Baza wyszukanych haseł
aaaaTrzeba żyć, a nie tylko istnieć.aaaa

slyszalem kiedys jak znajomy opowidadal podobną historie. jakos kolo 1990 chyba gosc, wtedy tez kierowca TIRa, zostawil przed domem samochod (no powiedzmy ), znaczy FSM 126 p, i jak po jakis 6 godzinach okolo 6 z rańca mial jechac po samochod i w trase. wsiada do fijata i cos mu niechce odpalic. idzie do tylu, otwiera klape a tam niema m.in. ROZRUSZNIKA i ALTERNATORA . to byly czasy, ale moze na szczescie niebardzo je pamietam.
pozdro4all



SPRZEDAM :
=> Sprzedam użo części od fita 126p. Min.:gaźnik, rozrusznik jak i części nadwozia jak lampy itd.
=> Stan:bdb
=> Cena:w zależności od części
=> Kontakt: tutaj
=> Informacje dodatkowe:maluch chodził do ostatnich chwil użytkowania. Jest tych części dosyc sporo jak coś to pisac tutaj jakie ktoś chce



sprzedam jak w temacie caly komplet do swapa
w sklad kompletu wchodzi
silnik z wiazka , komputerem, dwururka z sonda lambda,skrzynia biegow z polosiami ( piatka )
silnik kompletny z oprzyzadowaniem tzn, alternaotr rozrusznik itd..
masz jakies p-ytania telef 886-044-124
silnik ma orygianlny przebieg 126 tys
w zeszlym roku mial regeneracje kompresora takze nie ma zadnych wydatkow!!!
najlepiej odbior osobisty w gliwicach
cena za komplet ze skrzynia 2500 zl
cena za sam silnik 2300 dnia Listopad 9, 2009, 11:57 am, w całości zmieniany 2 razy



Witam, sprzedam silnik "modyfikowany" od fiata Siena 1.2 8V - silnik jest w idealnym stanie,zalany olejem (syntetykiem) SHELL 5W30 . Przebieg ok 70 000 km. Szacowana moc ok 90 km (moze wiecej). Bez problemu pasuje do SC/CC. Silnik sprzedaje razem z calym osprzetem potrzebnym do prawidlowej pracy tj, map sensor, komputer IAW 8F bez immo , rozrusznik, alternator, przekaznik systemowy.Wiecej informacji dot. silnika, modyfikacji chetnie udziele zainteresowanym telefoniczne. Silnik jest jescze w aucie (126WRC) wiec mozna sobie posluchac jak pracuje. Cena 2000 zl - jest to cena ostateczna. Moj tel. 608826758 - Kornel

Moge sprzedac tez całe auto Fiat 126p - silnik j.w | klatka bezpieczenstwa, fotel kubelkowy Bimarco B, pasy szelkowe "schrot", kolor niebieski, wazne OC Cena 3000 tys



Rozrusznik w bardzo dobrym stanie - brak luzów na tulejkach, bendix wymieniany 1500km temu. Wsadzasz do auta i zapominasz

Cena 50zł




Tak naprawdę to fajnieby było, żeby każdy się przyznawał jakim fiatem jeździł i co tak naprawdę było w tym aucie awaryjne? 126 (bez p) awarji ulegla pompka spryskiwaczy (ta gumowa grucha w aucie co sie ja cislo sparciala i przestala dawac cisnienie) oraz linka rozrusznika




To ja zadam pytanie. Czy TD może jeździć bez Turbo i czy będzie mniej palił?
Witam.
Jak TD to 75 KM, typ AAZ. To ten sam silnik co 1Y bez turbiny (60KM). Wystarczy wywalić turbo, zmienić kolektor ssący i już. Palić będzie więcej. Mam 1,9 TD AAZ. kiedyś padło mi turbo. Do domu jakieś 200 km. Dojechałem!!! Spalił zamiast 4,8 to 7/100. No i zamuliło go strasznie.Do czasu zregenerowania turbo, zmieniłem (na pożyczony) kolektor i tak keździłem przez 2 miesiące. Auto poruszało się niczym 126p i paliło o jakieś 0,5 l więcej. Po naprawie turbiny wszystko wróciło do normy a nawet się poprawiło. Spalanie w normie (4,7/100) przyspieszenie fabryczne ( 14 sek do 100) turbo włącza się przy 1900 obr, nie kopci, zapala na 1/ obrotu wału(czyli dotknięcie rozrusznikiem). Nie wiem co to zima-pali na dotyk przy - 30(zima ubiegła). Dbam o paliwko (rosja), olej silnika - Castrol syntetik, prędkość podróżna 90 - 120. NIE DAJĘ zadnemu partaczowi dotykać pompy wtryskowej!!!! Raz mi "super fachowiec" w Białymstoku tak ją ustawił, że na sznurku dojechałem do pana Franka co to jelcze naprawia i on pokazał gdzie dawkowanie, obroty, kąt przyspieszenia itd. Ustawił i ....... Ku chwale VW.



zalezy co rozumiesz pod tym pojeceim, ludzie roznie mowia ze to odciecie zaplonu inni ze paliwa......w crx pompoa paliwa sie zalacza po przekreceniu kouczyka w 2 pozycje zas w innych autach, np 126p po uruchomieniu rozrusznika, moze tak wlasnie dziala imoobiliser ze jak nie wlaczysz pompy a kkrecisz silnikiem to nie zapali......



Wydaje mi sie ze to berdziej odciecie paliwa ma byc, kiedys w e30 widzialem takiec os montowanee w niemczech co byl oddzielny elektro zawor na wezu paliwowym, zamykal sie jak nie spasowales wszytskiego zeby odpalic fure.



logana mam 2 lata a internet dopiero miesiąc,chciałbym więc dołączyć do miłośników tego samochodu.moje związki z tym autem to dawne czasy kiedy to na giełdzie zamieniłem 126p na dacie 1300 i wydalo mi się ze przesiadłem się do autobusu(nawet mieścił się kapelusz)tyle ze go nie miałem a czasy byly takie ze do Bułgarii jechałem bez rozrusznika(tylko na pych-bardzo łatwo odpalał)a na zimę miałem akumulator ze stara w bagaźniku i kable przez całe auto.Tak więc po latach trochę z sentymentu i przeczytaniu wielu artykułów w Motorze i Auto świecie i bliskości salonu Renault/DAcia w moim Zabrzu w marcu 07 kupiłem Logana 1,4 MPI laureate och jak wypasionego!W tej chwili dobijam do 32000km czasem skrzypi lewa wycieraczka,średnia z ubiegłego roku to 6,95 był wyjazd na Wegry i raz Chorwacja i wszystkim źyczę takich "problemów" z tym sympatycznym pojazdem.Pozdrawiam Wszystkich Forumowiczów !!



Jesteś tego pewien??? Chyba jednak zdecyduje się na gaznik.... ale i tak problem tkwi w czym innym.
Patrzyłem na wymiary tego 2.8 i mogę stwierdzić że spokojnie wejdzie do 190ki, chłodnica taka sama, alternator, rozrusznik i reszta osprzętu, a co najważniejsze skrzynia jest chyba taka sama jak w 2.6 który był montowany w w201, 124 i 126!!!
Jeszcze jak ten silnik zamocować ale myślę że da się to zrobić i to bez większych nakładów.



Polski Fiat 126 p:

Dmuchawy - brak,

Rozrusznik - silnik szeregowy, polaryzacja nieistotna,

Wycieraczki - martwy punkt w tym samym miejscu, ramie mimośrodowe-kierunek obrotów nieistotny

Prądnica - Silnik równoległy, polaryzacja nieistotna, regulator mechaniczny ( elektroniczny dymił )

Zegary - poza kontrolkami nie dopatrzyłem się żadnej elektroniki ( choć nie pamiętam co na to wskażnik paliwa )

Żarówki - no cóż świeciły w drugą stronę

To był MALUCH

Autorol
co do silników: Silniki prądu stałego szeregowe i równoległe nie są wrażliwe ( poza zmianą struktóry magnetycznej ) na zmiany polaryzacji.
Kierunek obrotów zmieni się tylko w silniku z magnesami stałymi.

A teraz zagadka : Jak "stuningować" silnik równoległy aby przy zmianie polaryzacji kręcił się w drugą stronę - kiedyś miałem takie zadanie - sterowanie nie może odbywać się przez odwrucenie uzwojeń, a jedynie przez zmianę polaryzacji. Do silnika idą dwa kable.

[/b]



Witam wszystkich!
Mam pytanie,mianowicie:
znalazłem silnik od malucha(z calym osprzętem),jest on oczywiście wymontowany z samochodu.
Chciałbym go odpalić w takim stanie-jak się za to zabrać.?Na pewno podłączę wężyk i butelkę z benzyną pod pompkę paliwa.Niestety nie wiem do końca co z akumulatorem:minus na masę a + pod cewkę zapłonową?No i oczywiscie osobny kabel od + na rozrusznik?

Błądzę?
Proszę o pomoc:)
Proszę wybaczyć jeśli poziom pytania was obraża,ale przyznaję się bez bicia że jestem zielony w temacie



trzecia to można zostawić włączone np.światła i rozładować aku....
tak to akku dopiero dostanie po du..szy. Nie wolno rozłądowywać akumulatora do zera.

przy pracującym silniku dawcy napięcie jest wyższe 14,4? jak sobie poradzi z tym regulator napięcia dawcy, gdy podłącze mu 1kW rozrusznik?

Spokojnie wytrzyma i rozrusznik. Ważne żeby "dawca" miał odpalony silnik. Kiedyś od mojego fiacika 126p odpaliliśmy na kable chevy 6L (amerykaniec)
W momencie podłączenia przewodów, alternetor "dawcy" ładuje ten rozładowany.



Jedzie gość mercedesem i widzi na poboczu faceta grzebiącego w syrence. Pomyślał, że i jego mogłoby to spotkać i zatrzymał się. Okazało się że rozrusznik nie działa.
- Wezmę pana na hol, a jak silnik zapali, to mi pan zamiga światłami - zaproponował właściciel mera. Ruszyli i jadą wolniutko. Nagle wyprzedza ich BMW. Gość w mercedesie:
- Coooo, żadna beema mnie nie będzie wyprzedzać!!!
I w gaz. Mijają wóz policyjny, na radarze 200 km/h. Gliniarz do radia:
- Do wszystkich wozów! Ja śnię!!! Mercedes i BMW prują 200 na godzinę!!!
- No i co w tym dziwnego?
- Za nimi pruje syrenka i jeszcze mruga światłami żeby zjechali na bok!!!

Dla fanów Porche
-Co to za samochód: polska odmiana porsche?
-Fiat 126p.
-Dlaczego?
-Bo:
jest tak samo niepraktyczny
jest tak samo mały w środku
ma tak samo mały bagażnik
bagażnik ma również z przodu
ma tak samo sportowy silnik (też bardzo głośno pracuje)
jest proporcjonalnie tak samo drogi (przy tym, co oferuje za swoja cenę)
jedyną różnicą jest niewiele mniejsza moc silnika w wersji polskiej.



wrzucasz rozrusznik z elektomagnesem, kabel sterujący prowadzisz aż do miejsca kierowcy i tu możesz zrobić odpalanie na przycisk: http://126p.no-ip.info/vi...?t=1484&start=0 lub normalnie odpalany z kluczyka tylko wtedy musisz zmienić całą stacyjkę, patrząc na nową i starą stacyjke(połączenia) szybko zorjentujesz się gdzie powinieneś sterujący kabel podłączyć

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • brytfanna.keep.pl
  • Trzeba żyć, a nie tylko istnieć.