aaaaTrzeba żyć, a nie tylko istnieć.aaaa
Merix wrote:
Pomeranian Hunanistic Studies in Gdynia ??
Hunanistic? Coś od Huna Attyli?
Jako filolodzy i pasjonaci jezyka angielskiego, pragniemy zajmowac
sie róznego rodzaju tlumaczeniami w celu poglebiania naszej
wiedzy oraz zdobywania cennego doswiadczenia, które to umozliwia nam
dalszy rozwój w tym kierunku. Wykonujemy tlumaczenia zarówno
angielsko-polskie, jak i polsko-angielskie.
As philologists and enthusiastics of English language we desire to deal
with a variety of translations. Our aim is to gain the essential
experience and knowledge which would enable us to make progress toward
that direction in the future.
Jako filolodzy to myślę, że powinniście się wstydzić. Jeżeli te
tłumaczenia są wykonywane za pieniądze, to jest to naciągactwo.
Delikatnie rzecz ujmując.
Lexy - jestem pasjonatka jezyków obcych, glównie angielskiego,
[cut]
Dalej nie komentuję, bo inni już to robili, ale tak sobie myśle, że
warto skorzystać z narzędzi, które się ma we własnym domu, a dopiero
potem szukać pomocy u innych. Jeśli ten warunek został spełniony, to
wynika stąd, że filolodzy i pasjonaci języka angielskiego nie mają
słowników i modułu sprawdzania pisowni.
O topornym stylu, którego poprawności nie będę oceniał, już nawet nie
wspominam. Wracam do swoich articules. ;-)
poha.inc <p@inc.invalidnapisał(a):
Marcin Połom <trolej@gazeta.skasuj-to.plnapisał(a):
| Szeged to w ogóle jedna wielka... mhmm... powiedzmy skupisko róznych
| pojazdów. Szeged swego czasu kupił Skodę 21Tr która była na testach w
1999
| roku w Gdyni, kupił Skodę 14Tr po modernizacji i zabudowie stałoprądowym
| napędem Cegelec. W między czasie kupowali tez zmodernizowane 15Tr ze
Zlina,
| no a teraz to monstrum.
| Twój opis jest w sumie mało realny, bo... po pierwsze Ganz Transelekto
| Traction Elektrics ma własne silniki trakcyjne do trolejbusow i nigdy
nie
| wspólpracował ze Skodą Trakcni Motory i nie sądzę by to miało
kiedykolwiek
| miejsce, przynajmniej w przypadku trolejbusów, po drugie ten napęd
Ganza...
| mhmm... zapewno to wszystko bez wiedzy Volvo.
Bo Ganz mi sie Cegelcem pomylil. Czyli zestaw Cegelec + Skoda... ;)
Znowu się coś nie zgadza bo Cegelec nie współpracuje ze Skodą przy nowych
kontrukcjach i pomysłach. Jeżeli do tego cuda wstawili nowy napęd od A do Z
to zapewne jest to napęd AC z silnikiem CKD Pragoimex, wyłącznym partnerem
Cegelec'a. Jeżeli zaś jest tam zamontowany napęd Progress taki jak w
pierwszym opawskim Trollinie to może być użyty silnik ze starej 14tki, albo
nowy ze Skody TM ale to wszystko to takie gdybanie. Gdyby tam był nowy napęd
Cegelec i silnik Skody to tak jakby wilk się z owcą bratał.
Pozdr.
Ustawilem tak jak jest napisane na tej stronie, ale SETISpy nie pokazuje
mi
postepu pracy :-/ Macie jakies pomysly co z tym zrobic?
W opcjach SetiDriver:
Progress Monitoring: zaznacz opcję "Use SETI Spy"
Pozdr.
Pikom
http://gielda.mir.gdynia.pl
Od poczatku przemian w Polsce,Rakowski wzial sobie za punkt honoru,zamkniecie
Stoczni Gdanskiej.
Owszem Stocznia byla zadluzona,podobnie jak i inne zaklady produkujace dla
ZSRR,z ktorymi rozliczano sie w sposob wirtualny.
Konieczna operacje mozna bylo jednak przeprowadzic inaczej.
Tyle,ze wtedy musiano by dzialac uczciwie,a.. ktos chcial przeciez zarobic.
8 wrzesnia 1998 roku,w gdańskim Dworze Artusa, podpisana została umowa sprzedaży
stoczni Trójmiejskiej Korporacji Stoczniowej. Stocznię kupiło konsorcjum
składające się ze Stoczni Gdynia i spółki Evip Progress. Konsorcjum to mialo
zaledwie 400 tys. kapitału założycielskiego, co ,,z grubsza odpowiadalo cenie
średniej klasy limuzyny.
W kilka minut po zawarciu umowy, jej przedstawiciel wyznał
z rozbrajającą szczerością, że kupił Stocznię, aby jej najatrakcyjniejszą część
natychmiast sprzedać.
[Nalezy przy tym zaznaczyc,iz zakupu dokonano za 115 mln.zl
- w tym czasie na Stoczniowym koncie znajdowalo sie ok.43 mln.]
Zarząd firmy wydzielił wiec,73 ha i wniósł je aportem do kontrolowanej przez
siebie spółki Synergia 99. Po trzech latach Stocznia Gdynia sprzedała udziały w
Synergii 99 amerykańskim funduszom inwestycyjnym i straciła kontrolę nad tą
spółką i jej gruntami.
Losowanie par Pucharu Polski
Zestaw par I rundy: Gryf Wejherowo - Arka Gdynia; Chemik
Zawisza Bydgoszcz - Górnik Polkowice; Flota Świnoujście -
ŁKS Łódź; Lech II Poznań - Aluminium Konin; Raków
Częstochowa - Ceramed Bielsko-Biała; Promień Żary -
Śląsk lub Stomil; Progress Jelenia Góra - Ruch
Radzionków lub Hetman Zamość; Odra-Unia Opole - Polar
Wrocław; Pogoń Siedlce - Piotrcovia-Ptak; Ceramika
Paradyż - Świt Nowy Dwór Mazowiecki; Jagiellonia
Białystok - Ceramika Opoczno; Olimpia Elbląg - GKS
Bełchatów; Sandecja Nowy Sącz - Stal Stalowa Wola;
Korona Kolporter Kielce - Górnik Łęczna; Strug Tyczyn -
RKS Radomsko; Lublinianka Lublin - Tłoki Gorzyce.
www1.gazeta.pl/sport/1,36132,1551939.html
Gość portalu: Aska napisał(a):
> Ze wzgledu na ta wlasnie wysoka (zekomo) szkodliwosc spoleczna Stocznia Gdynia
> firma prywatna prawie w wiekszosci w posiadaniu Pana Szlanty nie
> zwroci ''''zrabowanych'''' ca. 42 milionow PLN. Ja tez tak chce. A prasa pacany z
> prokuratury zapomnialy ze tereny postoczniowe w centrum Gdanska Pan Szlanta
> wsadzil do spolki Synergia 99, ktorej jest pelnym wlascicielem.
male sprostowanie:
33% akcji Stoczni Gdynia posiada Stoczniowy Fundusz Inwestycyjny, w ktorym 50%
udzialow ma p.Szlanta - wiec, gdzie tu wiekszosc???????
Stocznia Gdynia wraz Evip Progress (czyli Trojmiejska Korporacja Stoczniowa) nie
"zrabowala" kilkudziesieciu milionow!!!! Jezeli uwazasz inaczej, to prosze zlozyc
doniesienie w prokuratorze.
Tereny stoczniowe nalezaly do Stoczni Gdanskiej. W ramach restrukturyzacji
terenami zarzadza (i jest wlascicielem) spolka Synergia99, w ktorej TDA Capital
Partners ma rowniez udzialy. W zapisie spolki jest mowa o pierwokupie akcji
spolki Synergia99 przez fundusze skupione wokol TDA od Stoczni Gdynia.
To tyle sprostowan.
Pozdrawiam
Remi Schleicher wrote:
Dnia Wed, 25 Aug 1999 16:54:04 +0200, w grupie pl.misc.telefonia, Jakub
Furkal <JFUR@rubikon.net.plnapisał/a:
Ehlo!
| Jakąż to niby podstawą prawną umotywowane ?
| Cytuję: "ZT w Gdyni odpowiadając na Wasze pismo z dnia (...) dot. zajęcia otworu
| w kanalizacji teletechnicznej {....}"
| Wynika z tego jasno, że pomimo, że mają dodatkowy pusty rezerwowy kanał
| (z dokumentacji technicznej) obawiają się, że zablokuję im przejścia.
Ale w tym piśmie _nie ma_ podstawy prawnej na której ta odmowa się opiera,
są jedynie luźne dywagacje nt. braku możliwości technicznych...
Nie przypominam sobie żadnej obietnicy z TP, czy też ustaleń prawnych
stwierdzających, że podmiot musi coś zrobić, jak mu Kowalski rozkarze (oprócz nakazu
prawie handlowym sprzedaży towaru z ceną wystawionego w sklepie do sprzedaży)
(co swoją drogą jest regułą w TPSA do czasu zaistnienia konkurencji, oooo! wtedy to
natychmiast pojawiają się techniczne możliwości :-/)
| Paranoja.
Dokładnie... :-(
Nie, własność prywatna. Tobie/wam/nam nic do tego.
| Nie dzwoń, postaraj się mieć wszystko na piśmie. TPSA ma ustawowy obowiązek
| odpowiedzieć na każde pismo.
| Teraz napiszę pismo i zostawię je kiedy pójdę na rozmowę w poniedziałek z tymże
| dyr. (wraca z urlopu).
Tak, lepiej mieć wszystko na piśmie, wtedy masz ewentualny dowód w sądzie
:-)
Przeciw czemu? Jak ci odmówię współpracy, bo mi się nie podobasz to też będziesz
chciał się ze mną sądzić? Na jakiej podstawie?
[....]
| Tak, tylko że oni wtedy będą mnie zaciekle atakować. Już zaczęli się dopytywać,
| czy mam koncesję od Ministerstwa Łączności.
A im co do tego?
Do nagłej cholery ! Jak możesz mieć koncesję skoro TPSA uniemożliwia Ci
świadczenie usługi ??!!! - paranoja w klinicznej postaci.
TSD rzeczona koncesja to niezbyt duży, ale niestety - konieczny wydatek...
Pozdrowienia z Wrocławia - Remi Virous Schleicher
e-mail: r.schleic@pmail.net, http:// in progress |*****/----|
GSM: +48 603 579 369 - // cd520
--
LMB
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plbrytfanna.keep.pl