aaaaTrzeba żyć, a nie tylko istnieć.aaaa
Witam
macie racje z gaźnikiem i z rolkami tzn. z regulacją tych podzespołów
nie zgadzam sie z rolkami (lżejsze nie zawsze są leprze) mam neo'sa i wymieniony vario na mhr'a w standardzie miałem rolki 6,5r. (oprócz tego mam gaaz boxa tłumik leo vinci i optytczny tuning) a teraz żeby dobrze szedł wstawiłem rolki 10g.
co do muła na początku idzie mi od razu jak z procy!!!!!!!!!!! do około 90km/h po prostej
diablo1 Dobra regulacja się kłania...
Po samej zmianie wydechu powinna Ci osiągać te 80-85kmh, z bdb. przyspieszeniem...
Zmiana waria nie zaszkodzi, ale tak jak piszę, i tak będziesz musiał dobrze wyregulować skuter. (rolki, centralka, ew. dysza).
FenixxPl
planuje stunt tylko jak juz wydech bede miał wtedy tylko lekkie rolki bo runnera sie ciezko stawia bo ma zbiornik paliwa 12 l miedzy nogami
Nie tylko rolki ale kompletna regulacja będzie potrzebna.. rolki, centralka, sprężynki sprzęgła, łącznie z gaźnikiem
Podaj stan paska, waria, rolek, sprzęgła. Wyczyść gaznik i filtr powietrza - potem do tego dobra regulacja.
Jaki masz zamontowany gaznik? Jaka dysza główna w nim siedzi?
Wydech masz seryjny, czy sportowy? Jeżeli seryjny, to chociaż zdejmij z niego blokadę.
Ogólnie to strasznie mało informacji podałeś co do Twojego Itala i trudno nam będzie cokolwiek wywnioskować.
No tak, znów nie obyło się bez gnojenia dyskutanta przez pezetpeeraczków. Paderewski napisał, co stoi w tekście-nie odpowiadały mu fortepiany steinway. Jakie poprawki przeprowadzano /regulacja wyzwolenia bijnika spod rolki, wyważenie klawiatury ?/, Paderewski nie pisze. Był po nich zadowolony. Po ponownej ingerencji znów źle. Krytyka fortepianów jest także pośrednio krytyką ludzi i może dotkliwszą dla firmy budującej fortepiany niż krytyka źle urządzonego tournee. Nie dorabiaj ideologii do jasno przedstawionych przez IJP faktów.
mysle jesli chcesz miec start to przeniesienie napedu musisz miec zmodyfikowane czyli wario na przyspieche (polini tak mi sie wydaje) wentiwar (duzo dal w moim przypadku) sprzeglo (zeby mialo jakas regulacje) dzon nie koniecznie ale stage6 wingcooler dobrze mowia o nim i ewentualnie jak chcesz to pasek a i do tego regulacja sprezyny centralne sprezynki rolki dysza w gazniku
A wiec postanowiłem powalczyć z hamulcem tylnym bo maiłem bardzo słaby ręczny i rozkręciłem tyl i ruszyłem prowadniczki iwyregulowałem linke recznego ale po wjechaniu na rolki jest tak jak było zero poprawy a rećzny jak był tak jest słaby wygląda to tak jak by skonczyła sei juz regulacja na linkach :/ ale hamulec nozny także jest słaby nawet nie blokuje kół na sniegu co może byc przyczyna takiego stanu rzeczy ???
Witam wszystkich , mam do was pewne pytanie otoz moj runner ma zle wyregulowane przelozenia to jest jak ruszam to tak do 20 ostry mul potem nagłe szarpniecie i idzie ok lecz w sumie tez nie do konca otoz wkreca sie na zbyt wysokie obroty na ktore nie powinien powiem tylko ze jesli dodam pol gazu idzie doslownie identycznie jesli dalbym mu full gaz jednakze obroty zwiekszaja sie co wyraznie slychac, ma ktos jakis pomysl co moglbym zrobic w takim przypadku? (mocniejsze sprezynki? rolki?)
P.S wczesniej bylo jeszcze gorzej bo mial za twarda sprezyne centralna ale teraz zalozylem cale sprzeglo od speedfighta II (sprezyna centralna , te 3 sprezynki w sprzegle no i same sprzeglo)
Witam!
Mam problem z wyregulowaniem skutera a mianowicie mam muła i v-max też nie zachwyca.
mam w nim mały tuning
Wydech Stage 6 Pro Replika Chrom
Wariator Hebo NG (rolki 3.2)
Sprzęgło RMS Racing Pro
Sprężyna +22% sprężynki sprzęgła +22%
Muł występuje w dolnych granicach prędkości, lecz od 10-15km/h też nie ma dużej różnicy w przyśpieszeniu ale trochę jest lepiej.
Na rolkach 4.1gr było lepiej ale tylko na początku później jeszcze gorzej się zachowywał niż na tych. Myślicie że może pomóc twardsza centralna?
Jego przyśpieszenie jest takie że na mokrej trawie jest ciężko "spalić gumę".
A co do obrotów to wkręca się do średnich jak rusza opadają trochę i później się wkręca ale bardzo bardzo powoli i na maksymalne obroty nie chce się wkręcić Proszę o pomoc bo już mnie wykańcza ten skuter Pzdro
Dzięki za wyczerpującą odpowiedź. Co do książki to już do mnie idzie pocztą - kolega z roverki.pl co się na Octavię przesiadł już mi wysłał.
Co do ciśnienia, to faktycznie może przesadziłem nieco, ale nie lubię być zbywany byle czym, co w dodatku nie jest poparte faktami.
Rozrząd (pasek, rolki, napinacz), pompa wody, filtry, płyny, klocki wymienione. Szybki póki co nie klekocą. Z pilniejszych rzeczy to pozostało mi podświetlenie pokręteł (już znalazłem jak to zrobić), naprawa lusterka lewego, bo regulacja nie działa i wymiana czujnika ABS (zamówiony na allegro za 25zł - skodex.pl).
Poza tym auto spisuje się wyśmienicie. Jeszcze nie miałem okazji wypróbować go na trasie, ale święta się zbliżają, więc powód do dłuższej trasy będzie.
Pozdrawiam i dzięki za odpowiedź..... obiecuję poprawę.
Witam,
w związku ze zmianą dwukołowego środka lokomocji na sprzedaż idzie moja
czarna, zwariowana Honda CBR 600 RR.
Rok 2005, przebieg aktualny 14000. Napęd, zębatki 50 %.
Co w niej zrobiłem...
- wymienione opony na początku sezonu, więc spokojnie i przyszły sezon przelatają
- krótkie, sportowe i regulowane klamki
- lampa tylna ze zintegrowanymi kierunkami
- tablica pod siedzeniem
- szyba PUIG
- nakładka na siedzenie pasażera
- kanapa kierowcy i pasażera obszyte czarną skórą naturalną
- olej i filtry wymienione przy 11000
- płyn chłodzący i hamulcowy przy 10000
- rolki na wahaczu do stojaka
- nowe świece Irydowe NGK
Myślę, że można stan określić jako bdb.
Kilka rys, odprysków. Moto ma w końcu 5 lat.
Cena 16500 zł.
Link do aukcji
http://allegro.pl/item118..._3m_okazja.html
Mój numer 606-328-500
zapraszam do obejrzenia
Z pewnością tablicowy będzie bardziej odpowiedni. I to z kilku względów:
1. materiał musi być wycinany, więc rolki wpadną w "dziurę" i koniec pieśni,
2. materiał będzie dość sztywny (zwykle są to arkusze podobne do cienkiego polietylenu), a cięcie takiego ploterem rolkowym o nacisku max. 500g jest niestety niewystarczające
3. nawet, jeśli zostawisz łączniki w szablonach materiał stanie się wiotki i o precyzji nie będzie mowy,
4. regulacja dla materiału ciężkiego i sztywnego tak, aby ploter rolkowy wracał "w punkt" po 1800 mm jest mocno problematyczne.
Ergo - moim zdaniem przy takich wymiarach nie ma alternatywy. Tablicowy + podsys (trzymanie materiału podciśnieniowe).
Mogę wykonać taki ploter stołowy (tablicowy). Koszt - wraz z oprogramowaniem sterującym przewiduję na poziomie 9500 zł netto.
Przeglad 150kkm:
kontrola plynu chlodniczego
kontrola/zmiana plynu serwa kierownicy(tylko jak brudny)
kontrola/zmiana plynu hamulcowego
kontrola/zmiana okladzin hamulcowych
regulacja hamulca recznego
kontrola skrzyni biegow szczelnosc
kontrola silnika szczelnosc
kontrola ukladu wydechowego
kontrola/zmiana zawieszenia przod/tyl
kontrola oswietlenia, wycieraczki
smarowanie zamkow/zawiasow drzwi, bagaznika, maski
zmiana oleju + filtra
zmiana filtra paliwa
zmiana filtra powietrza
zmiana filtra kabinowego
zmiana paska rozrzadu, rolek, pompy wodnej
zmiana paska wieloklinowego, napinacza
Witam.
Rolki 16x13 chyba 8g jesli dobrze pamietam Moim zdaniem rolki to nie tuning tylko regulacja, jesli kolega Twoj mial lekkie rolki to logiczne jest to ze jak zalożył cięższe to ma wiekszy vmax a gorsze przyspieszenie. W swoim kolibrze mam 5.5g i plus22% docisk i nawet daje to rade.
4g dla yasuni z były za lekkie tak samo dla r,ki bedą za lekkie.
To się grubo mylisz. Z tego co widzę to coś ci ta regulacja nie pykła bo części zmieniasz jak rękawiczki a zauważyłem również, ze na paliwie oszczędzasz a to główny powód przez który nie umiesz wyregulować skutera bo co to za Racing, który nie rwie na koło z gazu nawet po tak "zajebistej regulacji"
Po czesci masz racje a po czesci nie...
Rowniez mam problem z mułem ktorego mam do 20km/h.I nie jest to wina ani gaznika,ani rolek sprezyn itp.Doszedlem do wniosku ze wina jest tuleja na wariu ktora jest za krótka.
Pozdro
Im twardsza sprężyna tym więcej mocy silnika jest przekształcanie na tarcie paska w talerzach za sprzęgłem, dlatego sprężynę centralną dobiera się tak, aby nie ślizgał się pasek. Reszta to już regulacja rolkami. :wink: Sprężynki sprzęgła to już na sam koniec dla przyjemności się wybiera tą twardość, aby ładnie startował. :<
IM LŻEJSZE ROLKI,TYM SPRĘŻYNA CENTRALNA SŁABSZA to jest dobra regulacja.Więc myślałem może nad takim połączeniem;
sprężyna hebo +90%
sprężynki malossi sport (miękkie)
rolki 7g.Zastanawiam się nad taką regulacją niech ktoś się wypowie czy jest dobra
Cały szkopuł w tym, że sama wymiana wariatora z A na B może poprawić v-max lub przyspieszenie, ale zazwyczaj to przypadek. Prawidłowo każda ingerencja w układ przeniesienia napędu powinna być dostrojona: wymieniasz wariator, zmień rolki, sprężynki sprzęgła i sprężynę centralną. I nie ma tu złotego przepisu, że Malossi 2000 + rolki 5,5g + zielone sprężynki + czerwona centralna... Każdy musi indywidualnie dostroić swój sprzęt, bo przecież każdy z nas ma inną wagę. Jednemu nie przeszkadza, że skuter rusza przy wyższych obrotach a inny woli lepsze przyspieszenie kosztem prędkości maksymalnej.
Indywidualna regulacja to podstawa. DoE się kłania, ale nie każdy miał z tym styczność...
Pozdro46
Jakby tak wycisnac z tego silnika 110 albo lepiej ze 120 to bym byl szczesliwy.
tyle to bez turbo
kolektor + wydech 2"
obrobić dobrze głowice i przy okazji kolektor ssący
ostrzejszy wałek + regulowane kółko
stożek
i zestroić to na końcu
koledze na rolkach pękło 125/170
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plbrytfanna.keep.pl