![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
|
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
||||||
![]() |
![]() |
||||||
![]() |
![]() |
aaaaTrzeba żyć, a nie tylko istnieć.aaaa
Jeśli uszczelniacze zaworowe nie sa juz pierwszej młodości ale jeszcze spełniają swoja funkcję to wybebeszenie/rozwiercenie tłumika może pociągnąć za sobą wyższe zużycie oleju. Dzieje się tak dlatego,że prędkość spalin wzrasta na tyle,że dochodzi do zjawiska wysysania oleju spod uszczelniaczy zaworów wydechowych. Dziwne ale prawdziwe. Identyczny problem miałem w XJ 600. Zmieniłem w niej tłumiki (oryginalne przegniły w środku) i zużycie oleju podskoczyło znacząco. Wspawałem na wejściu tłumików ( łączenie kolektora z tłumikiem) zwężki/kryzy zmniejszające średnice tłumika. Zrobiłęm je z dużych podkładek. Wylatujące spaliny napotykały przegrodę przez co zmniejszyła się ich szybkość i zjawisko podciśnienia. Zużycie oleju spadło do wyjściowego -jak przed zmianą kominów. W wydechu zachodzi sporo zjawisk falowych i zgranie ze sobą tłumika z kolektorami w sprawnie działąjącą całośc nie jest wcale łatwe.
Witam, mam pierwszy problem ze swoją Shadowką 1100 C2 - popierduje sobie w tłumik na wolnych obrotach. Nie podczas przegazówki przy redukcji, przy schodzeniu z obrotów (chociaż to też) ale przy obrotach biegu jałowego.
|
![]() |
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
||||||
![]() |
![]() |
||||||
Trzeba żyć, a nie tylko istnieć.
|
![]() |