aaaaTrzeba żyć, a nie tylko istnieć.aaaa
Oj Mała Megg ja Ci nie pomoge powiem tylko tyle ze gdy kupowałem Z750 znalazłem w salonie z zielonej góry cene za nowy 27700 a w katowicach kosztowała 34000. NIe wiem czemu tak sie dzieje, ale udalo mi sie zbic cene do 31000 i kupilem pomimo ze drozej o ponad 3 klocki. Tarnów to takie mniejsze miasto, wogóle na podkarpaciu są niższe płace i większe bezrobocie dodatkowo moze być to model z końcówki 2009 - sprzedawany jako 2010 (bedziesz miala wtedy wbite rok produkcji 2009 pomimo ze wyglad i wyposażenie bedzie z 2010). Raczej nie wygląda na motko testowe, bo z tego co wiem ceny takich motorów są jeszcze niższe, ale trzeba by to sprawdzić (przebieg).
To tyle z moich wynurzeń
Kraj: USA
Gatunek: thriller
Rok produkcji: 2005
Reżyseria: Iain Softley
Scenariusz: Ehren Kruger
Obsada: Kate Hudson, Peter Sarsgaard, Gena Rowlands, John Hurt
Czas trwania: 104 min
Wśród mrocznych lasów w pobliżu Nowego Orleanu, stoi na odludziu stary dom. Tam właśnie młoda pielęgniarka Caroline (Kate Hudson) rozpoczyna pracę jako opiekunka sparaliżowanego, starszego pana - Bena Devereaux (John Hurt). Jego żona, Violet (Gena Rowlands), nie jest w stanie zajmowac się nim sama.
Ten dom to dziwne miejsce. Stojący wśród zaniedbanego ogrodu, mocno podniszczony budynek wypełnia atmosfera tajemniczości i niejasnego lęku. Mając w ręku klucz do wszystkich zamków w domu, Caroline przypadkiem odkrywa ukryte drzwi, prowadzące do pokoju, pełnego dziwnych przedmiotów.
Jednak byłoby lepiej, gdyby Caroline nie otwierała tych drzwi. Oto zwykły klucz staje się kluczem do koszmaru, a zrodzone z tajemnych praktyk zło wydostaje się na wolność. Racjonalna Caroline nie wierzy, że jakieś złe moce mogą mieć nad nią władzę. Ale zaczyna sie bać. A bać się - to znaczy uwierzyć...
Aby móc zobaczyć treść musisz się zalogować. Nie masz konta? Zarejestruj się już teraz!
ja, radzę ci kupić Hondę CRX. Mały zwinny samochodzik, niskie spalanie przy dobrych osiągach, i pomimo tych ok. 20 lat nadal są oryginalne i nie przestarzały się tak jak konkurencja.
Poszczególne dane techniczne:
Moc silnika : 1600cm3, 125 KM
Przebieg : 169 000 km
Rok produkcji : 1990
Cena : 4500 zł
Pomimo tych 17 lat samochód nie powinien się psuć bo to przecież Honda...
Możesz za te 1,5 tyś jeszcze go obniżyć z 5 mm, odświeżyć wnętrze, przyciemnić szyby (szczególnie polecam), dokupić sportowy tłumik (będzie brzęczał jak pszczółka ). Potem możesz jeszcze kupić fajne aluminiowe felgi. Samochodzik będzie cacy...
Więcej informacji :
http://otomoto.pl/index.p...how&id=C2251514
Oczywiście należy jeszcze zrobić przegląd, ubezpieczyć go i cieszyć się z jazdy... Szczególnie polecam zwrócić uwagę na tę Hondę, naprawdę warto...
Cytat:
Tylko ze kto inny kupuje Audi A6 a kto inny Polo.
Ten caly pakiet Cross kosztuje pewnie z 1.5 tys euro czyli wydatek z punktu widzenia polskiego klienta absolutnie zbedny poniewaz w tej kalsie aut liczy sie aby bylo najtaniej.W samochodach wyzszej klasy dodatki warte po 10-15 tys euro na nikim nie robia wrazenia.
Gdzies czytalem ze okolo 5 % sprzedazy poprzedniego Polo to byla wersja Cross.Gdyby to byly ilosci nieoplacalne pewnie VW juz by sobie odpuscil.
Natomiast ccenianie popularnosci danego modelu przez pryzmat naszego czy innego rynku jest niepowazne.Niemcy kupuja w miesiac tyle aut co Polacy w rok a jest ich raptem tylko 2 x wiecej od Polakow.
I to powinno być kwintesencją rozważań na temat sprzedaży nowych aut w Polsce, w kontekście Golfa Off-road :tooth:
Nasi zachodni sąsiedzi pewnie i kupią kilkaset sztuk (może więcej) plastikowego Golfa w ciągu roku. Ale Polacy nie. Przeciętny Polak poszukujący kompaktowego samochodu, kieruje się rozsądkiem i opłacalnością takiego wydatku. Tymczasem, jak widać z wypowiedzi forumowiczów w tym temacie, dla większości z nas Cross Golf jest mało interesującym gadżetem.
VW wprowadza ten model, bo koszty wdrożenia go do produkcji są bardzo niewielkie. Wystarczy przykleić kilka plastików i wsadzić 2cm wyższe sprężyny by mieć w ofercie nowy model :grin:
Jeśli nasi rodacy potrzebują samochodu do zabawy w lesie, raczej wybiorą auto, które się do tego zwyczajnie nadaje. :p
VW n9-2006-EU [ prosze o spr nr vin vw polo ] S/N
Prośba o sprawdzenie numeru VIN: wvwzzz9nz7y110196
________________________________
Marka: VW
Model: n9
Rok produkcji: 2006
Kupiony / Sprowadzony: EU
Numer VIN: wvwzzz9nz7y110196
Link do ogłoszenia:
Został ukryty przez autora tematu i zostanie upubliczniony po otrzymaniu odpowiedzi, jeżeli w treści raportu będą zawarte informacje o uszkodzeniach.
_________________________________
witam
zakupiłam vw polo z numerem vin wvwzzz9nz7y110196
proszę o sprawdzenie!! z góry dziękuje!
Cytat:
Lord Jim napisał(a)
1.
Czy światłomierz selenowy może z czasem zacząć oszukiwać?
2.
Czy czas naświetlania ustawia się przed naciągiem migawki czy jest to obojętne?
3.
Czy pierwsze cyfry numeru seryjnego to rok produkcji?
1. Swiatlomierz jest skonstruowany tak, ze energie do wychylu wskazowki daje selen. Praktycznie jest to podluzna blaszka pokryta (pomalowana) selenem z przymocowanymi drucikami na jej krotszych koncach. Jak swiatlo pada na to ustrojstwo to na koncach blaszki pojawia sie napiecie. Selen sie oczywiscie zuzywa, bo nie wynaleziono jeszcze perpetum moblie ;). Jak sie zuzywa to na kabelkach pojawia sie mniejsze napiecie i wskazowka sie mniej wychyla. Jak sie mniej wychyla to swiatlomierz zaczyna przeswietlac.
UWAGA !! Swiatlomierz Zenita E zbiera swiatlo (widzi kat) odpowiadajace obiektywowi ok. 35mm.
2. Obojetne.
3. Tak. Nie tyczy sie to wszystkich ruskich aparatow, ale w tym przypadku tak.
UWAGI: Wazne gdzie Zenit byl wyprodukowany. Jesli jest na nim taki zanczek :zenit: tzn, ze pochodzi z wytworni w Krasnogorsku i jest calkiem niezly jakosciowo. Jesli ma natomiast znaczek przypominajacy lecacego ptaka ze skrzydelkami u gory tzn, ze jest z bialoruskiej wytworni i jego jakosc jest kiepska.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plbrytfanna.keep.pl