątku wartego 40zł
nawet do 300 zł przypiętego do płotu, bo i taki rower przypięty widziano.
robert@wp.pl wrote:
| Rev pisze:
| | Rower: 9 zł (także w "D" i tylko bilety jednorazowe)
| Bezpłatny wózek tylko dla dzieci niepełnosprawnych (w PR był bezpłatny,
| jeżeli osoba przewożąca jechała razem z dzieckiem):-(
| Czas kupić samochód...
| OC, koszty eksploatacyjne (opony,klocki,częsci zamienne, wizyty w
serwisie)
| koszty parkowania, mandaty za prędkość...
OC: 1,5k/20kkm = 0,75k/10kkm
Opony: 0,8k/80kkm = 0,1k/10kkm
Obsluga tech.: 0,7k/10kkm
Paliwo: 0,025k/0,1kkm = 2,5k/10kkm
RAZEM: 4,05k/10kkm = 0,45/1km
dodaj koszt zakupu auta ( za nadające sie do normalnego uzytku w dluzsze
trasy, w miare wygodne ok. 10.000 pln)
Trinity wrote:
| Caloksztalt wypadl blado.
| Aha - mozna napisac posta do RB na stronie RB:
| rower.blaz@wor.tvp.com.pl
| Moze tak grupowo, panowie ??
A panie nie? Dyskryminacja!!;))
Panie tez, szkoda, ze sa w mniejszosci (zdecydowanej) :(
Pozdrawiam
Trinity
Szanowanko
McKey
Forum Nowej Cywilizacji
** Wkrotce strona Forum Nowej Cywilizacji **
http://fnclub.amuz.wroc.pl
Witam!!!
Sa stronki gdzie znajdziesz opisy (przepisy z instrukcji obslugi) Glowna
o Warszawach.
Np:http://www.fso-warszawa.trojmiasto.pl/
no i oczywiscie moja o przerobkach itp (w trakcie roboty)
http://www.lowrider.w.pl
Pozdrawiam Bombi
.................
501954689
bo@lowrider.w.pl
http://www.lowrider.w.pl
Warszawa 223 69"
Polo Fox 92"
Rower gorski 85"
.................
Litos wrote:
Witam.
Czy ktos moze mi powiedziec gdzie moge zdobyc wszelkie informacje na temat W
arszawy ? Jakie byly modele jakie mialy silniki... itd. Jezeli ktos ma takie
informacje to prosze na priv.
kac@zeus.polsl.gliwice.pl
Wielkie dzieki !
In pl.rec.rowery Andrzej K. Brandt <a@mimuw.edu.plwrote:
: (to apropos bredzen jak to rowerem szybciej. Dodam, ze ja zwykle wracam z
: pracy w okolicach 1-szej w nocy - nie ma zadnych korkow i ZADEN rowerek nie
: dojedzie szybciej).
Andy, przecież już wszyscy tutaj wiedzą że masz komleksy na punkcie
tego że nie potrafiłbyś do pracy dojechać na rowerze - nie musisz
tego okresowo przypominać :-))
Ale jeśli nazywasz twierdzenie, że na rowerze po centrum miasta jeździ
się szybciej, "bredzeniem", to coś tu jest nie tak. Jeżdżę do pracy raz
rowerem raz samochodem i jeśli jeżdżę o _normalnej_ porze, to cóż Ci
poradzę, że rowerem wychodzi szybciej. Po prostu.
O pierwszej w nocy oczywiście będzie inaczej, ale chyba się zgodzisz,
że pomysł trzymania NORMALNYCH ludzi w pracy do 1 w nocy żeby korków
nie robili, to jest dość chory pomysł, nieprawdaż? Normalni ludzie
wychodzą z pracy o normalnej porze, czyli niestety wtedy gdy na
ulicach jest tłok. I wtedy na bardzo wielu trasach rower będzie
szybszym środkiem lokomocji. A że przy okazji zdrowym, to i drugie
dobrze. Hej.
PS: rower jest szybszy na mojej trasie dojazdowej nawet wtedy gdy
jadę tempem babci - tak żeby przypadkiem się nie zgrzać i nic
"śmierdzieć potem".
"Jakub Hojnacki" jho@friko7.onet.pl wrote in
<jQSC2.536$284.72@news.tpnet.pl:
Asdf napisał:
| Niby racja, ale jest jedno "ale". Większość samochodów ma nieco lepszą
| kondycję niż Twój kaszlak i mój przysły samochód - są wygodne i ciche.
| Ale niedlugo beda wolniejsze od hulajnogi :)
To autobusik też postoi. I tramwaj na torach. Cudów nie ma.
| Ja w moj musze wsadzic 25 baniek, zeby pojechal :(
| I nie mam nawet roweru :(((
Rower to można poskładać za 300 złotych jak się ma trochę samozaparcia i
parę narzędzi.
Z samochodem gorzej :-(
| Ikarusik sprzed 30 lat
| ?!?!?!?!? Czlowieku, wylecialbys prze dzire w podlodze :))
Żartowałem ;-)
| Fajnie to brzmi - ale ja jednak kupię sobie sędziwe autko i poczekam na
| rozwój wydarzeń.
| Sedziwe odradzam :)
Na inne nie mam, a o sędziwe będę dbał. A MZK mam dość. PKP podobnie.
Jedynie mój 13-letni rower nie dostanie wypowiedzenia.
Panowie moge udowodnic ze 54 letni samochod ma znacznie lepsza blache i
jest sprawniejszy technicznie od nowego poloneza
Miras
JHJ
Radek Teklak wrote:
(o durniu bez wyobraźni i ślepym, kto mu dał prawko?)
To ty spokojny człowiek jesteś, ja bym mu chyba jednak trochę sklepał
twarz na wieczną rzeczy pamiątkę...
Właśnie dziś rano zmontowałem i wyczyściłem rower po zimie, ale coś mi
zapał opadł po tej opowieści.
Pozdro PW
wadolkow@vogel.pl
MadMan wrote:
| Dajemy klientowi rower na dole
| przy Tamce i wpuszczamy z rowerkiem na górę
Jakieś szczegóły, typu profil podjazdu i natężenie ruchu?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Ulica_Tamka_w_Warszawie
Profil niezły (mogłaby być jeszcze Agrykola ale to już byłoby zabójstwo w
biąły dzień ;-) ). Natężenie ruchu umiarkowane, ale jak już coś zaczyna
się zbliżać to jednak lepiej trzymać tę prędkośc, bo przy wyprzedzaniu ze
względu na wąską ulice bywa różnie. No i mamy też komunikację zbiorową...
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plbrytfanna.keep.pl