Baza wyszukanych haseł
aaaaTrzeba żyć, a nie tylko istnieć.aaaa


Uwielbiam Was :loveu:
Bianka1 wyślij mi nr tel do siebie. Jutro będę nad logistyką pracować.
Na razie jak rozumiem musimy gdzieś przetrzymać maluchy do niedzieli, gdyby np. jutro przyjechały lub dobę od soboty do niedzieli, gdyby przyjechały z Danusią. Potem 3 maluchy trafiłyby do 5.08 do AśkiK.
A następnie do Bielska 2 i 1 do Wrocławia.
Takie rozwiązanie byłoby sensowne, a Ty Asiu nie musiałabyś wtedy jechać do Ostrowi.
Jeden maluch już jutro przyjedzie na tymczas do p.Beaty- opiekunki Muni, więc nadal 3 szukamy tymczasu. Uff...
Jeśli od jutra do niedzieli, to mogłabym je przetrzymać, ale... w niedzielę wczesnym popołudniem muszę wyjść, więc jeśli ktoś odebrałby maluchy do południa w niedzielę to proszę bardzo.
Tak wiem, oszalałam, ale może dam rade z 5 psami :evil_lol:



Użytkownik "doktorynka" napisał:[color=blue]
> kolega chce urzadzic wesele w Hotelu Jasek (2007 r.), zna ceny, ale ale chce
> poznac opinie o tym miejscu i obsludze. Warto? Umieja zorganizowac jedzenie i
> rozrywke? Przyadza sie wszystkie informacje i z gory dziekuje za nie.[/color]

Odradzam, nie wiem kogo ucieszy zabawa w sali w podpiwniczeniu? Sala w tym
hotelu jest poniżej poziomu gruntu, zła wentylacja i jakość potraw jest
delikatnie mówiąc, oczywiście jak dla mnie...mierna.

Osobiscie polecam Hotel Bielany. Byłem tam na weselu, 90 osób. Cena od osoby
była rok temu 120zł + wódka (można własną) Obsługa na wysokim poziomie, bardzo
dobra kuchnia. Ciekawe rozwiązania logistyczne. Jednym słowem, POLECAM. Po
wizycie w "Bielanach" zapomniałem o istnieniu "Jaska"
Pozdrawiam i życzę szampańskiej zabawy.

--
____________________________________________________
-=Elwood=-

Our Knowledge Is Our Power



witam wszystkich poniedziałkowo
Paweł - wielkie gratulki

Jelik - jak pisali poprzednicy. najdrożej wykończeniówka i zależy od wielkości wkładu własnego.
Powiem tak: myśmy sami nic nie robili oprócz dozoru i logistyki (zero umiejętności niestety). dom niewielki 105+36 garaż, parterówka. licząc tylko koszt budowy domu (bez działki, dokumentacji), myśmy te 250, w chwili obecnej nieznacznie już przekroczyli i.... dużo jeszcze zostało do zrobienia (puc, wykończyć garaż, łązienkę, postawić kominek, wreszcie umeblować). a nadmienię, że luksusów u mnie nie zobaczysz, a ekipy też nie należały do drogich. użyliśmy materiałów raczej ze średniej półki cenowej, choć i zdarzały się i rozwiązania tańsze (nie polecam).
Więc radzę dużo ostrożności i skłaniam się do stosowania przelicznika 2,3-2,5 za metr - wtedy nie zrobisz wielkich oczu jak ja i zamkniesz budowę na tip top.

Maggie - fajne masz sny. :lol: ale fajnie małżek podszedł do tematu: zapłacił i głowa spokojna :P

pozdrawiam wszystkich



Osobiscie nie widzę przeciwwskazań bo mam w domu studentkę budownictwa z którą w dość poważnej spółce jestem.

Jednak obiektywnie rzecz ujmując to nie widzę powodu dla którego jako student historii miałbym byc dyskryminowany. Jak dla mnie naród bez historii jest martwy a jej nieznajomośc jest coraz bardziej przerażająca. To samo można powiedzieć o innych kierunkach humanistycznych jak polonistyka czy wszelkiej maści kierunkach lingwistycznych, które moim zdaniem nie sa "mniej ważne niz kierunki techniczne"

Problem ten powinno sie rozwiązywać innymi metodami. Konkretne gotowe rozwiązania logistyczne mi się nie nasuwają bo sie po prostu na tym nieznam. Tak od razu przychodzi mi do głowy wprowadzenie obowiązkowej matury z matematyki czy położenia wiekszego nacisku na przedmioty ścisłe w szkołach. Druga kwestia jest sprawa płac. Już teraz wiadomo, że inżynierowie itp. zarabiają dobrze a nawet bardzo dobrze. W momęcie gdy dojdzie do sytuacji, że płace w Polsce będą konkurencyjne to tych "zachodnich" problem sam się rozwiąże, zwykłe prawa rynku. Bedzie ołacalność i popyt to będą i inżynierowie.



Cytat:
To nie jest proste (technicznie, prawnie, fiskalnie i logistycznie) Uslugi premium rate u operatorow sieci komorkowych nie sa uslugami szczegolnie skomplikowanymi.
Technicznie: kwestia przydzialu numeru z danego zakresu obowiazujacych stawek i wstawienia go na forum w postaci bannera.
Prawnie: odpowiednia umowa z operatorem.
Fiskalnie: skoro widac na forum bannery reklamowe i cennik ich zamieszczania, mniemam ze adminstrator posiada DG. Rozliczanie uslug premium rate odbywa sie cyklicznie z operatorem.
Logistycznie: Chce sie zarobic, trzeba troche poglowkowac nad sprawnie dzialajacym rozwiazaniem informatycznym. Ale zwazywszy na znany wszystkim przyklad wyszukiwarki, zgadzam sie, ze to faktyczne moze nie byc takie proste :))

Cytat:
a dodatkowo, o ile wiem, Hazan nie jest zainteresowany takim rozwiązaniem. To jakby konczy z mojej strony dyskusje na ten temat. Nie zmienia jednak faktu, ze brak umiejetnosci lub checi wykorzystania potencjalu tego forum jako zyly zlota, jest wg mnie tym bardziej ubolewania godne.
Ale coz, c'est la vie :)




  No to sytuację mamy ciut podobną, bo ja jako nauczycielka, nie mogę też sobie nagle ni stąd ni zowąd nie pojawić się w pracy, a do tego zaczynać będę równiusieńko z małym. Ja mam jednak o tyle dobrze, że obie mamy mieszkają w tym samym mieście co my z tym, że na jego drugim końcu i niestety nie zawsze też są osiągalne. Liczę jednak na to, że w jakiś awaryjnych sytuacjach jakaś pomoc się znajdzie. Na męża za bardzo liczyć nie mogę, bo ma na tyle wysokie stanowisko że musi czuwać nad wszystkim, a na tyle niskie, że nie może sobie pozwolić na samodzielne decydowanie o niepojawieniu się w pracy, tak więc babcie są pomocą nr 1.
Na tę chwilę nie myślę jeszcze o rozwiązaniach logistycznych, co raczej o ewentualnych zaległościach, jakie moje dziecko może mieć przez rok siedzenia w domu. Niby część dzieciaków z mojej rodziny szła później do przedszkola, ale i tak jakoś mnie to nie uspokaja.

Michaś - 09.05.04



wg "Policja 997" : "Widziane z dołu"

We wrześniu miało ruszyć organizowanie nowej struktury AT. Po latach oczekiwania i kilku koncepcjach, które zginęły w gabinetach, wszystko wydawało się zapięte na ostatni guzik. Komendant główny Policji podpisał stosowną decyzję i... wciąż nic nie wiadomo.

CENTRALA + 10

Wersja wybrana spośród dwóch, opracowanych przez koordynatorów AT, koncepcji zakładała powstanie centralnej jednostki działającej na zasadach podobnych jak CBŚ. Podlegałaby ona bezpośrednio pierwszemu zastępcy KGP, a w jej skład wchodziłoby 10 oddziałów zamiejscowych (po 50 policjantów i trzech cywilów w logistyce) oraz oddział centralny, złożony z sekcji: szkoleniowej (zarazem bojowej), sztabowej i wsparcia. Ujednolicone zostałyby: systemy naboru i doskonalenia zawodowego, zakupy broni i wyposażenia; normą stałyby się - organizowane centralnie - szkolenia (w tym za granicą, wspólne z GROM itd.). Status "antyterrorystycznych" straciłyby pododdziały w: Kielcach, Bydgoszczy, Gorzowie Wielkopolskim, Olsztynie, Radomiu i Opolu, które najprawdopodobniej zostałyby przekształcone w wydziały realizacyjne, na podobieństwo stołecznego. Sekcja lubelska z kolei zyskałaby rangę wydziału.

- Zaletą takiego rozwiązania jest właśnie ujednolicenie sposobu pracy pododdziałów i związane z tym korzyści: szkolno-bojowe, finansowe, logistyczne itd. - mówił w momencie przyjmowania tej koncepcji przez komendanta głównego nadkom. Dariusz Woźniak, jej współtwórca, koordynator AT.

CO DALEJ Z NAMI?

- Na razie pracujemy po staremu. Nie wiemy, co będzie jutro - mówi Mariusz z Opola. - Wygląda na to, że będziemy wydziałem lub sekcją realizacyjną, ale pewności żadnej. Większość chłopaków już rozpoznała lub rozpoznaje możliwości przeniesienia się do SPAT, które pozostaną. Reszta czeka na to, co nastąpi. Wiadomo, że stracimy finansowo na dodatkach emerytalnych. Niewielkie, bo niewielkie, ale teraz są. Praca chyba za bardzo się nie zmieni.

http://www.gazeta.policja...ane_z_dolu.html



http://rynek-kolejowy.pl/...inalizowana.htm

Kategoria: Biznes
Data dodania: 2009-07-22 12:35:33
Transakcja przejęcia PCC Logistics przez DB sfinalizowana

Niemiecki koncern Deutsche Bahn 21 lipca ostatecznie nabył firmę PCC Logistics. Umowa kupna-sprzedaży największego polskiego prywatnego kolejowego przewoźnika towarowego została podpisana w Warszawie już pod koniec stycznia tego roku. Dnia 12 czerwca Komisja Europejska wyraziła zgodę na dokonanie tego przejęcia.

Firma PCC Logistics zatrudniająca około 5800 pracowników z obrotem w wysokości 350 milionów euro (2008), jest największym prywatnym przewoźnikiem kolejowym w Polsce. PCC Logistics obejmuje kilka działających regionalnie przedsiębiorstw specjalizujących się w przewozie węgla, materiałów budowlanych, produktów chemicznych oraz obsłudze bocznic. Ilość przewiezionych ładunków w roku 2008 wyniosła około 93 mln ton.

Dr Karl-Friedrich Rausch, członek zarządu ds. transportu i logistyki w DB Mobility Logistics AG, wypowiedział się na temat pomyślnego sfinalizowania transakcji: - PCC Logistics stanowi teraz integralną część składową naszych obecnych i przyszłych działań logistycznych na europejskim rynku przewozów kolejowych. Przedsiębiorstwo to ma dobrą pozycję na rynku. Teraz będziemy dalej wspólnie poszerzać ofertę i zakres usług dla naszych klientów zarówno w Polsce, jak i aktywnych w przewozach na międzynarodowych korytarzach transportowych oraz umacniać naszą pozycję wiodącego europejskiego przewoźnika kolejowego.

Obecnie odbywają się już pierwsze wspólne przewozy pomiędzy Polską i Niemcami oraz między Polską i Rumunią. Zaawansowane są też prace nad realizacją koncepcji nowego pociągu transgranicznego oraz nad dalszymi rozwiązaniami logistycznymi wykorzystującymi transport kolejowy, które mają zostać wdrożone z chwilą wprowadzenia nowego rozkładu jazdy na rok 2009/10.

Polska odgrywa ważną rolę w rozwoju transportu na transeuropejskich osiach przewozów kolejowych. W obrębie Unii Europejskiej Polska jest drugim pod względem wielkości rynkiem kolejowym. Ponadto posiada ona duży potencjał wzrostu w odniesieniu do ofert logistycznych w zakresie przewozów kolejowych zarówno dla polskich jak i międzynarodowych klientów.

Z państwowym przewoźnikiem towarowym PKP Cargo prowadzone są rozmowy na temat dalszej współpracy. Głównymi tematami rozmów są utrzymanie przewozów rozproszonych oraz intensyfikacja przewozów intermodalnych.


(źródło: DB Schenker, 22 lipca 2009)

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • brytfanna.keep.pl
  • Trzeba żyć, a nie tylko istnieć.