Baza wyszukanych haseł
aaaaTrzeba żyć, a nie tylko istnieć.aaaa

Witam
To mój pierwszy post na tym forum i pewnie nie ostatni, mam od kilku dni problemy z moja Hondą Accord w postaci Rovera 620. Skaczą mi obroty od 1000 do 1200 w kolko jak bym sam naciskał gaz i puszczał. Obroty na jałowym zimnym są miej więcej stabilne. Z tego co zauwazylem jezeli zostawie silnik włączony on się rozgrzeje to będzie tak pracował, jeżeli nacisne gaz to w tym momencie przyspieszy ale po puszczeniu gazu zacznie falować.
Jeżeli go wyłącze i odrazu potem ponownie zapale obroty nadal skaczą, wyłacze i poczekam chwile z 20 sekund i jest oki do czasu az nie wcisne gazu wtedy po puszczeniu nadal falują.

Przy tym wszystkim nie pali się konsolka Check Engine, odłączyłem dla sprawdzenia TPSa i po jego odłączeniu obroty jałowego dochodzą do 1500 i są stabilne nie ma skakania (ale moze dlatego ze obroty sa dosc wysokie). Po odłączeniu korkowca skacza ale w minimalnym zakresie (sadze ze tak po wskazówce i nadwoziu)

Ma ktoś jakiś pomysł ?



Ciągle w glowie mam jeszce malo informacji o mini ale zabierajac sie do odbudowy chcialbym wzmocnic silnik.
1. I mam takie pytanie czy znacie stronki najlepiej po angielsku o uturbionych mini 1300?
2. Czy MG metro miało ten sam silnik co mini 1300 ? bo instanły wersje mg metro z turbodoładowanym silnikiem 1300
http://www.automobile-spo...de/mg/metro.php

3. Czy silnik seri A to ten w mini 1300? ( The power for the E.R.A Mini comes from the well tried Austin Rover A series 1300 turbo engine which gives a smooth and reliable 94 bhp at 6200 rpm )



Jeżdżę tylko na OHV Właśnie chodzi o zwykłe silniki. W pliku engine...INI jest opisane jaki jest moment przy danych obrotach, jest on zbyt dobry, tzn. przy małych obrotach jest za duży, potem ok. 3500 jest ok, a potem zbyt wolno spada. Trudno znaleźć wykresy silnika poloneza, ale te silniki miały moment który ostro podchodził do maximum a potem również ostro spadał. Taka to konstrukcyja Aaa, jeszcze przydałby się 1.6 GLE ( 87km i 132 Nm), to w końcu najmocniejszy polonez oprócz rovera, Fiatowskiego DOHC i Forda... Ale i tak jest spoko







Spoko spoko niezła ściema 190KM z samego boxa bajki to po 19 na TVP1, każdy dobrze wie jak sie ciężko wyciąga KM z NA ze to droga i niewdzięczna dłubania...
:


Nie sam box a zestaw. Pokażny ale coś za coś.

VVC mems2J engine
Piper 270 solid conversion cams
Mike Satur blue anodised VVC blanking plate kit
Blue Vernier pullies
Pete Burgess’ ‘cleaned up’ cylinder head
VHPD dth throttle bodies from Lotus Elise 190
ITG sausage filter
Emerald M3K ECU
Janspeed 4-2-1 manifold
Janspeed de-cat pipe
Scorpion S/S 3” exhaust system
Blue Silicone coolant pipes
Luminition HT leads
‘1996’ Rover 216 R65 code ‘U’ gearbox with 3.7 final drive, with modified Metro gear selector arm

Żródło: www.metropower.co.uk




The Rover T16 engine was a 1994 cc petrol engine, produced by Rover from 1992 to 1999. It has a bore of 84.45 mm (3.325 in) and a stroke of 89 mm (3.5 in). It is a development of the M-Series (M16), which was in turn a development of the O-Series, which dated back to the BMC B-Series engine as found in the MG B and many others.

Several variants were produced for various models, but all had the same displacement. The naturally aspirated type produced 136 horsepower (101 kW),


dla niedowiarków, a teraz jak już wytłumaczone to proszę o pomoc w moim problemie a nie kłótnie "był czy nie był"



Panowie sprawdzilem sobie roverka po vinie i mam pyanko, wiekszosc obczajam, mam produkcje koniec 2003 a rejestracje w 2004. Chcialem ostatni tuz przed liftem i taki zakupilem ale zastanawia mnie co oznacza class 7 wie ktos co bylo w wyposazeniu w classie 7?:-D

Ponizej wyniki vin testu:

Opis Wartość
Model MG Rover, Rover 75 and MG ZT
Aspiration Turbo silnik turbodoładowany
Body Style 4 Door Saloon
Class (Trim) Class 7 klasa wyposażenia
Drive RHD kierownica po prawej stronie
Engine CC 1800 cc pojemność silnika 1800 cc
Engine cylinders 4 Cylinder 4-cylindrowy rzędowy
Fuel Type Petrol benzyna
Series Engine K Series
Transmission Manual manualna skrzynia biegów
Transmission No. of Speeds 5 Speed pięć biegów
Model Year 2004rok modelowy (nie musi oznaczać roku produkcji)



Witam wszystkich.
Jestem totalnie nowym użytkownikiem zarówno rovera jak i na forum, ale do rzeczy. W moim dieselku podczas jazdy zdarza się nagły spadek mocy połączony z szarpaniem. Chwile poszarpie, jest słaby i znów jest normalnie. Czasem towarzyszy temu zapalenie się kontrolki check engine, ale rzadko. Na biegu jałowym też nie jest tak jak powinno, potrafi szarpnąć kilka razy pod rząd, czasem przy okazji szarpania zgaśnie (nie ma jednak problemu z zapalaniem, czy to na zimno czy na gorąco).
Elektryk zgodnie ze wskazówkami z forum sprawdził wiązkę elektryczną, ale wszystko jest okey. Jedyną rzeczą jaką znalazłem jest błąd czujnika temperatury paliwa, który wyskakuje po podłączeniu auta pod komputer. Wg komputera ropa w moim aucie ma temp. ponad -200 stopni co jest abstrakcją. Chciałem wymienić czujkę i napotkałem na problem-nikt nie wie gdzie ona się znajduję. Pomóżcie mi ją zlokalizować i doradźcie czy ten czujnik może być odpowiedzialny za takie zachowanie samochodu, czy muszę usterki szukać gdzie indziej?
Z góry serdecznie dziękuję za pomoc i pozdrawiam.



VIN:SARRTSWZSXD420855,
MG Rover, Rover 400, 45 and MG ZS, Class 3.1, 5 Door Saloon, Normal Aspiration, 4 Cylinder, 16V, MPi, Petrol, DOHC, 1600 cc, K Series, 5 Speed, 5C37, LHD, Manual, Model Year: 1999, S/N: 420855

Jak na moją głowę, to miska jest stalowa, co potwierdza RAVE. w EPC jest tylko pozycja "LSB101460, Sump assembly-engine oil"
Wg RAVE, jeżeli miska jest aluminiowa, to nie ma uszczelki tylko pasta uszczelniająca.



Popraw opis tematu zgodnie z zasadami kącika (nie "pomocy" tylko coś konkretniejszego ).

Czy zapala Ci się kontrolka silnika (check engine)? Sprawdź najpierw błędy komputera wg opisu: http://roverki.pl/article.php?sid=420 (złącze diagnostyczne może u Ciebie znajdować się pod plastykową osłoną przed progiem po stronie pasażera). Możesz mieć również zapowietrzony układ paliwowy i tu winna może być gruszka przed filtrem lub przewody paliwowe a nawet nie dokręcony odpływ dolny z filtra paliwa, ewentualnie zatkane odpowietrzenie baku przy korku wlewu paliwa.




Napisz skąd to jest. Bo na pewno nie z żadnego technicznego artykułu i dokumentacji od R75 Jest to cytat z RAVE Rover 75 ( Technikal Information ), rozdział : Technikal Academy Brochure , podrozdział : M47 Diesel Engine - Fuel filter.

[ Dodano: Nie Gru 20, 2009 18:19 ]



panowie gdzie na silniku jest napisany numer czy model silnika bo koles w sklepie powiedzial mi ze sprzeglo do mojego r200 900zl niemozliwe a mam wersje bez intercoolera silnik nie 105km tylko ten slabszy czy to moze byc prawda

takiego mam rovera
Opis Wartość
Model MG Rover, Rover 200, 25 and MG ZR
Aspiration Turbosilnik turbodoładowany
Body Style 5 Door Saloon
Class (Trim) Class 3klasa wyposażenia
Drive LHDkierownica po lewej stronie
Engine CC 2000 ccpojemność silnika 2000 cc
Engine cylinders 4 Cylinder4-cylindrowy rzędowy
Engine Fuel System TCieM
Fuel Type Dieselolej napędowy
Performance Standard Performancesilnik o standardowej wydajności
Series Engine L Series
Transmission Manualmanualna skrzynia biegów
Transmission No. of Speeds 5 Speedpięć biegów
Valves per engine 8Vsilnik 8-zaworowy
Model Year 1999rok modelowy (nie musi oznaczać roku produkcji



Witam Wszystkich Klubowiczów!!
Potrzebuję znaleść informację na temat kodów błędów do silnika SDi montowanego w Aerodecku z TDi.
Mam następujący problem z opdplaniem samochodu przy obecnych temperaturach powietrza.
W lecie palił bez problemu a teraz kicha trzeba chełtać i chełtać, a jak już odpali to miga od czasu do czasu kontrolka Check Engine jak się silnik nagrzeje to przestaje mrugać.
Wymieniłem świece żarowe i nic. Czy trzeba się z tym udać do serwisu czy może da się jakoś odczytać kody błędów i samemu je wykasoać - reset koputera.
Jak by ktoś mógł pomóc to bardzo bym prosił.
PS. Pytanie może trochę nie w tym miejscu co trzeba, no ale jak wiadomo HONDA miała silniki Rovera SDi.



"ngk v-line 28"
Takie swiece zgadza sie? Bo jedna osoba tak napisała a pozniej nikt nie potwierdzał a nie chce kupic złych bo bida finansowa. Co przy wymianie swiec mozge zrobic przy okazji? Kable wysokiego napiecia? Jakie? Co jeszcze przy okazji przeczyscic? Jak tam zagladne to chce od razu zrobic porzadek.

Auto mi dzis 5 minut po odpaleniu zaczeło swirowac obrotami po chcwili check engine zaczał migac, chciałe go zapalic raz jesze a juz nie zapalił. Czyli mniemam ze swieca, zastanawiam sie tylko czemu nie odpalił wiecej bo kumplowi tez nie paliło auto na jedną siwece (nie rover) ale jezdziło auto tylko że na falujacych obrotach, to kwestia komputera który po prostu blokuje zapłon?

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • brytfanna.keep.pl
  • Trzeba żyć, a nie tylko istnieć.