Baza wyszukanych haseł
aaaaTrzeba żyć, a nie tylko istnieć.aaaa

Ludzik zwany Marek Pawlukowicz, w wiadomosci
news:b4tp33$59a$1@news.onet.pl napisal:


| Czy ktos wie czy takie cos da sie eksportowac do Microsoft Train
| Simulatora albo Trainz? (a moze ktos bedzie robil jakis symulator
| tramwaju?)

He, pewnie da sie, skoro sa polskiec loki. Bys musial sie np. Kakish
zapytac, on robil pare sprzetow do MSTSa.


Trzeba bedzie "uderzyc" do niego. Szkoda tylko, ze trasy w MSTS-ie robi
sie strasznie topornie - gdyby nie ten edytor i duze promienie skretow
torow to mozna by bylo robic cale sieci tramwajowe :-/


| I czy moze ktos ma skany tych cyferek, ktore sa naklejane jako numery
| taborowe (Wroclaw albo inne miasta)? (znajomy ma ale dopiero za
| tydzien bede sie z nim widzial).

Co do numerkow szczecisnskich, to to jest latwe -wchodzisz w worda,
wpisujesz jakis numerek (np. 756), dajesz czcionke "Times New Roman"
wlk: 72, pogrubienie i juz masz numerek :))


Faktycznie :) U nas jakies "wynalazki" sa...




| Do zdarzenia doszło w poniedziałek ok. godz. 4.25 rano.

Kobuch o 4:25 rano? Się porobiło.... skąd on o takiej porze wziął energię
na
mordobicie?


No u nas kontrolerow dosc czesto mozna spotkac w nocka, glownie na
pierwszych i ostatni kursach.


| Kierownik szczecińskiej filii Renomy Roman Rybiński wczoraj nic nie
wiedział
| o incydencie, gdyż przebywał w Gdańsku. - Wyjaśnię to, kiedy wrócę -
| zapewnił

No i jak znam życie będzie tak, że pasażer powie że dostał w twarz, a
kontroler ze nic podobnego, zaś sprawdzający z nim wówczas koledzy go
poprą.
Czyli pasażer sam się uderzył, a do tego powinien odpowiadać za
bezpodstawne
oskarżenie.... już nie takie szwindle kanary robiły....


Dokladnie, ale jezeli za pasazerem stawia sie inni to...

Pzdr Marek Pawlukowicz
E-mail : eNka@wp.pl | GG : 1317273
Statystyka p.m.t. i p.m.k. - http://mpaw82.republika.pl
----------------------------
Wczoraj siedząc w wannie zastanawiałem się, jak  właściwie
PKP będzie wyglądać w 2010? / Alekloco, pmk 2002



Przepychanki między kontrolorem a pasażerem

 Dariusz Wołoszczuk (15-01-02 18:47)

Czy kontroler Renomy uderzył w twarz pasażera, który jechał bez biletu?

Pasażer zawiadomił policję. - Czekamy na dostarczenie wyników obdukcji -
mówi podkom. Artur Marciniak, rzecznik szczecińskiej policji. - Kiedy je
otrzymamy, skierujemy sprawę do prokuratury.

Do zdarzenia doszło w poniedziałek ok. godz. 4.25 rano. Autobus linii 508
jechał z Gumieniec do centrum miasta. W autobusie oprócz nielicznych
pasażerów byli także kontrolerzy Renomy. Sprawdzali bilety. - Całe zajście
rozpoczęło się już przy przystanku w pobliżu ul. Karola Miarki - opowiada
Marciniak. - Kontrolerzy nie chcieli wypuścić z autobusu pasażera, który nie
miał biletu.

- Kontroler nie ma prawa ograniczać niczyjej wolności - mówi Magdalena
Michalska, rzecznik prasowy Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego - Jeśli
ktoś nie ma ważnego biletu, kontroler ma prawo go spisać. Zgodnie z
przepisami jeśli taka osoba nie chce podać swoich danych, kontroler ma prawo
udaremnić opuszczenie pojazdu do chwili przyjazdu policji. Nie ma jednak
prawa naruszać jej cielesności.

Przepychanki trwały do pl. Zwycięstwa. Wtedy, jak zeznał mężczyzna na
policji, został uderzony przez kontrolera w twarz.

Kierownik szczecińskiej filii Renomy Roman Rybiński wczoraj nic nie wiedział
o incydencie, gdyż przebywał w Gdańsku. - Wyjaśnię to, kiedy wrócę -
zapewnił

Pzdr Marek Pawlukowicz
E-mail : eNka@wp.pl | GG : 1317273
Statystyka p.m.t. i p.m.k. - http://mpaw82.republika.pl
----------------------------
Wczoraj siedząc w wannie zastanawiałem się, jak  właściwie
PKP będzie wyglądać w 2010? / Alekloco, pmk 2002



Po incydencie w autobusie linii 508

Dariusz Wołoszczuk (17-01-02 17:30)

Renoma kontrolująca bilety w szczecińskich autobusach i tramwajach bada
kulisy zajścia w autobusie linii nocnej 508

W środę opisaliśmy incydent, do którego doszło w nocy z soboty na niedzielę
w autobusie linii 508. Człowiek podający się za kontrolera uderzył pasażera
bez biletu, gdy ten chciał wysiąść z pojazdu.

- Szef Renomy sprawdzi, czy jego pracownicy pełnili w tym czasie służbę na
tej linii - mówi podkom. Artur Marciniak, rzecznik szczecińskiej policji.

- Przypuszczam, że mógł to być oszust - dodaje kierownik szczecińskiej filii
firmy Roman Rybiński.

Zdaniem Rybińskiego faktów przemawiających na korzyść Renomy jest wiele. W
autobusach linii nocnych zazwyczaj pracują czteroosobowe brygady kontrolerów
z widocznymi identyfikatorami ze zdjęciem, imieniem, nazwiskiem i widocznym
numerem identyfikacyjnym. Tymczasem w 508 był jeden bądź dwóch kontrolerów,
a osoba sprawdzająca bilety "machnęła czymś" przed oczami pasażera. -
Przebieg zdarzeń będzie też musiał przedstawić kierowca autobusu - mówi
podkom. Marciniak. - Dowiemy się np., czy kontrolerzy zgłosili mu, że
zamierzają sprawdzać bilety.

Kierownik Renomy stwierdził, że gotów jest doprowadzić do konfrontacji
wszystkich pracujących w firmie kontrolerów z poszkodowanym. - Jeśli okaże
się, że to nasz pracownik, wyciągniemy wobec niego konsekwencje - dodał.

Pzdr Marek Pawlukowicz
E-mail : eNka@wp.pl | GG : 1317273
Statystyka p.m.t. i p.m.k. - http://mpaw82.republika.pl
----------------------------
Wczoraj siedząc w wannie zastanawiałem się, jak  właściwie
PKP będzie wyglądać w 2010? / Alekloco, pmk 2002

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • brytfanna.keep.pl
  • Trzeba żyć, a nie tylko istnieć.