Baza wyszukanych haseł
aaaaTrzeba żyć, a nie tylko istnieć.aaaa

To jest skandaliczne. Kurcze, latałem w Ryanie po całej Europie, i wszędzie są tony mniejszych lotnisk, które obsługują więcej połączeń. Ludzie są zadowoleni, powoli się lotniska rozkręcają, obsługa rośnie, połączenia też, reklama odpowiednia, ludzie przekonują się do taniego latania i do tego, że dla przeciętnego mieszkańca dostępne są wyjazdy nie tylko w obrębie 150 km, ale całej Europy. Wszyscy są zadowoleni, nie nastawia się na czyszczenie ładnego terminala, ale na usługi, z których później przychodzą pieniądze, z których później dopiero myśli się o rozbudowie, a nie muskać terminal, a połączenia gówniane. Wyspy już są oklepane, a przecież choć jedno połączenie ryana do Rome Ciampino, czy do Hiszpanii, i ludzi będzie mnóstwo, bo w Londynie to każdy był, ale tam się jedzie do pracy a nie do relaksu. A wyskok weekendowy do Rzymu......... poezja......

Ech, wkurza mnie. Kocham Poznań, choc jestem naplywowy, ale ograniczenie lotnicze jest koszmarne.......



Czytalismy ostatnio o obcieciu rozkladow w Posce (glownie w KTW) a teraz sie wyjasnilo gdzie zostana przesuniete samoloty:

Wizz Air Announces Low Fares for Romania with the Launch of 9 New Routes from 3 Romanian Airports

Wizz Air's new routes from Romania include:

From To Flights/week Starts on
Bucharest Baneasa Barcelona 3 1/15/2007
Bucharest Baneasa Budapest 3 1/15/2007
Bucharest Baneasa Dortmund 3 1/15/2007
Bucharest Baneasa London Luton 3 1/15/2007
Bucharest Baneasa Rome Ciampino 4 1/15/2007
Arad Milan Bergamo 3 1/15/2007
Targu Mures Budapest 3 7/14/2006
Targu Mures Barcelona 3 1/15/2007
Targu Mures Rome Ciampino 3 1/15/2007


http://wizzair.com/cgi-bin/news.cgi?LANGUAGE=English#SQPrirvf

Ida tam gdzie jeszcze nie ma Ryana, tylko jak dlugo beda tak uciekac?




Wizz Air, the largest low fare - low cost airline in Central and Eastern Europe, following SkyEurope’s cancellation of its flight between Bucharest and Budapest until 25 March 2007, offers free tickets (only taxes and charges to be paid) to stranded passengers on this service starting on 16 January 2007 along with 7 other new Romanian routes.
“This is another example of an airline breaking its promise to passengers, while at the same time Wizz Air continues to demonstrate its commitment to the Romanian market by offering a free ride to stranded passengers.” – said József VĂĄradi, Chief Executive Officer of Wizz Air.
Reservations can be made online at wizzair.com and through call center (+ 40 3 6440 2000) from as little as 0 RON (69 RON including taxes and charges).

The following Wizz Air flights from Bucharest and Târgu Mures are available:
- Bucharest Baneasa to Rome Ciampino, Barcelona, London, Dortmund, Budapest;
- Târgu Mures to Budapest, Rome Ciampino, Barcelona



no widzisz - i to jest konstruktywna rozmowa. co do pipera - faktycznie swietnie sie prezentuje - jedyny zgrzyt to wydawanie 1/2 mln $ na UŻYWANY sprzęt - no jakoś mi to gruchota po zmysłach.

co do columbii - faktycznie osiągi ma niesamowite - choć wygląda strasznie lekko w porównaniu do t206 czy pipera.... taka wątła maszynka. natomiast cirrus ma po prostu fantastyczny glass cockpit - choć nie wiem jak to jest z tym airbusowym drążkiem - ale to dywagacja amatora już tylko zapewne.

piper bije na głowę tą kabiną ciśnieniową... jakby nie patrzeć to jedna klasa wyżej nad pozostałymi.
5 cali różnicy różnicy w cirrusie to imponujący wynik - zważywszy że na zdjęciach wygląda na samolot o wiele mniejszy od t206.

co do wrażenia na gapiach to akurat nie jest kwestią do rozważenia - nie zależy mi. w roma ciampino i tak nikt nie zauważy - tam wszystko lata.

swoją drogą jaka jest cruise speed columbii? nie przeliczam jeszcze z KTAS.



PiS, jak przystało na partię "uważającą Państwo za byt istotnie ważny" uważa, że jak coś trzeba zrobić dobrze, to lepiej samemu, niż dać możliwość wykazania się komuś na kogo wpływu się nie ma. Zastanawiałem się co po "odzyskaniu" NBP przjdzie PiSowi odzyskać. Regionalne Porty Lotnicze! Przecież to w większości przypadków spółki w których Państwo (a dokładniej spółka-instytucja PPL) ma tylko część udziałów. Bo przecież inni udziałowcy, jak Urząd Marszałkowski czy Gmina to już twory zupełnie "niepaństwowe", w których do powiedzenia mają coś ludzie nie należący do tej "właściwej" Partii.
To, że większość dotacji państwowych (czyli pieniędzy podatników) idzie na konto PPL, zwiększając udziały tej spółki w lotniskach, to mało? Dlaczego te pieniądze nie mogą pójść przez Urząd Marszałkowski? Nie mogą, bo wtedy by PPL straciło rację bytu.
Co więcej, trzeba dać PPL nowe uprawnienia i narzędzia, aby można ręcznie sterować rozwojem portów. Prawa rynku, to po prostu głupia moda.
Innymi słowy to wszystko co przez ostatnie lata się działo, wyrzucić do kosza i zrobić po swojemu.

Z ANALYSIS OF THE EU AIR TRANSPORT INDUSTRY ze stron European Commission:


gdzie:
BAA (UK) Heathrow, Gatwick, Stansted, Aberdeen, Edinburgh, Glasgow, South’ton
Aena (Spain) Madrid, Barcelona and 44 other Spanish airports
Fraport (Germany) Frankfurt Main
AĂŠroports de Paris (France) Paris Charles de Gaulle, Paris Orly, Paris Le Bourget and 10 airfields
Schiphol Group (Netherlands) Amsterdam, Rotterdam, Lelystad
Flughafen MĂźnchen (Germany) Munich
Luftfarstverket (Sweden) Stockholm Arlanda, Gothenburg & 17 other Swedish airports
SEA Aeroporti di Milano (Italy) Milan Linate, Milan Malpensa
Avinor (Norway) Oslo, Bergen and 44 other Norwegian airports
Aeroporti di Roma (Italy) Rome Fiumicino, Rome Ciampino
Manchester Airports Group (UK) Manchester, East Midlands, Bournemouth, Humberside
Dublin Airport Auth’y (Ireland) Dublin, Cork, Shannon
Flughafen Wien (Austria) Vienna
Unique Zurich Airport (Switz’d) Zurich
Copenhagen Airport (Denmark) Copenhagen Kastrup, Roskilde
Athens International (Greece) Athens
Flughafen DĂźsseldorf (Germany) DĂźsseldorf
BIAC (Brussels) Brussels
CAA Finland (Finland) Helsinki and 25 other Finnish Airports
Flughafen Koln-Bonn Koln-Bonn
Polish Airports State Ent (Poland) Warsaw, Rzeszów, Zielona
Czech Airports Auth (Czech Rep) Prague

Gdzie te "tanie państwo"? Czy PPL jest komuś, oprócz rządowi potrzebującemu ciepłych posadek, potrzebny?



Witam ponownie.

Poszperałem troche w rozkładach, systemach i SkyScannerze i wyszło mi coś takiego od kwietnia:

12-4-6 00:20 STOCKHOLM SKAVSTA W6 126 ARR A320

--3--- 00:15 ATHENS W6 --- ARR A320

-2-4-6- 02:50 DUBLIN C0 --- ARR B737

-----6- 05:50 ATHENS W6 --- DEP A320

1234567 06:00 DORTMUND W6 161 DEP A320

12-45-- 06:00 PARIS BVA W6 111 DEP A320

--3---7 06:00 ROME CIAMPINO W6 145 DEP A320

-----6- 06:00 LIVERPOOL W6 105 DEP A320

1234567 06:00 LONDON LUTON W6 101 DEP A320

1234567 06:00 WARSZAWA LO3880 DEP E145

-2-4-6- 06:05 EDINBURGH C0 --- DEP B737

1234567 06:05 FRANKFURT LH3297 DEP B737

-2---6- 09:40 DORTMUND W6 162 ARR A320

-2---6- 10:10 ROME CIAMPINO W6 145 DEP A320

--3---7 10:20 ROME CIAMPINO W6 146 ARR A320

-2-4--- 10:35 PARIS BVA W6 112 ARR A320

--3---7 10:50 LIVERPOOL W6 105 DEP A320

-2----- 10:50 BARCELONA GIRONA W6 --- DEP A320

-2----- 11:05 FRANKFURT HAHN W6 167 DEP A320

---4--- 11:05 ROME CIAMPINO W6 146 DEP A320

-----6- 11:15 ATHENS W6 --- ARR A320

1234567 11:50 FRANKFURT LH3290 ARR B737

-----6- 11:35 LIVERPOOL W6 106 ARR A320

-----6- 11:55 BARCELONA GIRONA W6 --- DEP A320

-----6- 12:05 PARIS BVA W6 111 DEP A320

-----6- 12:15 EDINBURGH C0 --- ARR B737

-2-4--- 12:40 EDINBURGH C0 --- ARR B737

12345-- 12:45 DUSSELDORF LH3298 ARR CRJ2

1234567 13:05 FRANKFURT LH3291 DEP B737

1-345-7 13:25 DORTMUND W6 162 ARR A320

1-3-5-- 13:35 DUBLIN C0 --- ARR B737

1-345-7 14:10 MILAN BERGAMO W6 135 DEP A320

-2---6- 14:30 ROME CIAMPINO W6 146 ARR A320

123456- 14:55 COLOGNE BONN C0 --- DEP B737

-2----- 15:10 MILAN BERGAMO W6 135 DEP A320

---4--- 15:25 ROME CIAMPINO W6 146 ARR A320

12345-- 15:35 DUSSELDORF LH3299 DEP CRJ2

1234567 16:00 LONDON LUTON W6 102 ARR A320

1---5-- 16:00 PARIS BVA W6 112 ARR A320

--3---7 16:25 LIVERPOOL W6 106 ARR A320

1-3-5-7 16:30 FRANKFURT HAHN W6 167 DEP A320

-----6- 16:40 PARIS BVA W6 112 ARR A320

-2-4--- 16:45 LIVERPOOL W6 105 DEP A320

12345-7 17:00 LONDON LUTON W6 109 DEP A320

1234567 17:30 WARSZAWA LO3881 ARR AT45

1234567 17:55 WARSZAWA LO3882 DEP AT45

1234567 18:50 FRANKFURT LH3294 ARR B737

-----6- 17:25 BARCELONA GIRONA W6 --- ARR A320

1-345-7 17:55 MILAN BERGAMO W6 136 ARR A320

---4--- 18:10 BARCELONA GIRONA W6 --- DEP A320

-2----- 18:55 MILAN BERGAMO W6 136 ARR A320

-2----- 18:55 ATHENS W6 --- DEP A320

123456- 18:55 COLOGNE BONN C0 --- ARR B737

12345-7 19:00 DORTMUND W6 165 DEP A320

1234567 19:25 FRANKFURT LH3295 DEP B737

1-3-5-7 20:35 STOCKHOLM SKAVSTA W6 125 DEP A320

123456- 21:00 DUBLIN C0 --- DEP B737

-2-4--- 22:20 LIVERPOOL W6 106 ARR A320

1-34567 22:35 DORTMUND W6 166 ARR A320

-----6- 23:00 LONDON LUTON W6 110 ARR A320

-2----- 23:00 DORTMUND W6 166 ARR A320

1234567 23:15 FRANKFURT LH3296 ARR B737

1234567 23:20 WARSZAWA LO3279 ARR E145

12345-7 23:45 LONDON LUTON W6 110 ARR A320

---4--- 23:50 BARCELONA GIRONA W6 --- ARR A320


Loty do Aten i Barcelony od 17 czerwca.
Wyglada na to, ze w nocy KTW goscic beda 3x A320 Wizz, 1xB737 Centralwings, 1xB737-500 Lufy i 1x Embraer 145 LOTu.

Niestety nie wiem jak sie przedstawia sytuacja z nowymi połączeniami Wizza w nowym rozkładzie, byc może coś zaproponują nowego. Raczej na pewno bo te połączenia do Aten i Barcelony wskazuja, że będzie jeszcze w KTW czwarty samolot.

Jezeli gdzies sie pomylilem to z gory przepraszam.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • brytfanna.keep.pl
  • Trzeba żyć, a nie tylko istnieć.