aaaaTrzeba żyć, a nie tylko istnieć.aaaa
Szukam roweru okolo tygodnia i juz mam powoli dosyc. W mojej okolicy zadnego rzetelnego przedstawiciela Kross ktory by mogl mi pokazac scrapera na zywo nie ma... Czy ludzie nie kupuja tego typu roweru ?
Caly czas sie zastanawiam bo jezeli w okolicy 30km nie mam prawdziwego "serwisu" to co zrobie gdy cos "kleknie"?
Co do rometa to nie mam pojecia czy w ogole gdzies mamy jakis serwis w okolicy...
Czy brak tego przedniego amortyzatora nie bedzie bardzo odczuwalny? W zasadzie dla mnie te amortyzatorki to rzeczywiscie czasami kicz wciskany klientowi :/
Boje sie kupna roweru w ciemno i tak naprawde polegam tylko na waszych radach.
Moze macie koledzy jakies jeszcze propozycje do kwoty 1750zl? Czy moze jednak ten scraper bije na glowe technologicznie i jakosciowo niz inne rowerki w tej cenie?
Pozdrawiam
Koledzy drodzy a gdyby romet rx500 2010 byl do kupienia za okolo 1700 zlotych? To??? Jaki byl by Wasz wybor?
Witam ponownie.
Problemów ciąg dalszy...
Otóż tym razem z moim szanownym serwisem xD dla ludzi z trojmiasta dodam że serwis nazywa się "romet" ul. Partyzantów 52 w Gdańsku. Przez te kilka tygodni dzwoniłem do serwisu i dowiadywałem się w kiedy będe mógł odebrać rower, za każdym razem słyszałem : " czekamy na nową piaste, która już została do nas wysłana. Rower będzie lada dzień" Niedawno jednak stała się rzecz zaskakująca , dokładnie pod koniec zeszłego tygodnia. Dowiedziałem sie, że po około 3 tygodniach wegetowania mojego roweru, tylnie koło zostało wysłane do producenta.
Jestem ciekaw czemu miały służyć te kłamstwa serwisantów ?
Ponadto ile potrwa to sprawdzanie koła przez producenta ?
Btw czy można zmienić serwis w trakcie gwarancji czy trzeba nadal kożystać z tego pierwszego? bym był wdzięczny jeśli ktoś znał odpowiedź na to pytanie.
P.S.
W najbiższym czasie chyba wybiore sie do rzecznika praw konsumenta...
Pozdro
A jakies namiary na tego pana Trzpisa ktos posiada?
Romet s.c. Serwis rowerowy
Legionów Polskich 64
15 864 50 64, 605 741 917
To oczywiście wspomniany pan Trzpis. Ja oddałam rower do przygotowania na sezon, mój brat i paru znajomych. Wszyscy jesteśmy zadowoleni bo dość, że wszystko solidnie zrobione to do tego tanio. Ja polecam.
" />mito fajna rzecz... lecz to włoszka... a włoskie mototcykle lubią czeste serwisy, że o cenie części juz nie wspomne. proponuje nsr albo yamaszke dt 125X (wersja sm)
co do tematu:
moto uwielbiam
jazde jesio bardziej
moze narazie posiadam tylko rometa z silnikiem jawki ale w koncu liczy sie serce prawda
btw. szukam sponsora na dt 125r :P
" />Ten motorower co podałeś do niego linka to jest wielkości motorynki.
Chciałem jeszcze dodać że nie ma pojazdów mechanicznych bezusterkowych. Wszystkie się psują, jedne bardziej drugie mniej ale jak nie kupisz jakiegoś wynalazka (taki jak ten z tego linka- choćby ze względu na cene i dostępność części zamiennych) tylko sprawdzony motorek i będziesz o niego należycie dbał to Ci długo posłuży. Ja osobiście polecam Ci Romet Chart http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M379846 choć za te 800zł cięzko będzie kupić takiego w dobrym stanie i to jeszcze w sezonie. Proponuje Ci szczegułowe przeglądanie serwisów aukcyjnych takich jak allegro i motoallegro a napewno prędzej czy później znajdziesz coś ciekawego z twojej okolicy.
pozdrawiam
" />Witaj Motocyklisto!
Immortal Riders Team to Stowarzyszenie, którego członkami są ludzie, którzy traktują swój motocykl jak rodzinę. O Stowarzyszeniu dowiedzieć się więcej możesz na naszej stronie, a jeśli czegoś nie znalazłeś, a chcesz wiedzieć, napisz do nas. Specjalnie dla właścicieli nowych Rometów i nie tylko przygotowaliśmy serwis, w którym na każde Twoje pytanie odpowiada serwisant Rometa. Aby zaczerpnąc porady, wejdz na naszą stronę i pytaj o co chcesz.
Dla zainteresowanych wstąpieniem do IRT przygotowaliśmy odpowiednie dokumenty. Wystarczy kliknąć na odpowiedni link, przeczytać regulamin, wypełnić wniosek o przyjęcie do Stowarzyszenia, nakleić zdjęcie i wysłać na nasz adres. Gdy już to zrobisz, przelewasz odpowiednią kwotę składki członkowskiej w wysokości 2zł miesięcznie.
ZAPRASZAM !
http://www.immortalriders.yoyo.pl - strona ruszyła dziś ( 4.maj.2008 ) lecz prawnie rusza we wtorek tj. 6.maj.2008 ponieważ urząd nie wydał dokumentów dotyczących prawnego działania stowazyszenia IRT.
Pozdrawiam, i zapraszam.
PS. mam nadzieję ze stworzymy dobre stowazyszenie.
To nie jest zabawa, tylko prawdziwe stowarzyszenie, zarejstrowane w urzędzie.
" />http://romet-serwis.ovh.org/motory.php?motor=11
Bak z charta w ogarze. Swoją drogą śliczny ogar
" />Temat założyłem i uważam że powinien zostać przyklejony przez Moderatorów a jeżeli uznacie innaczej to wyrzućcie go do kosza
A więc dlaczego warto kupić Ogara 900?
-niskie spalanie;
-tani w eksploatacji;
-dobry dostęp do części;
-tani, nowy;
-4 biegi;
-gwarancja i serwis.
Minusy Ogarka:
-awaryjność(np. słabe plastiki);
-produkowany w Chinach i składany w Polsce;
-szybko "łapie" rdza części tj.(felgi, tłumik);
-mały schowek;
-słabe silniki;
-nie jest to już taki unikat bardzo podobne są(Zipp Salmo, Quest Classic, Spark GB Motors, Barton FLEX, Zumico Ronin, Kymco ACTIV,
Kymco NEXXON WSZYSTKIE TE KTÓRE WYMIENIŁEM MAJĄ TĄ SAMĄ JEDNOSTKĘ NAPĘDOWĄ).
Myślę, że rozjaśnił Ci ten post trochę o plusach i wadach tego motoroweru.
Jeżeli ktoś dostrzega błędy to poprawki mile widziane.
" />Romet robi teraz ekspertyze, pewnie sie okaze ze to moja wina ze akum. zdycha, pilot pada, stopka sie urywa bo za mocny kop.
Nie odpuszcze tematu i tyle
Dzieki za wsparcie
[ Dodano: 20 Kwiecień 2008, 19:44 ]
Jak Romet- to albo używany albo zakupiony w serwisie fabrycznym. Jak skuter to najlepiej używany japonczyk albo wloch.
No... a tak... przynajmniej macie kochani materiał do przemyśleń dla waszych przyjaciół chcących kupić skuter.
Prawda jest taka, ze to nie ja kupowałem ten skuter, moi teściowie zarejestrowali go na mnie o po 3 miesiącach ich błagań (płaczu do tel. tez) próśb o naprawę -postanowiłem wziąć temat.
Teraz skuter jest poddawany ekspertyzie w Podgrodziu. Mam nadzieje ze nie po to by znaleźć w jego bolączkach winę użytkownika.
No... gdyby okazało sie że coś takiego udało im sie znaleźć, tzn ze nabywca nagrzeszył nieprawidłową eksploatacją, vel przewrócenie motorka spowodowało awarie alarmu i czy wyładowanie akumulatora.. (motor nie odpala od 12 listopada 2007 - przewrócił sie 5 czy 6 kwietnia 2008)
-w tym momencie należałoby spotkać sie w sądzie i obudzić z tego koszmaru, w którym ofiara staje sie sprawcą
Wierzę, że do tego nie dojdzie, że ROMET pójdzie na ugodę i sprawi nowy skuter moim dobrym teściom (sic !!!)
A ja se pojeżdżę na rowerze - wystarczy
witaj ja tez mam zetke 50 zablokowana (na module) leci okolo 60km/h ja mam tez odblokowamy moduł i nawet 80km/h leci tylko sa wtedy straszne wibracje, a propo problemów to mi padl obrotomierz i swieca ponizej 500km niekiedy strasznie ciezko pali z biegu nawet niekiedy nie chce ale tak poza tym to motorek bardzo wygodny, bardzo fajnie sie nim jezdzi i niektórym skuterom sie nie da tak latwo, ale na zablokowanym module kolo podniesie:D, moto polecam bo mam 2 letnia gwarancje i w serwisie nie daje im spokoju
Moje plany z zetka to wymiana wydechu od zetki +
http://allegro.pl/skuter-romet-zetka-50 ... 66217.html
i nie wiem jeszcze jak pójdzie mi wymiana tarcz zegarów
Witam
Mam podobny problem z Rometem 747 2t. Idzie mi tak jak koledze 60-65km/h i spalanie też ma podobne, zależy jak jeżdżę, ale średnio 3,5-4l/100km. Moduł zmienili mi na serwisie na nie wiem jaki bo na samym początku był dany zły i pozwalał jechać tylko 35km/h i właśnie od tamtej zmiany idzie 60-65 i to wszystko co było przy nim robione. Zamówiłem na allegro (link niżej) inny który mam nadzieje, że coś pomoże;) W serwisie mówili, że jeśli chciałbym zdjąć blokady to 100zł dla nich z tym, że skutera nie miałbym pewnie z 2 tyg bo oni muszą odesłać gdzieś tam do siedziby czy ki ***UJ.
http://allegro.pl/show_item.php?item=1208097134
Mam nowego rometa 717 2T (rocznik 2008) alezakupiony 3 dni temu przejechalem nim 5km. Gościu z serwisu jak go odbierałem to stwierdzil iz od początku powiniem powoli przyspieszac do predkosci 45km/h. Ok, robię tak tyle że od skutera śmierdzi, przy starcie z rury leci biały dym lecz z czasem dym znika...... Coś nie tak? czy może ten gościu coś źle powiedział?
Witam, jestem właścicielem skutera Romet RLX50. Chciałbym zdjąć blokadę prędkości. Pojechałem do serwisu ale powiedzieli mi że modułem będzie ciężko bo jest to czterosuw i ma okrągłe wejście. W innym znowu serwisie powiedzieli mi że moduł który mają da mi maksymalnie 60 km/h. Jeżdżąc na odblokowanym skuterze kumpla wyciągałem ponad 90 pod górkę. Od razu mówię że jestem zielony jeśli chodzi o mechanikę motorów. Czy mógłby mi ktoś doradzić gdzie kupić moduł który znacznie zwiększył by szybkość mojego rometa, lub ewentualnie co zrobić aby jakoś go przyśpieszyć? Byłbym wdzięczny. (Proszę o nie mówienie rzeczy typu "Jazda na odblokowanym skuterze bez prawa jazdy jest karalna" - skuter będzie głównie dla brata który ma prawo jazdy A.)
Pozdrawiam.
Witam. Wtrące się do tematu gdyż też posiadam Rometa 717. Jakieś 2 godzinki temu byłem w serwisie na przeglądzie po przejechaniu 300km, Mechanicy zdjęli mi blokady zapytałem się czy nie stracę gwarancji, mechanik powiedział że nie. Teraz bez blokad to sie zbiera niesamowicie. Pozdrawiam
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plbrytfanna.keep.pl