|
|||||||
aaaaTrzeba żyć, a nie tylko istnieć.aaaa
" />Mam Motorynke romet była jak chodizła to śmigała piknie ale po długiej przerwie nie ma iskry ostatnio planowałem ja naprawić wymieniłem kondenstor ale siagle nie daje coś z elektorniką jakieś zwarcie albo coś
Witam mam na sprzedaż silnik 4t od rometa 717!! przbieg to według licznika 5153km ale na tym cylindrze 72ccm jest mniej ! Silnik jest po tuning jego v-max wynosił ok 95km/h na prostej w sład wchodzi silnik, cewka,moduł,koło,zacisk, dorzuce kilka czesci np.cylinder 85ccm,głowice 50ccm,cewke ,iskrownik,cylinder50ccm,komplet pierscieni 72ccm.Zamontowany jest cylinder 72ccm,głowica powiekszona,sportowy wałek,gaźnik z dyszą 90#,dzwon 4race,sprzegło top racing regulowane!!!+niebieska sprężyna +30 ,+7i seria. Witam dzis nabyłem nowe moto jakim jest Romet Chart 210 taki jak tu
" />A wiec byłem na moto... Przelałem gaźnik, i kopię... Odpaliła z pierwszego kopa, ale po ok 7 sekundach zdechła... A nawet jak odpaliła to dziwnie chodziła, dusiła sie i nie reagowała na gaz... potem próbowalem ją odpalić to kopnik tak jakoś dziwnie chodził... Odkreciłem dekiel i zobaczyłem, że nakretka sie poluzowała. Dokrecam... I już normalnie chodził, ale nawet nie palił... Zmieniałem swiece, przestawiałem zapłon to nic nie dało... Dziwne... Za pierwszym palił, a potem nawet nie szczekał... Moze to wina zamałej szczeliny, bo jak zerknełem to była jakas taka mała... Ale nie chciało mi się już sprawdzac, bo dzisiaj i tak mnie juz ten romet wymeczył... " />Witam. Może ktoś napisać jakie są objawy zbyt wysokiego lub zbyt niskiego poziomu w komorze pływakowej. I jeszcze jedno: Czym się różni zwiększanie ilości paliwa w mieszance iglicą albo pływakiem? " />Chrom podobno 100% lakier też w bdb stanie. Licznik podobno stoi ale pytał się dziadka i przed odstawieniem jeszcze działał. Lakier też w ładnym stanie. Mówił jeszcze tak ze zaprowadził do mechanika to wyczyścił mu gaźnik i wziął 50zł. Zadzwonił przed chwilą i kupił kibelka Rometa RXL i jutro najprawdopodobniej będzie jutro więc będą fotki " />Może zacznę od początku: do dziś myślałem, iż mam porysowany cylinder, na drugim biegu moto nie miał mocy. Poszedłem dziś wziąć się za Ogiego, wykręcić cylinder itd., lecz zauważyłem, że paliwo nie dochodzi do gaźnika. Wykręciłem kranik, przeczyściłem i wszystko zaczęło znowu działać. Miał dużą moc, ładnie przyśpieszał, buzia od razu była uśmiechnięta. Przejechałem się kawałek i poszedłem po paliwko (kupiłem 98, 95 nie mieli) następnie w pełni przygotowany do jazdy wyruszałem w krótką trasę. Po niespełna 1KM motorek stracił moc. Zauważyłem, że strasznie się nagrzał, nie można było dotknąć świecy ani niczego z gorąca (przypominam, iż przejechałem zaledwie kilkaset metrów). I znów wróciłem do punktu wyjścia - Ogi nie ma mocy na drugim biegu a kompresja jest, paliwo dochodzi. Na jedynce jako tako jeździ, ale nie najlepiej. Co może być tego przyczyną? :? " />Kupiłem właśnie gaźnik Bing DRA 3a15,5-S204 co myślicie na jego temat gdy założę go rometa z kwadratowym silnikiem i rozwierce wlot powietrza i wypoleruje na błysk czy doda mocy mojej maszynce??? w silniku nie było robione jeszcze żadnego tuningu oryginalny ZMD ładnie chodzi. Piszcie swoje sugestie i rady? będzie potrzebna membrana? |
|||||||
Trzeba żyć, a nie tylko istnieć.
|