aaaaTrzeba żyć, a nie tylko istnieć.aaaa
nazywa się to Selective Unlocking i można to zmienić bo poza oszczedzaniem zamka pasazera kosztem przyciskow pilota jakos nie widze pozytku z takiego ustawienia :
[Select]
[46 - Cent. Conv.] (35 - Cent. Locking for manual window cars)
[Recode - 07
Write the existing coding for future reference.
Enter 5-digit code from below
[Do It!
Look at the existing Soft. Coding. If you have selective unlocking (press the unlock button on the remote once to open the driver's door, twice to open all the doors) the last digit of your coding should be an even number. To make all doors unlock, add 1 to the coding.
So, if you have a 2-door 2002 GTI that is coded for selective unlocking (00064) add one to make it 00065 so that all doors unlock with one press of the unlock button.
ps. opis pochodzi ze strony Ross-Tech'a
link dla tych ktorzy opanowali juz odczytywanie i kasowanie bledow i chcieliby wiedziec wiecej co sie dzieje w aucie.
to po prostu biblia diagnostyki samochodowej
http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/
ross-tech to tworca znakomitego oprogramowania VCDS (dawniej vag-com) i interfejsow do niego.
w polsce przedstawicielem jest firma adako http://www.vag-com.pl/
Ten interfejs będzie idealny dla Twoich potrzeb. Jeżeli chodzi o program VAG-COM Ross-Tech'a, to działać z tym fejsem będzie tylko do wersji 409 włącznie. Wyższe wersje wymagają oryginalny interfejs Ross-Tech. Oryginał kosztuje około 1700zł, ale naprawdę warto wydać taką kwotę za taki sprzęt. Moja świnka skarbonka jeszcze się nie zapęłniła aby to sobie fundnąć i dlatego używam nadal KKL czyli taki jw.
pzdr
a jaki jest dobry?? bo chodzi mi oto zeby skrzynie biegow sprawdzic, bo jezdze w trybie awaryjnym
Do sprawdzania błędów może być nawet Polski VAG.
P.S.
W tej kwocie którą wydałeś na KKLa, są już dostępne clony Ross-Tech'a HEX-CAN USB. Ten gryzie wszystko.
pzdr
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plbrytfanna.keep.pl