aaaaTrzeba żyć, a nie tylko istnieć.aaaa
Marzenie ściętej głowy. Patrz na rodzimy transport kolejowy/towarowy. Istnieją alternatywni przewoźnicy do PKP Cargo, ale przędą na granicy bankructwa, bo PKP ustala im taki rozkład jazdy (ponoć inny się nie da), że nie mają jak dostarczyć na czas towary z pkt.A to pkt.B. Poza tym stawki za użytkowanie torów.
PKP zrobi wszystko, by być jedyna na rynku. Przykład z mojej okolicy:
1. Trasa Świdnica Kraszowice - Zagórze Śl - Jedlina Zdrój. Rozkradana od lat. Ale PKP nie chce sie zgodzic na przejecie jej przez kogos innego.
2. Swidnica Przedmieście - Sobótka - Kobierzyce - Wroclaw. Ta sama sytuacja. Kombinuja jak kon pod gore
PKP i TP mają monopol na podobnej zasadzie i podobnie obie "firmy" należało by kompletnie rozmontować.
Ciekawe czy podobnych rewelacji z udziałem panów nigdy nie widziałeś, czy po prostu nie chcesz o nich pamiętać.
widziałem, a jakże...ale nie w ten weekend :) sam klnę na kierowców autobusów i taksówkarzy, którzy w 99% są mężczyznami i uważają się za święte krowy na ulicy...
Miejsce akcji: Pętla Słoneczna - Katowice.
Przejście dla pieszych do tramwaju. W momencie, kiedy puszczają światła koło GIG, strumień samochodów może zatrzymać jedynie granat. Pomimo to jakiś naiwniak - uczciwie sygnalizując - zwalnia przed przejściem. Kolejny ładuje mu się w kufer, następny temu kolejnemu. Nie widziałam w tym towarzystwie płci żeńskiej.
typowe zagapienie w korku...czy ja mówię, że to się nie zdarza ? ;)
Scena druga: starsza kobieta na dobieg dociera do tramwaju, motorniczy (w sumie też kierowca!) przytrzaskuje jej drzwiami siatkę z ręką i wlecze przez kilka metrów. Również płeć męska.
wspomniane wyżej zachowania kierowców komunikacji miejskiej...tłumaczą swój styl jazdy napiętym rozkładem, ale to dla mnie żaden argument.
Znam pana - płeć zdecydowanie męska - który pogodnie wsiada do auta po psychotropach - efekt - jedno skasowane, drugie obite.
Raz odwoził koleżankę do domu, powiedziała - NEVER more.
tego komentował nie będę...
GSM-R to rozszerzenie standardu GSM o dodatkowe pasmo częstotliwości, przewidziany jest do połączeń między pociągami a infrastrukturą kolejowa. Pozwala to na zarządzanie ruchem, śledzenie i nawigację, monitoring przesyłek i pojazdów w czasie rzeczywistym, obsługę podróżnych, np. dostęp do elektronicznego rozkładu jazdy, rezerwacji miejsc jak i centralne zarządzania siecią.
Tjaaa... jak się dziecko dobierze do telefonu to rzeczywiście z minute będa się niektóre aplikacje ładować. Ja wolę wrzucić patcha na usunięcie testera autentykacji aplikacji, bo to skraca o ok. 60% czas uruchamiania javki
Do 60%... nie sprawdza się to w przypadku dużej części midletów... Ale chodzi też o samą szybkość działania po załadaowaniu. Mam - niby prosty, bo tekstowy - rozkład jazdy w javie... wkurzające jest to, że wchdząc w godziny odjazdów, muszę czekać 5-10 sekund, aż telefon je pokaże. Tyle, że tą powolność wyleczyli zdaje się w serii 65, gdzie java pomyka już szybko, no i w wyższych modelach jest java 3d.
Jak już kiedyś wspominałem, jedynymi narzekającymi na siemensa osobnikami są posiadacze (lub ex-posiadacze) nokii. A czemu? Żeby zakryć, że ta ich nokia to kupa g*** i nic więcej.
Co do nokii, to się zgadzam - większość modeli ma przedpotopowe wyświetlacze 128*128, może poza modelami z symbianem i kilkoma nowymi, drogimi oczywiście. Ale na siemensa narzekają też użytkownicy SE - miałem okazję pobawić się kilkoma, są faktycznie o wiele solidniej wykonane (szczególnie t610, wyższymi modelami i serią K się nie bawiłem), ale ów t610 miał też piękną wadę wyświetlacza - lewa strona świeciła wyraźnie jaśniej od prawej.
J znów zaszły zmiany (02.04.2007)!!! Nowy rozkład jazdy z HPS --->
http://mec.univ.szczecin.pl/joomla/index.php?option=com_content&task=view&id=522&Itemid=213
ACHTUNG!
Od ostatniego piątku miałem spaloną płytę główną także moje dojścia do komputera ograniczały się jedynie do sprawdzenia rozkładu jazdy i szukaniu nowych części.
Zostało mi jeszcze sporo roboty, ale myśle, że do soboty wszystko się wynormuje.
MG proszę o wybaczenie, a graczy w CP2020 również o wybaczenie i cierpliwość
Już 21 listopada rusza "Metal Marathon 2" czyli trasa, na której CHAINSAW pojawi się w towarzystwie zespołu ex- wokalisty IRON MAIDEN, czyli PAUL'A DI'ANNO! Rozkład jazdy obejmuje 6 koncertów w dużych polskich miastach. Bilety w przedsprzedaży kosztują 35 zł, natomiast w dniu koncertu zapłacicie 40 zł. Poniżej dokładny plan tego tournee, zaś szczegółów szukajcie wkrótce na stronach www.chainsaw.prv.pl oraz www.pauldianno.com.
21.11 Warszawa "Progresja"
22.11 Rzeszów "Pod Palmą"
23.11 Kraków "Loch Ness"
24.11 Katowice "Mega Club"
25.11 Wrocław "Madness"
26.11 Toruń "Od Nowa"
Jak zwykle piernikowo na trasie, a bydzi to nima
Dzin dybry,
jakby kogoś interesowało:
Rozkład jazdy
http://www.rewal.pl/walory/walory13_rozklad.htm
Cennik
http://www.rewal.pl/walory/walory13_kolejka_ceny.htm
Uwaga zmiany w kursowaniu pociągów w Województwie Śląskim
W związku z pracami torowymi prowadzonymi na odcinku Kobiór – Pszczyna, Radostowice – Pszczyna, Bielsko Biała Lipnik – Wilkowice Bystra i Wilkowice Bystra – Łodygowice, w dniach 05 – 18 V 2008r. wystąpią zmiany w rozkładzie jazdy pociągów pasażerskich. Wynikające z tego zmiany w kursowaniu pociągów ujęto w WYKAZIE. Pozostałe pociągi (nie ujęte w wykazie) mogą w ww terminie być opóźnione o kilka minut.
Wykaz zmian w kursowaniu pociągów część 1
Wykaz zmian w kursowaniu pociągów część 2
Wykaz zmian w kursowaniu pociągów część 3
Zalecam obejrzenie wszystkich 3 wykazów, jest tam wiele pociągów różnych relacji, kursujących o zmienionych godzinach i ze zmianami na różnych odcinkach
Źródło: PKP Przewozy Regionalne
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plbrytfanna.keep.pl