Baza wyszukanych haseł
aaaaTrzeba żyć, a nie tylko istnieć.aaaa

Już wcześniej wspomniałem że od paru ładnych lat mam prawie całą kolekcje motorowerów romet
komar 232 1966 sprawny (najstarszy z kolekcji)
komar 232 1967 remont
komar 232 1968 remont
komar 2350 1976 remont
komar 2350 1975 remont
komar 2350 1975 remont
komar 2351 1977 remont
komar sport 2361 1973 remont
komar 2352 1979 sprawny
romet kadet m-760 1981 sprawny
romet pegaz m-750 1975 remont
romet pegaz m-750 1976 remont
romet polo m-760 1976 remont
romet ogar 200 1988 sprawny
romet ogar 205 1986 remont
romet ogar 205 1989 sprawny
romet pony (wersja przejsciowa) 1984 sprawna
oraz
simson shul sr2e 1962
niedługo zdjęcia



Motocykle, motorowery i skutery produkowane i montowane w Polsce

Obecnie produkowane
jednoślady silnikowe Romet 717  Romet 717 2S  Romet 727  Romet 737  Romet 747  Romet 747 2S  Romet 777  Romet CRS-200  Romet JET 125  Romet K-125  Romet Ogar 900  Romet Pony-50  Romet R150  Romet R250  Romet R250V  Romet Retro 50  Romet RM-125  Romet RXL 50  Romet Z-125  Romet Z-150

Historyczne
jednoślady silnikowe Junak M07/M10  Lech  MOJ 130  Perkun 98  Podkowa 98  Ryś MR1  Stella 756  Żak MR2


Historyczne motorowery
i motocykle Romet 50 T-1  50 TS-1  50 T-3  750  760 Polo  Chart 210  Chart 211  Kadet 110 Automatic  Kadet M-780  Komar 230/231/232/2320/2330/2328/2338/2350/2351/2352/2360/2361  Mińsk Romet 125 typ 400  Ogar 200  Ogar 205  Pegaz 700  Pegaz 705  Pegaz 710  Pony 50-M-1  Pony 50-M-2  Pony 50-M-3  Pony 301


Motocykle SHL 98  175B  175R  M02  M03  M04  M05  M06T  M06U  M11  M11 Lux  M11 Lux 2  M11S  M11W  M11W Lux  M17 Gazela  RJ1  RJ2  WJ1  WJ2


Motocykle Sokół 125  200 M411  500 M311  600 RT M211  1000 M111 (CWS M111)


Motocykle i skutery
WFM/Osa M06  M06R  M06-S34  M16 Tarpan  Osa M08  Osa M50  Osa M52  Osa M55  Osa M57


Motocykle WSK Barron 125  M06  M06 L  M06 Z  M06-64  M06-Z2  M06 Z-150  M06 B1  M06 B3  M21W2  M21W2 Dudek  M21W2-Ex  M21W2 Kobuz  M21W2 Perkoz  M21W2 S2  M21W2 Sport  M21W2 Sport Ex  WSK MR15


Motocykle wyczynowe FIS  WSK MR15




Takiego Rometa pierwszy raz widzę:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1396191


co? to zwykłe polo 760

Mało rometów widziałeś. a znasz komara sport?



Zakłady rowerowe Predom-Romet zmodernizowały motorower Romet 750 i wypuściły na rynek w 1976 roku jego wersję Polo 760; ma on "modną sylwetkę" wywodzącą się: z rowerów używanych do gry w piłkę polo. Motorower ma wysoką kierownicę, podłużny zbiornik paliwa zamocowany w przedniej częsci ramy i siedzenie z oparciem. Poza opisanymi wyżej cechami zewnętrznymi motorower ma charakterystykę techniczną taką samą jak Romet 750.

dnia Czw 13:10, 18 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz



Rodzina motorowerów Komar utrzymująca się na rynku rownolegle z innymi typami motorowerów, została rozszerzona w 1978 rou o następny typ, noszący symbol Komar 2352. Jest to dalsza modernizacja znanego dotychczas motoroweru Komar typ 2351, w którym zastosowano zespól napędowy 017, a zatem na tym motorowerze kończy się rodzina silników S38ZB4, stosowanych w dotychczasowych motorowerach. Wszystkie dane techniczne i eksploatacyjne są takie same jak w motorowerze Komar typu 2351, natomiast charakterystyka silnika 017 jest podana w omówieniu motorowerów Romet typ 750 i 760.

dnia Czw 13:09, 18 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz



Nick: JuNiOr
Imię: Łukasz
Wiek: 16
Wzrost: 174
Kolor oczu: czerwone
Kolor włosów: ciemne
Skąd: Petrykozy
Szkoła: gim Białaczów
Ulubiona muzyka: Hio-Hop
Ulubiony sport:
Ulubione zajęcia: grzebanie w motorach CS
Ulubione jedzenie: każde
Ulubione napoje procentowe: wszystko co wali w banie
Marzenia: nie mam żadnych poważnych
Chciał(a)bym: nie wiem za młody jestem
Samochód lub inny pojazd: rower, romet polo 760, mz ES 250 64r, romet ogar,pocket bike cross
Wady: no pewnie że nie mam
Zalety: za dużo by pisać
Nie lubię: nie będe tyle pisał
Uwielbiam: dużo rzeczy
Ulubiona mapa: dd2, inferno, westwood, nuke, cbble
Ulubiona broń: kilka: ak, m4
Fotka: http://www.fotka.pl/profil/loslukasz92/ stare fotki ale są



Komar 230, 231, 232, 2320, 2330, 2328, 2338, 2350, 2351, 2352, 2360, 2361
Pegaz: 700, 705, 710,
Romet 750
Romet 760 – tzw. Romet Polo
Romet 50 T-1, 50 TS-1, 50 T-3
Romet Pony (tzw. Motorynka) 50-M-1, 50-M-2, 50-M-3, M301
Romet Ogar 200,201, 205
Romet Kadet M-780, 110 Automatic
Romet "Chart" 210, 211
to są wszystkie motorowery romet



Romet Polo 760

Oparty na Pegazie motorower. Zastosowano wydłużoną kierownicę, siedzenie i bak z Komara Sport. Produkowany w latach 1974-1976. Wyprodukowano tylko ok. 700 sztuk tego naszego małego Harleya

Dane techniczne:
Silnik: Dezamet 017, dwusuwowy, o mocy 1,7 Km
Waga: 50 kg
Prędkość maksymalna: ok. 50 km/h
Spalanie: 2,5l na 100km



Ktory silnik uwazacie za najlepszy...

Najbardziej niezawodny...

Unikatowy...

Zagłosujcie i napiszcie dlaczego tak uwazacie...



R1 Gnom 1 powojenny silnik..... montowany do rowerów...
SM 02 montowany w Komarze 230 oraz w rysiu
S-38 silnik montowany w komarach model 231
S-38B silnik montowany w komarach model 232
S-38B4 silnik montowany w komarach model 2330
S-38SH silnik montowany w komarach model 2338 (jednobiegowy)
S-38ZB4 silnik montowany w komarach model 2350, 2351, 2360, 2361 (na kopniak)
S-38ZB42 silnik montowany w komarach model 2352 (inny kształt)
010 silnik montowany w motorowerze Romet Pegaz 700, 710 (kwadratowy z pedałami)
017 silnik montowany w motorowerze Romet Pegaz 750, Polo 760
019 silnik montowany w komarach model 2370-50T1, 2375-50TS1
023 silnik montowany w motorowerze Romet Kadet M780, M781, Ogar 205, Pony M2,M301
025 silnik montowany w motorowerze Romet 100, Pony M3
027 silnik montowany w motorowerze Chart210 i 211
Jawa 225 silnik montowany w motorowerze Romet Kadet 110, Ogar 200, Ogar 201



Witam!
Mój obecny wał ma luzy i chce kupić nowy. Problem się zaczyna od tego jaki wał wybrać.
Patrze na ceny na allegro i wahają się od 60pln do 120pln i teraz jest powstaje pytanie. Jaka jest różnica między tym za 60pl a tym za 120pln.
Typ silnika to dwu biegowy. Sprzęt jaki posiadam to Romet Polo 760 pegaz.



witam a wiec tak moja pierwsza maszyna byla wsk 3 mialem ja w wieku 7lat strasznie prostowala rece hehe i od tamtej pory zaczela sie moja przygoda z motorkami mialem tak 3 motorynki okolo 10 komarkow minska 125, tule 200, 2 cz 350 2 jawy 350 ts 2 etki 150 cz 125516 jawe 250 przerobiona na chopera zajebiscie sie jezdzilo i jeszcze pare szrotow a teraz posiadam cz 125516 ma u mnie dozywocie hehe motorynke, etke 150 ktora przerabiam do stuntu i mam jeszcze rometa polo m-760 to by bylo na tyle jak mi sie sie cos jescze przypomni to napisze.......



Ja to bym chciał mieć wszystkie sprzęty świata i kupe czasu i forsy, żeby niemi jeździć i utzrymywać. A tak to sie muszę ograniczyć do Iża. Mam jeszcze Rometa M-760 Polo z 1977 r. z przebiegiem całkowitym 10 km. Ojciec ma WSK 125 M06 B3 z 1970 (od nowości) i Komara z 1968. Miałem jeszcze kiedyś 1 i 3/4 Pannonii nie na chodzie ale oddałem kumplowi na części. I jeszcze ramę od Junaka miałem



Zakłady Rowerowe Predom-Romet wypuściły na rynek w 1978 roku zupełnie nowy, nie prdukowany dotychczas w Polsce, pojazd Romet 50-M-1 zwany potocznie motorynką. Pojazdy takie znajdują się w profilu produkcyjnym wielu firm światowych, mimo że odbiegają kształtem zewnętrznym i wyglądem od noramlnych motorowerów. Produkowana przez Predom-Romet motorynka ma równie bardzo dziwne kształty i znacznie zmniejszone w porównaniu z normalnym motorowerem gabaryty. Charakterystyczny wygląd nadają jej małe balonowe opony o wymiarach 9"x2,75 oraz zawrta budowa, z której dla wygody jazdy pozostały na normalnym poziomie tylko uchwyty kierownicy i siedzenie. Pojazd ma przedni widelec teleskopowy oraz amortyzowany tyłć koła pojazdu są wykonane jako odlewy ciśnieniowe z lekkiego stopu. Dzięki dobrej amortyzacji i silnikowi na motorynce można rozwinąćć prędkośćć 40 km/h. W pojeździe zastosowano ten sam silnik co w motorowerach 750 i 760 z niewielką różnicą, polegającą na wyposażeniu gaźnika w tłumik szmerów ssania ( tak zmodyfikowany silnik nosi symbol 022), poza tym wszystkie dane techniczne silnika pozostają bez zmian. Niżej przytoczone sądane techniczne, ktore różnią motorynkę od motorowerów Romet 750 i 760.
Zespół napędowy
typ silnika 022
Podwozie
rozstaw osi 900 mm
całkowita długośćć pojazdu 1320 mm
wysokośćć siodła (regulowana) 780-900 mm
wysokośćć kierownicy(regulowana) max. 1050 mm
prześwit 160 mm
promień skrętu 1800 mm
rozmiar ogumienia 9"ć x 2,75
ciśnienie w ogumieniu przód/tył 0,15 / 0,18 MPa
Dane eksploatacyjne
szybkość maksymalna 40 km/h
zużycie paliwa ok.2l/100km
dopuszczalne obciążenie 100kg
masa motoroweru przygotoanego do drogi 35kg
pojemnośćć zbiornika 6l ( w tym 0,5l rezerwy)
Wyposażenie
pompka do pompowania ogumienia
zestaw narzędzi
dzwonek rowerowy

dnia Czw 13:11, 18 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • brytfanna.keep.pl
  • Trzeba żyć, a nie tylko istnieć.