aaaaTrzeba żyć, a nie tylko istnieć.aaaa
Już wcześniej wspomniałem że od paru ładnych lat mam prawie całą kolekcje motorowerów romet
komar 232 1966 sprawny (najstarszy z kolekcji)
komar 232 1967 remont
komar 232 1968 remont
komar 2350 1976 remont
komar 2350 1975 remont
komar 2350 1975 remont
komar 2351 1977 remont
komar sport 2361 1973 remont
komar 2352 1979 sprawny
romet kadet m-760 1981 sprawny
romet pegaz m-750 1975 remont
romet pegaz m-750 1976 remont
romet polo m-760 1976 remont
romet ogar 200 1988 sprawny
romet ogar 205 1986 remont
romet ogar 205 1989 sprawny
romet pony (wersja przejsciowa) 1984 sprawna
oraz
simson shul sr2e 1962
niedługo zdjęcia
Motocykle, motorowery i skutery produkowane i montowane w Polsce
Obecnie produkowane
jednoślady silnikowe Romet 717 Romet 717 2S Romet 727 Romet 737 Romet 747 Romet 747 2S Romet 777 Romet CRS-200 Romet JET 125 Romet K-125 Romet Ogar 900 Romet Pony-50 Romet R150 Romet R250 Romet R250V Romet Retro 50 Romet RM-125 Romet RXL 50 Romet Z-125 Romet Z-150
Historyczne
jednoślady silnikowe Junak M07/M10 Lech MOJ 130 Perkun 98 Podkowa 98 Ryś MR1 Stella 756 Żak MR2
Historyczne motorowery
i motocykle Romet 50 T-1 50 TS-1 50 T-3 750 760 Polo Chart 210 Chart 211 Kadet 110 Automatic Kadet M-780 Komar 230/231/232/2320/2330/2328/2338/2350/2351/2352/2360/2361 Mińsk Romet 125 typ 400 Ogar 200 Ogar 205 Pegaz 700 Pegaz 705 Pegaz 710 Pony 50-M-1 Pony 50-M-2 Pony 50-M-3 Pony 301
Motocykle SHL 98 175B 175R M02 M03 M04 M05 M06T M06U M11 M11 Lux M11 Lux 2 M11S M11W M11W Lux M17 Gazela RJ1 RJ2 WJ1 WJ2
Motocykle Sokół 125 200 M411 500 M311 600 RT M211 1000 M111 (CWS M111)
Motocykle i skutery
WFM/Osa M06 M06R M06-S34 M16 Tarpan Osa M08 Osa M50 Osa M52 Osa M55 Osa M57
Motocykle WSK Barron 125 M06 M06 L M06 Z M06-64 M06-Z2 M06 Z-150 M06 B1 M06 B3 M21W2 M21W2 Dudek M21W2-Ex M21W2 Kobuz M21W2 Perkoz M21W2 S2 M21W2 Sport M21W2 Sport Ex WSK MR15
Motocykle wyczynowe FIS WSK MR15
Takiego Rometa pierwszy raz widzę:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1396191
co? to zwykłe polo 760
Mało rometów widziałeś. a znasz komara sport?
Zakłady rowerowe Predom-Romet zmodernizowały motorower Romet 750 i wypuściły na rynek w 1976 roku jego wersję Polo 760; ma on "modną sylwetkę" wywodzącą się: z rowerów używanych do gry w piłkę polo. Motorower ma wysoką kierownicę, podłużny zbiornik paliwa zamocowany w przedniej częsci ramy i siedzenie z oparciem. Poza opisanymi wyżej cechami zewnętrznymi motorower ma charakterystykę techniczną taką samą jak Romet 750.
dnia Czw 13:10, 18 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Rodzina motorowerów Komar utrzymująca się na rynku rownolegle z innymi typami motorowerów, została rozszerzona w 1978 rou o następny typ, noszący symbol Komar 2352. Jest to dalsza modernizacja znanego dotychczas motoroweru Komar typ 2351, w którym zastosowano zespól napędowy 017, a zatem na tym motorowerze kończy się rodzina silników S38ZB4, stosowanych w dotychczasowych motorowerach. Wszystkie dane techniczne i eksploatacyjne są takie same jak w motorowerze Komar typu 2351, natomiast charakterystyka silnika 017 jest podana w omówieniu motorowerów Romet typ 750 i 760.
dnia Czw 13:09, 18 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Nick: JuNiOr
Imię: Łukasz
Wiek: 16
Wzrost: 174
Kolor oczu: czerwone
Kolor włosów: ciemne
Skąd: Petrykozy
Szkoła: gim Białaczów
Ulubiona muzyka: Hio-Hop
Ulubiony sport:
Ulubione zajęcia: grzebanie w motorach CS
Ulubione jedzenie: każde
Ulubione napoje procentowe: wszystko co wali w banie
Marzenia: nie mam żadnych poważnych
Chciał(a)bym: nie wiem za młody jestem
Samochód lub inny pojazd: rower, romet polo 760, mz ES 250 64r, romet ogar,pocket bike cross
Wady: no pewnie że nie mam
Zalety: za dużo by pisać
Nie lubię: nie będe tyle pisał
Uwielbiam: dużo rzeczy
Ulubiona mapa: dd2, inferno, westwood, nuke, cbble
Ulubiona broń: kilka: ak, m4
Fotka: http://www.fotka.pl/profil/loslukasz92/ stare fotki ale są
Komar 230, 231, 232, 2320, 2330, 2328, 2338, 2350, 2351, 2352, 2360, 2361
Pegaz: 700, 705, 710,
Romet 750
Romet 760 – tzw. Romet Polo
Romet 50 T-1, 50 TS-1, 50 T-3
Romet Pony (tzw. Motorynka) 50-M-1, 50-M-2, 50-M-3, M301
Romet Ogar 200,201, 205
Romet Kadet M-780, 110 Automatic
Romet "Chart" 210, 211
to są wszystkie motorowery romet
Romet Polo 760
Oparty na Pegazie motorower. Zastosowano wydłużoną kierownicę, siedzenie i bak z Komara Sport. Produkowany w latach 1974-1976. Wyprodukowano tylko ok. 700 sztuk tego naszego małego Harleya
Dane techniczne:
Silnik: Dezamet 017, dwusuwowy, o mocy 1,7 Km
Waga: 50 kg
Prędkość maksymalna: ok. 50 km/h
Spalanie: 2,5l na 100km
Ktory silnik uwazacie za najlepszy...
Najbardziej niezawodny...
Unikatowy...
Zagłosujcie i napiszcie dlaczego tak uwazacie...
R1 Gnom 1 powojenny silnik..... montowany do rowerów...
SM 02 montowany w Komarze 230 oraz w rysiu
S-38 silnik montowany w komarach model 231
S-38B silnik montowany w komarach model 232
S-38B4 silnik montowany w komarach model 2330
S-38SH silnik montowany w komarach model 2338 (jednobiegowy)
S-38ZB4 silnik montowany w komarach model 2350, 2351, 2360, 2361 (na kopniak)
S-38ZB42 silnik montowany w komarach model 2352 (inny kształt)
010 silnik montowany w motorowerze Romet Pegaz 700, 710 (kwadratowy z pedałami)
017 silnik montowany w motorowerze Romet Pegaz 750, Polo 760
019 silnik montowany w komarach model 2370-50T1, 2375-50TS1
023 silnik montowany w motorowerze Romet Kadet M780, M781, Ogar 205, Pony M2,M301
025 silnik montowany w motorowerze Romet 100, Pony M3
027 silnik montowany w motorowerze Chart210 i 211
Jawa 225 silnik montowany w motorowerze Romet Kadet 110, Ogar 200, Ogar 201
Witam!
Mój obecny wał ma luzy i chce kupić nowy. Problem się zaczyna od tego jaki wał wybrać.
Patrze na ceny na allegro i wahają się od 60pln do 120pln i teraz jest powstaje pytanie. Jaka jest różnica między tym za 60pl a tym za 120pln.
Typ silnika to dwu biegowy. Sprzęt jaki posiadam to Romet Polo 760 pegaz.
witam a wiec tak moja pierwsza maszyna byla wsk 3 mialem ja w wieku 7lat strasznie prostowala rece hehe i od tamtej pory zaczela sie moja przygoda z motorkami mialem tak 3 motorynki okolo 10 komarkow minska 125, tule 200, 2 cz 350 2 jawy 350 ts 2 etki 150 cz 125516 jawe 250 przerobiona na chopera zajebiscie sie jezdzilo i jeszcze pare szrotow a teraz posiadam cz 125516 ma u mnie dozywocie hehe motorynke, etke 150 ktora przerabiam do stuntu i mam jeszcze rometa polo m-760 to by bylo na tyle jak mi sie sie cos jescze przypomni to napisze.......
Ja to bym chciał mieć wszystkie sprzęty świata i kupe czasu i forsy, żeby niemi jeździć i utzrymywać. A tak to sie muszę ograniczyć do Iża. Mam jeszcze Rometa M-760 Polo z 1977 r. z przebiegiem całkowitym 10 km. Ojciec ma WSK 125 M06 B3 z 1970 (od nowości) i Komara z 1968. Miałem jeszcze kiedyś 1 i 3/4 Pannonii nie na chodzie ale oddałem kumplowi na części. I jeszcze ramę od Junaka miałem
Zakłady Rowerowe Predom-Romet wypuściły na rynek w 1978 roku zupełnie nowy, nie prdukowany dotychczas w Polsce, pojazd Romet 50-M-1 zwany potocznie motorynką. Pojazdy takie znajdują się w profilu produkcyjnym wielu firm światowych, mimo że odbiegają kształtem zewnętrznym i wyglądem od noramlnych motorowerów. Produkowana przez Predom-Romet motorynka ma równie bardzo dziwne kształty i znacznie zmniejszone w porównaniu z normalnym motorowerem gabaryty. Charakterystyczny wygląd nadają jej małe balonowe opony o wymiarach 9"x2,75 oraz zawrta budowa, z której dla wygody jazdy pozostały na normalnym poziomie tylko uchwyty kierownicy i siedzenie. Pojazd ma przedni widelec teleskopowy oraz amortyzowany tyłć koła pojazdu są wykonane jako odlewy ciśnieniowe z lekkiego stopu. Dzięki dobrej amortyzacji i silnikowi na motorynce można rozwinąćć prędkośćć 40 km/h. W pojeździe zastosowano ten sam silnik co w motorowerach 750 i 760 z niewielką różnicą, polegającą na wyposażeniu gaźnika w tłumik szmerów ssania ( tak zmodyfikowany silnik nosi symbol 022), poza tym wszystkie dane techniczne silnika pozostają bez zmian. Niżej przytoczone sądane techniczne, ktore różnią motorynkę od motorowerów Romet 750 i 760.
Zespół napędowy
typ silnika 022
Podwozie
rozstaw osi 900 mm
całkowita długośćć pojazdu 1320 mm
wysokośćć siodła (regulowana) 780-900 mm
wysokośćć kierownicy(regulowana) max. 1050 mm
prześwit 160 mm
promień skrętu 1800 mm
rozmiar ogumienia 9"ć x 2,75
ciśnienie w ogumieniu przód/tył 0,15 / 0,18 MPa
Dane eksploatacyjne
szybkość maksymalna 40 km/h
zużycie paliwa ok.2l/100km
dopuszczalne obciążenie 100kg
masa motoroweru przygotoanego do drogi 35kg
pojemnośćć zbiornika 6l ( w tym 0,5l rezerwy)
Wyposażenie
pompka do pompowania ogumienia
zestaw narzędzi
dzwonek rowerowy
dnia Czw 13:11, 18 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plbrytfanna.keep.pl