Baza wyszukanych haseł
aaaaTrzeba żyć, a nie tylko istnieć.aaaa

Sprzedam narty

Rossignol 9 pro (juniorski odpowiednik 9s) - narta slalomowa z 2000 roku.
150 cm długości
nosek slalomowy
+ płyta
+ wiązania
taliowanie: Dziób:103  Środek: 65   Stopka: 93
jeżdżone  2 sezony - stan dobry (krawędzie ostrzone na maszynie tylko 3
razy)
cena: 730 zł

kontakt: 605296710 (po 19.00)
e-mail: sagi@silesianet.pl

sagitta



Ja w tym roku rozpocząłem przygodę z carvingami dla początkujących - Dynastar
09. Carvingi to dla niewprawnego narciarza samobójstwo... Trzeba się wystrzegać
jazdy blisko drzew, omijać szerokim łukiem ludzi i jeździć zawsze w kasku.
Ostatnio poczułem co znaczy szybkość. Przy dużej szybkości trafiłem w muldę -
zanim spadłem na ziemię zrobiłem dwa fikołki w powietrzu i wylądowałem 20metrów
dalej. Ludzie którzy to widzieli aż jękneli. Mi nic się nie stało - byłem w
kasku i stok był dosyć stromy, ale wrażenie niesamowite. Teraz myślę o
następnych nartach: Rossignol 9S...




Witaj,

Z tego opisu wynika że potrzebujesz krótkiej mocno taliowanej narty slalomowej,
polecam Atomic SL 9-12 o długości 140 cm. Jest to narta na której bez wiekszego
wysiłku zrobisz prawie wszystko. Jeśli długość 140 cm to warto zastanowić się
nad nartą juniorską, tańsza a nie gorsza, przy wadze 40 kg całkiem niezłe
rozwiązanie, tylko że lepiej wtedy kupić SL 11-12 Jr, trochę wyższy model.
Z rossignola jeśli jeździsz ostro i dynamicznie raczej nie polecałbym nart z
grupy women, są miekkie, łatwe i nie do ostrej jazdy, jesli już rosoły to też
juniorskie np. Rossignol Powerpulsion 9S Racing 140 cm, wiekszośc "normalnych"
nart w rossignolu zaczyna się od 150 cm niestety ;(

Pozdrawiam ,koaala



rossignol 8s oversize czy 9s oversize
no właśnie jedne czy drugie... jeżdże bardzo dobrze, z tym że nie mam
pewności czy jestem w stanie dociążyć 9s... ile trzeba minimalnie ważyć żeby
wykorzystać 9s?? bo z tego co mi powiedziano to róznia się one jedynie
twardością.
dziekuje za pomoc :))



Zgadzam sie jak najbardziej. Lecz w moim przypadku bylem zainteresowany 3
modelami:Rossignol 8-9S i Ficher RC4 Race SC. Te wlasnie nartki nigdzie nie
widzialem po przecenie, nawet na koncu sezonu. Z tego wlasnie powodu takie
zaskoczenie z mojej strony. wiele modeli z nizszej polki mozna jak najbardziej
bylo kupic ze znizka nawet 50 % lecz nie te wyzej wymienione. Skonczylo sie
wiec na tym ze kupilem moje nowe Ficherki w Warszawie. Leza jak na razie w PL
do czasu jak je zabiore samochodem w czerwcu.

Pozdr Dominik



Jezdziłem na Rossignolu 9x i 9s. Jestem narciarzem średnio zaawansowanym lubie
trochę predkości i złapać krawędź. Na co dzień jeżdże na Rossignolach TD,
promień skrętu 18 m + płyta. Na nartach spedzam ok 30 dni w roku, jeżdżę w
Beskidach i tydzień w Alpach.
Powiem tak, jest to fantastyczna narta, ale bardzo, bardzo wymagająca. Wymaga
sporej prędkości, wtedy mozna poczuć za co się płaci. Jeżdziłem na nich na
Żarze, warunki były takie sobie ( odwilż, mokry śnieg) i nie można było zbyt
szybko ( przynajmniej ja nie mogłem :). Przyznam że zjechałem 4 razy i czułem
już nogi. Jest co robić. Osobiście bardziej mi pasowały 8 x, wymagały mniej
wysiłku. Cena jest terez bardzo przyjemna, w Max 9X lub S jest w cenie 1999, 8-
ki ok 1500.
Możesz sam spróbować, tak jak ja wypożyczyć je na teście Rossignola i sam
ocenisz czy pasują. Musisz się spieszyć i pamiętaj o 2 dowodach toższamości (
test jest za friko)
Kalendarz imprez Demo Tour w Polsce
17/18.12.05 Bytom - Dolomity Sportowa Dolina
29/30.12.05 Kluszkowce
07/08.01.06 Nowy Targ - Długa Polana
14/15.01.06 Białka - Kotelnica
21/22.01.06 Krynica - Jaworzyna Krynicka
28/29.01.06 Zakopane – Gubałówka
04/05.02.06 Kluszkowce
11/12.02.06 Wieżyca – Trójmiasto
18/19.02.06 Góra Żar
25/26.02.06 Ustrzyki
04/05.03.06 Szczawnica
11/12.03.06 Krynica – Słotwiny
18/19.03.06 Białka – Kotelnica
25/26.03.06 Kluszkowce



nowe Rossignol 9s radical
Witam.Czy ,ktoś miał okazję jeździć na tegorocznych 9s Rossignola?Jakie
wrażenia , jak sie maja do modelu z zeszłego roku.Zmieniona szata graficzna ,
czy jest jakies nowum?Jak z twardościa narty w porównaniu do SL9 Atomika ,
RC4WC Fischera?



tuning nart po raz pierwszy
Witam
Przeczytałem instruktaż ze strony
www.improsport.pl/kunzmann/instruktaz/instruktaz.htm
i ................. sam nie wiem, czy średnio uzdolniony technicznie narciarz
(tzn. prostym narzedziem np: młotkiem nie zrobię sobie krzywdy) może to
wszystko sam wykonać i nie zepsuć przy okazji narty.
Z drugiej strony patrząc, z tego co piszecie o serwisach i "masówce", którą
oni tam wykonują, to chyba bardziej narty sam nie zepsuję.
Poradzcie:
- kupować te cykliny, smary, sotrzałki, pilniki smary
- oddać narty do derwisu,
- a może jednak świeczka codziennie i do góry.
P.s. staram sie spędzać klilkanaście pełnych dni na stoku, w każdym sezonie,
a nadchodzący nie bedzie się różnił od poprzednich.
Narty kupione w zeszłym roku - ROSSIGNOL 9S.



SL9 nie bedzie za ciezki,ujezdzalam te narte przez 2 sezony i nawet niezla
byla,ale zmienilam na Rossignola 9S Oversize troche dluzszego niz Sl9 (Sl9
mialam 150cm) i teraz jezdzi mi sie o wiele lepiej.Aha, mysle ze SX10 tez da Ci
sporo frajdy ,jest to chyba narta troche bardziej "uniwersalna" od SL9( ale
niech sie jeszcze eksperci wypowiedza) I zastanow sie jeszcze nad tym
Fischerem ,bo to moze byc strzal w 10.Pozdrowienia.Beata.



niech mnie ktos poprawi jesli sie myle ale moim zdaniem "x" oznacza u rossignola
gigantówke a "s" slalomowke.

jesli chciales na poczatku atomic sl to szukasz chyba slalomowki? wiec 8s lub 9s.

a w ogole to czemu chcesz slalomowke, napisz chlopakom co chcesz jezdzic to Ci
cos doradza. teoretycznie to slalomka max do brody, gigantowka conajmniej
Twojego wzrostu. ale to teoria :)



>ROSSIGNOL POWER PULSION 8S 158cm, promień skrętu 13 m,110/65/98mm
TALIOWANIE. Dobre te narty? Bo je ubrałam i zwątpiłam. Dodam
jeszcze, ze nie zauważyliśmy przy kupnie, ze to narty męskie. Ale
czy to ma znaczenie?

Heh, nie ma znaczenia.
To druga slalomka Rossi'ego, jak najbardziej katalogowa, (heh, na
skionline nie ma to od razu wątpliwości są ;) ) bardziej miękka od
9S zatem dla lżejszych mężczyzn albo dla kobiet, jest też mniej
agresywna od swej "wyższej siostry". To, ... to dobra narta a czy za
długa czy krótka odpowiem tak ani za długa ani za krótka.
Udanych szusów.
P.S. Jeśli jest to "ta" narta zakupiona 1.02 (Allegro) to wygląda
dość przyzwoicie ale za wiele krawędzi już nie ma, zwłaszcza na
przodzie i w centralnej części. Radziłbym dawać do dobrego serwisu,
najlepiej gdzie narty ostrzą ręcznie a nie na maszynie, to sporo
czasu jeszcze posłużą.



Nowa kolekcja
Widzieliscie moze nowa propozycje Rossignola na 2008/09 sezon?
To są nowe gigantki : cgi.ebay.it/SCI-ROSSIGNOL-9X-WC-TI-
OVERSIZE-170CM-ATT-NUOVO-
2009_W0QQitemZ220205261587QQihZ012QQcategoryZ36267QQrdZ1QQssPageNameZ
WD1VQQ_trksidZp1638.m118.l1247QQcmdZViewItem
A to są nowe slalomki : cgi.ebay.it/SCI-ROSSIGNOL-9S-WC-TI-
OVERSIZE-165CM-ATT-NUOVO-
2009_W0QQitemZ220212101452QQihZ012QQcategoryZ36267QQtcZphotoQQcmdZVie
wItemQQ_trksidZp1742.m153.l1262
Zobaczcie jakie taliowania maja te narty.
MAm plan na przyszly sezon wystartowac z race carverami, ale rossi
chyba troche jednak przegiąl.
Prawdopodobnie moje supershapy slalomowe , zamienie na zupelnie nowy
model Heada Supershape Speed : cgi.ebay.de/HEAD-SUPER-SHAPE-
SPEED-MODEL-2009-L-170-MIT-
BINDUN_W0QQitemZ250227899330QQihZ015QQcategoryZ59602QQssPageNameZWDVW
QQrdZ1QQcmdZViewItem



Cos sie źle linki wklepily.Ponizej dobre adresy.

cgi.ebay.it/SCI-ROSSIGNOL-9X-WC-TI-OVERSIZE-170CM-ATT-NUOVO-2009_W0QQitemZ220205261587QQihZ012QQcategoryZ36267QQrdZ1QQssPageNameZ
WD1VQQ_trksidZp1638.m118.l1247QQcmdZViewItem

cgi.ebay.it/SCI-ROSSIGNOL-9S-WC-TI-OVERSIZE-165CM-ATT-NUOVO-2009_W0QQitemZ220212101452QQihZ012QQcategoryZ36267QQtcZphotoQQcmdZVie
wItemQQ_trksidZp1742.m153.l1262

cgi.ebay.de/HEAD-SUPER-SHAPE-SPEED-MODEL-2009-L-170-MIT-BINDUN_W0QQitemZ250227899330QQihZ015QQcategoryZ59602QQssPageNameZWDVW
QQrdZ1QQcmdZViewItem



Gość portalu: instruktor napisał(a):


> atomiki),ale na poczatek to musi byc napewno miekka narta(wlasnie z
> oznaczeniami SL powinny byc takie)
SL w takiej postaci gdzie progres twardości to numerek występuje tylko u
Atomica.
U Fischera Race wcale nie oznacz,że jest to narta klasy "gigant" bo Race
występuje zarówno w wersji RC jak i SC. U Rossignola jest jeszcze inaczej bo
tam cyferka to "twardość" a literka to typ np. 9X i 9S. U Blizzarda narta
oznaczona SL to akurat spełniający wymogi FIS slalomowy pojazd natomiast ciut
przyjaźniejsze slalomki to już SLR . Elan to też SL i SLX Volki to SL (top
model) i SC bardziej przyjazny itd..



Czy chcesz przesiąść się na "prawdziwe" carvingi - bardzo krótkie i bardzo
mocno taliowane czy na narty taliowane produkowane w nowej technice? Jesli
chcesz zdawać kurs na instruktora domyślam się, że chodzi o naty taliwane.
Jeździłam na Rossignolach 9S i z nich potem przesiadłam się na nową slalomkę t-
power Rossignola - polecam - super narta, ale wymaga od narciarza dużego
zaangażowania. Jednak nie będziesz żałował. Widziałam też już Rossignole na
następny sezon - gold spirit i zapowiadają się super. Jednak w tym roku ich nie
zobaczysz jeszcze w sklapach. Reasumując T-power slalomowe to dla Ciebie dobre
wyzwanie. Uważaj tylko żeby nie kupić juniorskich - mają bardzo podobną szatę
graficzną, a dużo niższą cenę.



Waże 75kg bez sprzętu. 9s to są chyba najtwardsze seryjne narty Rossignola i są
dla agresywnie jeżdżących, ważących ponad 80kg



Narty warte uwagi
W związku z licznymi pytaniami dotyczącymi desek postaram się, w zakresie
swojej wiedzy wspieranej znajomym instruktorem regularnie biorącym udział w
testach, napisać co warto kupić (ocena oczywiście subiektywna i wszelka
dyskusja w tym temacie będzie mile widziana, liczę na konstruktywne komentarze
i rzeczową rozmowę)

Najwyższa półka, tzn narty dla ludzi którzy mają duże ambicje, siłę i
umiejętności i wolą narty wyspecjalizowane, przeznaczone z założenia na
przygotowane stoki:

ATOMIC: GS11M, SL 11M alternatywnie mniej wymagające GS 9M, SL 9M
FISCHER: RC4 WORLDCUP RC, RC4 WORLDCUP SC RP ich mniej wymagające odpowiedniki
RC4 RACE RC i RACE SC (ponoć Fischery wybaczają więcej błędów niż narty Atomic)
ROSSIGNOL 9X TI OVERSIZE, 9S TI OVERSIZE (ROSSIGNOL bardzo popracował nad tymi
modelami w tym roku - ponoć z efektami) bardziej miękkie odpowiedniki z
symbolami 8X i 8S
SALOMON EQUIPE GC, EQUIPE 3V RACE POVERAXE SL (szczególnie slalomówki (SL) są
niedoceniane)
VOLKL RACETIGER GS RACETIGER SL odpowiedniki to RACETIGER RC I SC
HEAD WORLDCUP I RACE CP 13, WORLDCUP I SL CHIP CP 13 oraz moim zdaniem bardzo
godne uwagi WORLDCUP I SUPERSHAPE CP13, przez wielu niedocenianie i
krytykowane.. ciekawy jestem czy zasadnie???
DYNASTAR SPEED COURSE COMP GS, SPEED OMEGLASS COMP SL oraz jak zwykle
odpowiedniki SPEED COURSE i SPEED OMEGLASS- ponoć narty perfekcyjne...

To na tyle... jeżeli chodzi o najwyższe modele. Celowo nie piszę o K2,
BLIZZARDACH, ELANCH i innych będących na rynku gdyż nie mam na ich temat
informacji, bądź wypadły dużo słabiej w testach, bądz uważam iż nie są godne
polecenia oprócz ceny...

Jeżeli ktoś ma zamiar sugerować się niniejszym zestawieniem przy zakupie,
bardzo proszę wziąć pod uwagę fakt, iż dla większości z nas różnice odczuwalne
przy jeździe na niniejszych nartach będą niezauważalne.. świetnym dowodem na
to jest fakt, że na nartach SL11M jeździ moja mama :) ktora tytanem stoków nie
jest, więc nie wiem jak to się ma do oceny ekspertów...

Pozdrawiam serdecznie

w następnym poście postaram się przedstawić podobne zestawienie w kolejnej
grupie nart...

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • brytfanna.keep.pl
  • Trzeba żyć, a nie tylko istnieć.