aaaaTrzeba żyć, a nie tylko istnieć.aaaa
'u_boat']. po raz kolejny stałem dziś na peronie i po raz kolejny Pan z megafonu ogłosił, że się pociąg spóźni. 25 minut po planowanym przyjezdzie na stację."
niestety ja też dzisiaj sie spóźniłam. Na szczęście nic nie mówił http://zyrardow24h.pl/public/style_emoticons/default/smile.gif
'u_boat']Może takim zachowaniem wymoglibyśmy na PKP trzymanie się rozkładu choc rochę? Bo przecież drodzy pasażerowie "w kupie siła"!
Niestety takim zachowaniem to możesz wylądować na komisariacie. Maiłam podobny przypadek po czym spędziłam trzy przemiłe godziny z Panami z policji http://zyrardow24h.pl/public/style_emoticons/default/sad.gif
Dowiedziałam sie że opóźnienie pociągów są spowodowane nie tylko zmianami pogodowymi ale także brakiem kierowników pociągów. Których jest tak mało że nie wyrabiają się przesiadać z jednego pociągu na drugi http://zyrardow24h.pl/public/style_emoticons/default/sad.gif
No cóż kolej to monopolista http://zyrardow24h.pl/public/style_emoticons/default/sad.gif
Przystanki krańcowe - 1/5
Screen - 0/5
Pasażerowie - 5/5
Suma punktów za 4/198 - 6
Uwagi:
- nieprawidłowa tabliczka brygadowa
- Przystanek nr. 1 PKP Wesoła 01
Czas :
Rozklad 08:50:00
Przyjazd 08:47:36
Odjazd 08:48:32
Pasazerowie :
Chcieli wysiąść z autobusu, ale nie zdążyli 0
Chcieli wsiąść do autobusu, ale nie zdążyli 0
---
" />Bilet do Poznania normalny kosztuje 3 zł, ulgowy szkolny 1,89 zł.
Tygodniowy
- tam i powrót: 27 zł (normalny),
- tam: 13,50 zł (normalny),
Dwutygodniowy:
- tam i powrót: 50 zł (normalny)
- tam: 25 zł (normalny)
Miesięczny:
- tam i powrót: 78 zł (normalny), 39,78 zł (szkolny)
- tam: 39 zł (normalny), 19,89 zł (szkolny)
Kwartalny:
- tam i powrót: 195 zł (normalny)
- Tam: 97,50 zł (normalny)
Dodam jeszcze, że w rozkład jazdy PKP zamieszczony w nowym rozkładzie jazdy autobusów Translub (dodatek do WL) jest NIEAKTUALNY!!! Jest to rozkład zeszłoroczny.
" />
">http://img43.imageshack.us/img43/1507/tripq.jpg
jak ktoś z wrocka albo gdzieś po drodze
w koszulkach stay true będzie część ekipy się bujać
no ja jadę o 13:14 z wrocka głównego do czewy, bo jest bez przesiadki, więc chyba lepiej ;]
jak ktoś koło 16-17 chce jechać, to jest opcja: http://rozklad-pkp.pl/traininfo.php/pn/ ... 263493502&
a jak będzie rozpierdol na torach za lublińcem, to można elegancko się przesiąść w pks-a tam, żeby zdążyć na ostrego i reszte.
Skoro już utworzył się nowy temat o wyjeździe na Lednicę to chciałbym zabrać głos
Z tego co słyszałem kilka osób już o tym wie i jest chętna, ale mając nadzieję, że na to forum zagląda jeszcze parę osób chciałbym rozpropagować pomysł o wspólnym, ale samodzielnym wyjeździe na coroczne spotkanie młodych na Polach Lednickich.
Pomysł wygląda następująco (oczywiście jest to do ustalenia ale wstępnie wyglądać to będzie mniej więcej tak):
1. Jedziemy pociagiem (najprawdopodobniej z Bytomia) w piątek 04.06 w nocy i zajeżdżamy na miejsce nad ranem
(http://rozklad-pkp.pl/query.php/pn?q=pl/node/146&ld=pkp&seqnr=1&ident=ir.03226429.1274132700&OK#focus)
2. Koszt biletu jest niejako uzależniony od liczby osób ale ok. 70-80 zl trzeba będzie liczyć.
3. Powrót - godzina, trasa i sposób powrotu uzależniony tylko i wyłącznie od nas
4. Jeśli chcecie dostać gadżety to trzeba będzie dodatkowo zapłacić 5 zl (jeśli chcecie to ja mogę zebrać kasę i wcześniej przelać na konto Lednicy, co powinno oszczędzić nam dużo czasu).
Namyślcie się, tylko szybko
Czekam do środy max czwartku. Piszcie tu lub do mnie na gadu albo smsy
Pozdro
Jeżeli rozkłady jazdy PKP PR i Intercity będą powstawały na zamówienie polityczne, a nie w odpowiedzi na faktyczne zapotrzebowanie, to PKP, a szczególnie PR nigdy nie będzie konkurencyjne i dochodowe.
Jest jeszcze jedna kwestia. Koszty przejazdu pociągu z miasta A do B dłuższą, poprawną politycznie trasą zawsze ponoszą pasażerowie, poprzez większą cenę biletu i dłuższy czas przejazdu, a to na pewno nie służy konkurencyjności kolei.
http://rozklad.pkp.pl/bin/traininfo.exe ... 138530401& Jakby to powiedział premier Marcinkiewicz YES, YES, YES Teraz tylko trzeba poczekać na to aby i na str. Intercity potwierdzili tą informację. No chyba, że ktoś nam to może potwierdzić
Od tego są fora. By dyskutować, przekonywać się argumentami, przykładami, spierać, polemizować itd.
I tutaj się całkowicie zgadzamy
Pomysł z rozdzieleniem działalności komercyjnej od niekomercyjnej ciekawy. Czy w takim razie podobnie powinno być w PR? PR i spółka-córka "InterREGIO"?
Mój osobisty pogląd jest taki, że:
- w segmencie przewozów regionalnych, powinny funkcjonować Koleje Regionalne vide KD, które na swoim obszarze powinny obsługiwać pociągi "R" i "R+". Oczywiście w sytuacji kiedy uznają to za stosowne to np. KD i KW mogą uruchamiać pociągi wspólnie. Wtedy ta cała "czapa" w postaci ogólnopolskiego PR powinna zniknąć - oraz "problem iR", bo nie oszukujmy się, pociągi te są jedynie "usprawiedliwieniem" dla istnienia warszawskiej centrali PR.
- w segmencie przewozów międzywojewódzkich, pociągi powinny być uruchomiane przez MI. Powinno to działać tak, że to MI finansuje w całości koszt uruchomienia pociagu ale też wpływ z biletów w całości wpływa do MI. Można np. zastrzec, że malatura taboru czerwono-kremowa i zielono-kremowa oraz budyniowa jest zastrzeżona dla pociągów MI. Organizator przewozów ustala rozkład jazdy ( dla ułatwienia w cyklach pięcioletnich ), i rozpisuje przetarg na obsługę trasy. Tabor ( wagony i loki Pt47, EP07 - 10xx, SU45 ), może być na początku użyczany przez organizatora albo być wymagalny w przetargu. Na danej trasie jeździ dowolny przewoźnik ( PKP IC, DB Polska, CDP, OTKP, itp. ), ale wg "państwowej" taryfy, malatury i rozkładu jazdy.
Reszta pozostaje czystą komercją przewoźników.
Myślę, że pytanie zadane na początku było proste:
Kiedy na stronie PKP będzie oficjalny rozkład jazdy na 2007/2008?
No i może dodatkowe:
Czy są przepisy prawne, które nakładają na przewoźnika obowiązek publikacji (w tym także w internecie) rozkładu jazdy w określonym czasie przed jego wejściem w życie i czy są obwarowane jakimiś konsekwencjami w przypadku braku takiej informacji?
Wczoraj rano tym właśnie pociągiem wybrałem się do Warszawy. Do spotkania z klientem (o 12) miałem - jak mi się wydawało - ponad godzinę, czyli bez pośpiechu. Ale... Mniej więcej w połowie podróży stało się jasne, że pociąg ma spóźnienie. Gdy o 10.45 staliśmy gdzieś na CMK, bez żadnej informacji ze strony obsługi pociągu, udałem się na poszukiwanie tejże. Znalazłszy, czego się dowiedziałem? Że pociąg "w dniu dzisiejszym" przyjeżdza na Centralny o 11.20 (!!). A dodatkowo mamy ok. 10 minut spóźnienia. Koniec końców, na Centralny dotarliśmy ok. 11.40. Czyli 55 minut po czasie. I tutaj właśnie pojawiają się pytania:
Kto i kogo informował o tej zmianie w rozkładzie? Na dworcu w Krakowie nie ma żadnej informacji, na stronie WWW PKP IC również. Na biletach drukowana jest godzina 10.45 jako czas przyjazdu na Centralny.
Dlaczego nie ma żadnej informacji głosowej na dworcu w Krakowie?
Dlaczego o niczym nie informuje obsługa pociągu?
Rezultat był taki, że ledwo zdążyłem na 12...
Przegladalem sobie ostatnio strone PKP PLK na temat przydzielania tras w rozkladzie jazdy 2007/2008. http://www.plk-sa.pl/fileadmin/pdf/reg0 ... 20w1.0.pdf
I jestem w szoku:
Na liniach:
Bydgoszcz Główna-Szubin-Kcynia-Gołańcz w km 78-102 jest 0km/h
Bydgoszcz Wschod-Unisław-Chełmża w km 87-109 jest 0km/h
Jeszcze w zeszłym roku były tam szlakowe 80km/h
O co chodzi, czy to koniec tych lini?
Nie wspominam tu jeszcze ze Lini takich jak Kowalewo Pomorskie- Golub-Dobrzyn-Brodnica, czy Brodnica-Nowe Miasto Lubawskie-Iława wogule nie ma!!!!
j.w. czy to juz koniec?
Też podejrzewam, że w naszym pięknym kraju tak właśnie by się zakończyło, że w następnym rozkładzie zostały jeszcze bardziej wydłużone czasy przejazdów, żeby zminimalizować braki szybszych lokomotyw... ale jeżeli zamawiali by pociągi na ep09, a cargo nie mogła by ich dostrarczyć to też jest problem cargo a nie ic, więc i tak chyba mogliby żądać zadośćuczynienia.
A kto składa zamówienie na pociąg do plk, bo chyba pkp ic a nie cargo i to ic zamawia rozkład dla ep09, chyba?
Polska to taki poj...any kraj...
- drogowcy mimo, że co roku pada śnieg są kompletnie tym zaskoczeni za każdym razem
- kolej mimo, że święta są co rok, co rok jest zaskoczona i dziwuje się skąd tyle narodu odwiedza swoich bliskich
- chcę korzystać z usług PKP i gdy jest lipa to zamiast naprawić błąd mówią, że jak się nie podoba to jest samolot, samochód, autobus itp.
- pasażer, który nie zna rozkładu na pamięć i jest wściekły, że zapłacił i został zrobiony w konia, że jechał jak bydle ma wytykane, że powinien znać rozkład bo był inny pociąg... k... w takim razie można jechać kiedy się chce czy coś trzeba?
itd...
Czy wg Ciebie stacja Berlin Ostbahnhof to jakaś dziwna stacja?
Stacja jest OK - jak najbardziej, tylko Jan Kiepura w drodze powrotnej nie ma żadnego postoju w Berlinie. Z Berlina Kiepurą już nie wrócimy, ale dojechać możemy - pogmatwane ale prawdziwe
Moim zdaniem te 3 BWE to dobra oferta. Niech JK również zatrzymuje się na HBF i OSTBHF, to będzie jeszcze lepiej. Pamiętajmy również, że dojazd do HBF i ZOO w przyszłym rozkładzie zagwarantuje nam Kasztan, tylko różnica w podróży do BWE wyniesie 2 godz., ale w Berlinie będziemy ok 7.30.
Różnica przejazdu BWE do EN JK to 1h, na jakim odcinku Kiepura traci tę godzinę, przecież ma mniej postojów?
Totalnym sukcesem PKP IC odnośnie BWE, JK, będzie możliwość zakupienia biletu przez internet, chociażby z Polski do Niemiec, bo w odwrotnej relacji DB oferuję taką usługę - TYLKO KIEDY????????
Przystanek w Opolu został przeniesiony na ul. Armii Krajowej koło PKP
Promocyjne ceny Katowice-Wrocław 25zł(20zł studencki),Katowice-Opole 15zł(10zł studencki),Strzelce Op.-Wrocław 20zł (15zł studencki),Opole-Wrocław 10zł
Rozkład i cennik na stronie www.sprinttravel.pl
Zapraszamy
" />Panowie proponuje jechać http://static.rozklad-pkp.pl/bin/query. ... p&OK#focus tym o 19.52. Będzie czas co by się przespać, i w ogóle. a co do noclegu to można popytać się chłopków na gildii. W sumie to ja się zacząłem już dopytywać, ale to dla siebie
@Kard ależ oczywiście że może być niepomalowany
Czy i ewentualnie jak można by wejść w posiadanie (tzn. kupić/dostać/odziedziczyć/ukraść) rozkładów jazdy PKSiSu Oświęcim dla linii "tyskich"? Interesują mnie rozkłady z przystanków Tychy Tęcza, Bieruń Stary D.A. i Imielin Rynek, dodatkowo jeszcze Tychy Dw. PKP.
<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Egon dnia 2003-01-31 13:01 ]</font>
" />Trudno mi powiedzieć jak to jest z tymi składami bo jeżdżę w godzinach szczytu i dwa składy są niezbędne, ale jeśli chodzi o punktualność pociągów to nadal jest tragicznie. Zwłaszcza jeśli chcę dostać się do Pruszkowa przez Włochy. Jęśli spóźnia się pociąg z Błonia do Warszawy to potem stoję we Włochach i czekam na kolejny pociąg do Pruszkowa i zamiast dodzinę to podróżuję półtorej. PKP po prostu podróżujących w stronę Warszawy ma głęboko w poważaniu. Szlag mnie trafia. Jeśli nie chcę się gdzieś spóźnić to muszę wychodzić na wcześniejszy pociąg, który (sami wiecie) zazwyczaj jest półtorej lub dwie godziny wcześniej. W wakacje spisywałam sobie prawidłową oraz faktyczną godzinę odjazdu pociągu, oto kilka przykładów (data, wg rozkładu, przyj. poc.):
19.07 16.13 16.35
26.07 16.13 16.53
24.07 12.20 12.40
31.07 12.20 12.40
11.08 12.20 12.35
02.08 17.30 17.47
13.08 17.30 18.02
itd
Po prostu brak mi słów.
Pomimo nowego rozkładu niewiele się zmieniło.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plbrytfanna.keep.pl