Baza wyszukanych haseł
aaaaTrzeba żyć, a nie tylko istnieć.aaaa


1. Bo tylko atakiem nuklearnym możesz poraktycznie za grosze pokonać inne państwo, i wtedy jeśli po prostu atakujesz nie dla korzyści terytorialnych tylko samego faktu stłamszenia drugiej strony (konflikt ideologiczny) to jest to opłacalne.

Co do partyzantki, spróbuj stłamsić partyzantkę która też jest przecież częścią oporu w 40 mln kraju...no chciałbym to zobaczyć.

Co do Polski, kto mógł by nas najechać? Niemcy? Nie mają takiej siły to raz dwa mało mają problemów u siebie jeszcze im Polski na głowie brakuje....z drugiej strony jest Rosja, no i teraz pokaż mi jak się warunki bytowania u nas polepszają i jak każdy ich wita z otwartymi ramionami...

2. Czyli uważasz, że każdy przewrót z założenia jest zły a każde rządy powinny mieć prawo walczyć o władzę za każdą cenę? To się cieszę że nie byłeś na miejscu Jaruzelskiego.
Naprawdę skończmy to bo nie wiem co tak naprawdę chcesz udowodnić. Sens istnienia wojska? Od strony etycznej, ekonomicznej czy politycznej? Teraz czy w przyszłości?

Ja przedewszystkim uważam, że prędzej czy później konlikty zbrojne przestaną mieć miejsce...wiem że jeszcze na to za wcześnie i to tylko świadczy o tym jak bardzo zacofani jesteśmy.




http://www.bssource.com/ ---> a tu mamy rosyjski projekt Blue Shift Source :)

Tylko język strony rosyjski.... nieeeeeeee..... :E

Niech ktoś przetłumaczy kiedy data premiery :)

tez sie dobrze zapowiada, szkoda ze jezyk strony taki ... mam nadzieje ze gra ang :E



Jak do tej pory rzadkie porównanie budowy hełmu z francuskiego programu Felin (z lewej strony) z hełmem rosyjskim 6Б7-1М.

Hełm francuski zakrywa około 48-49% bocznej powierzchni głowy.
Hełm rosyjski zakrywa około 64 % bocznej powierzchni głowy.
Fotografie zrobiono w jednej skali.



W styczniu 1950 roku podpisano polsko-radziecką umowę licencyjną na produkcję samochodu GAZ-M20 Pobieda, w ramach której strona radziecka oferowała pomoc w projektowaniu, budowie, wyposażeniu oraz uruchomieniu seryjnej produkcji.

Licencje zakupiono w Zakładach samochodowych Gorki w Rosji. Samochód Pobieda, produkowany od 1946 roku, był rozwinięciem przedwojennego samochodu GAZ-M1 (tzw. emki), produkowanego na licencji Forda Model B w latach 1935-1941. Pierwszy samochód, zmontowany z części sprowadzonych z Rosji zjechał z taśmy montażowej 6 listopada 1951 r. o godzinie 14.00.

Pierwszą poważną próbę modernizacji nadwozia podjęto pod koniec lat 50., kiedy to zlecono wykonanie dwóch karoserii w firmie Ghia. Dwa takie samochody w wersji sedan i kombi, wraz z kompletem blach do wykonania dwóch następnych, dostarczono do FSO w 1959, ale produkcji seryjnej nie uruchomiono. W 1964 dokonano zmiany stylizacji nadwozia, przekształcając je w sedan. Wprowadzono też panoramiczna szybę przednią, oraz zmieniono kształt wlotu powietrza. Model ten oznaczono 203/204, jednakże po sprzeciwie firmy Peugeot, numeracje zmieniono na 223/224. Model ten był produkowany aż do roku 1973 bez większych zmian. Istotną zmianą było wprowadzenie znacznie sprawniejszego silnika górnozaworowego S-21 w miejsce dolnozaworowego M-20 (wersja 223).

Kolejno produkowano wersje:

* Warszawa M-20 (1951-1964)
* Warszawa 223/224 (1964-1973)

Warszawa pickup
Warszawa pickup

Produkowano także Warszawę z nadwoziem pickup, powstał też prototyp samochodu Warszawa 210.

Razem wyprodukowano 254 471 sztuk

(info-wikipedia.pl)




Witam
Mam pytanie, a zarazem prośbę. Czy znajdę gdzieś w necie wzor tego
sweterka? Czy może ktoś go ma? Byłabym bardzo wdzięczna.
foto.radikal.ru/f.aspx?c0607eb1bea5709e5jpg


Pisz proszę linki tak,żeby nie trzeba bylo je kopiować,tylko od razu otwierać
http://foto.radikal.ru/f.aspx?c0607eb1bea5709e5jpg
A może wiesz z jakiej to gazetki?Link widzę jest ze strony rosyjskiej,może i rosyjska gazetka,ale jaka?

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • brytfanna.keep.pl
  • Trzeba żyć, a nie tylko istnieć.