Baza wyszukanych haseł
aaaaTrzeba żyć, a nie tylko istnieć.aaaa

"gamoni" to ironia aluzja nazwij se jak chcesz.... chodzi o to że kobitka zna sie na rzeczy a nie że jestes gamoniem :>.....
Qwet "Z tym się nie zgodzę. Może rometowski silnik jest łatwiejszy w obsłudze ale nie lepszy od silnika jawki. Wystarczy chociażby porównać moce: romet-1,7KM jawa-2KM." no i co z tego że ma 2KM ?? JAWA ma prawie 27 KM a etka 24KM i czym sie różni?? sam se wywnioskój...

POZDRO!!



Nowych silników chyba już nie produkują , a jeśli się mylę to słono zapłacisz...
Kiedyś (trzy lata temu) widziałem rometowski silnik dwubiegowy za 1200zł
Chyba trochę dużo, jak cały moto można kupić za flaszką, no może dwie...

A co do lokalizacji sklepów..
To nie podałeś najważniejszej rzeczy ...... skąd jesteś.......



Witam, może mi ktos napisac czym się róznoą 3 biegowe od 2 biegowych silniki rometa (predom)?

Tyle zauważyłem:
3 biegowe:
Przy odpalaniu kopie się duzo leccej czyli mniejsze jest sprężanie.
Chodzą dużo głośniej.

2 biegowe
Cicha kultura pracy.
Wygląda na to że spręzanie jest większe bo kopie się cięższko i chyba ma mniejsze obroty.



miałem tego ogara 3 biegi ( a właściwie mam bo leży zepsuty w garażu)
i prawde mówiąc nie zabardzo polecam, często się psuł i nie widomo co mu dolegało, sąsaid miał jawke 50 (czyli silnik ten sam) i było podobnie, najmniej waryjne są w tej cenie romety ale nie z silnikiem jawki tylko tym normalnym rometowskim
może to? http://allegro.pl/it...et_okazja_.html
ale koniecnzie musisz zobaczyć najpierw na żywo i się przejechać



Czesc !
Troche czasu nie pisałem bo byłem zajęty remontem ...
Motorynka wygląga teraz zajefajnie :) ... Jak będę mogł to wrzuce zdjęcia .
O 40 zl martwić się nie musiałem bo po całej operacji w baku pusto ...

nie wiem czy do motoryny sa, ale jak masz cylinder to daj go do rozwiercenia na 55ccm, okolo 1mm trzeba zebrac, tylko to Cie moze troche wiecej wyniesc. u mnie mechanik zrobilby mi to za 30 zeta tylko musisz kupic jeszcze wiekszy tlok pierscienie i sworzen tlokowy...
Myslę że cylindry są w każdym motorze ale może sie nie znam :lol2: ...
Poza tym motorynka ma zwykły rometowski silnik który jest bardzo
podobny do tego od Jawy tylko że ma 2 biegi ... Tak czy inaczej
musze teraz wyciagnac troche kasy na wahe ...
Pozdr ...




Czesc !
Troche czasu nie pisałem bo byłem zajęty remontem ...
Motorynka wygląga teraz zajefajnie :) ... Jak będę mogł to wrzuce zdjęcia .
O 40 zl martwić się nie musiałem bo po całej operacji w baku pusto ...

Myslę że cylindry są w każdym motorze ale może sie nie znam :lol2: ...
Poza tym motorynka ma zwykły rometowski silnik który jest bardzo
podobny do tego od Jawy tylko że ma 2 biegi ... Tak czy inaczej
musze teraz wyciagnac troche kasy na wahe ...
Pozdr ...

oj nie jest podobny miałem te dwa silniki i są sporo inne ;)
jemu chodziło o to ze jak są cylindry tuningowe 60cm do motorynki to zebys kupił
:P
jawoski ma duzo więcej mocy, kumpel ma w bardzo dobrym stanie komarka
i go w średnim stanie jawka robiła jak chciała :E



pytanie takie jak w temacie ja teraz kupuje ogara 205(rometowski silnik) może jest słaby ale i tak nie będe wykorzystywać nawet 90% jego mocy ale oczywiście go stiuninguje żeby mieć zapas mocy pod ręką więc napiszcie mi dlaczego tuningujecie maszyny ... oczywiście myśle o konkretnym tuningu a nie o WT

aha a jak ktoś uzna że moje pytanie jest bezsensowne proszę o nie komentowanie tego



gazety z ogłoszeniami
mój ojciec miał takiego ogara z trzybiegowym silnikiem i mówił że jak lepsza redukcja nie umiejętna to skrzynia pada(poprosty trzeba szanować jak oka w głowie)
wybrałbym jawke bo lepsze osiągi,wytrzymalsza o wiele(silnik rometowski jest słabszy pod wieloma względami)

ps. ale ja z ciekawości wybrałbym ogara z tym silnikiem bo to rarytas



mi sie wydaje ze łapie lewe powietrze z tego zimeringu , wydaje mi się albo jest on niesczelny albo nie taki jak powinien , miałem tak sam ze nie chciał mi zejść z wysokich obrotów a gdy przycisnełem kruciec do cylindra to odrazu były dobre , okazało sie ze kruciec nie był dokręcony od strony cylindra

z tym zimeringiem miałem tak samo w mojej starej motorynce (silnik kwadraciak polski rometowski )

jeżeli wcześniej chodził dobrze to raczej nie trzeba ustawiać zapłony , chociaż można coś pokombinować , a i mój poprzednik dobrze mówi , wyczyść dysze to terz moze być przez to



rower to stara rometowska kolarka ORKAN, a silnik to stary radziecki sprzet pojemność 49cm. Silniczek kupiłem NOWY NIEGDY NIE UŻYWANY NA ALLEGRO. koła mają 28cali więc są duże. wszystko zrobiłem sam, odnowienie roweru, baku, mocowanie baku, mocowanie zębatki na koło. predkość osiąga średnio 40km/h. ja maksa jechałem po płaskim jak nie było wiatru 50km/h. podobno można jeździć szybciej na tym silniczku, ale nie wiem jak to zrobić. Cały czas jest w posiadaniu tego sprzętu i jest ciągle na chodzie. Moc to zaledwie 1 KM, spalanie bardzo niewielkie, brak skrzyni biegów. Cały sprzet wyglada jak pierwsze motocykle z początków xx wieku.



sprzedałem za 150zł wierchowine i wyciongnołem z szopy starom motorynke stelle bez silnika ale rama była od ruskiego lecz ja przerobiłem na kartery od rometowskiego i niedługo kupie silnik od pegaza na pedały automatyczne biegi
--------------------------------------------------------------------------------------
kupiłem wierchowine za jedno piwo a sprzedałem za 150 z papierami



Ja osobiście spotykam więcej 200, ludzie lecą na prędkość i to, że ma 3 biegi, że niby jest lepszy. Kłóciłbym się. Silnik polski Dezametu 2biegowy, kwadratowy jest mniej awaryjny i powiedzmy sobie szczerze, rama ogara 205 jest stworzona do niego, a nie jak u nas wepchniety silnik jawoski na sile. Ogolnie silnik rometowski ma wiele rozniacych sie rozwiazan niz silnik jawoski, nieżadko lepszych.



Siemka:)
jestem posiadaczem kadeta(typ M-781,1984 rocznik),i planuje zmienić silnik na nieco mocniejszy:d
nie chce wydawać na niego za dużo hajsu(wypłata jak na praktykach,150zł/mies)
mysle o silniku z simsona,wsk-i,mz-ty itp.
mam jeszcze silnik z jawki ale niewiem czy opłaci mi się zmiana z dobrego silnika rometowskiego,na ten czeski silnik...



Witam. bardzo bym prosił o rysunek złożeniowy silnika od motorynki a dokladnie skrzyni biegów. Jest to silnik normalny rometowski dezaamet czy jakoś tak 023. Bardzo bym o to prosił, ponieważ zespułą mi się skrzynia biegów i tata mówi że naprawi mi jak będzie miał ten rysunek.
Z góry wielkie dzięki.



CO DO SPRZEGŁA TO JEZELI JEST TO SILNIK ROMETOWSKI 3 BIEGOWY TO JEST COS NIE TAK ALE JEZELI TO JEST ROMET Z SILNIKIEM JAWKI 3 BIEGOWY TO SPRZEGŁO TAK JEST PRZEWAZNIE ...TAK ZE NIE MA SIE CZYM PRZEJMOWAC ) HEHE ....
JAK MAM CI DORADZIC TOO..... ODRADZAM !! BO JESLI ON JEST W TAKIM STANIE JAK OPISAŁES TO NAWET 2 STÓWY BYM NIE DAŁ....
WSTRZYMAJ SIE MOZE TRAFI CI SIE COS LEPSZEGO
PISZE POWAZNIE !!! WIEM COS O TYM BO SIEDZE W TYM OD LATT..



Odpowiem pytanie na pytanie... Dlaczego piszesz post pod postem? czy nielepiej by było pisać zdanie pod zdaniem? Czy nie wyglądało by to przejrzysciej? Zastanów się....

Ogar 205 nie ma większego silnika od silnika rometa kadeta... Silniki w obu pojazdach są takie same no chyba że ktoś sobie przelożył powiedzmy od rometa 50T1. On ma silnik identycznie wyglądający jak ten polski rometowski tylko że jest on minimalnie szerszy i ma 3 biegową skrzynie biegów. W rezultacie jest on mocniejszy o jakies 0.8km (to bardzo dużo...) i według danych pali 2.5l. Jednak spalanie u każdego wygląda inaczej np u mnie romet ogar 205 miałby palic 2 l/100 a pali 3.8l. Dlatego spalanie nie jest normą u każdego moze wyglądać ianczej z racji na różne stany silników. Mozliwe że ten wiekszy silnik o którym mówisz w tym kadecie jest od rometa 50 t1. Romet 50T1 wygląda jak romet ogar 205 tylko ma starsze plastikowe schowki jak komar i rama przypomina bardziej komarowską. Bak i reszta jest taka sama.



A więc mam ogara 200 z silnikiem jawki 50. Iskrę ma bardzo dobrą i gaźnik dobrze wyregulowany. Ale gdy biorę do na "pycha" to na małym gazie niby coś tam łapie ale nie załapuje i nie odpala. Gry zwiększam gaz to silnik w ogóle nie łapie i ogar wydaje taki stłumiony dźwięk. Dodam też, że manetkę mam od komara z silnikiem rometowski. Bardzo proszę o pomoc.



nie mialem doczynienia z ogarem 205 (masz silnik rometowski nie ? ) ale jezeli wciskasz klamke i silnik gasnie to raczej cos ze sprzeglem jest nie tak nie skladales moze sprzegla ostatnio albo nie rozpolawiales silnika ? czy moze wciskasz klamke i wtedy przy zmianie biegu szarpie ? napisz dokladnie kiedy tak sie dzieje..



Ja dzisiaj wykonałem taki zabieg: spiłowałem płaszcz tłoka o 1mm . Nawet nie spodziewałem się ze efekt będzie tak odczuwalny (stosunkowo do tak prostej przeróbki oczywiście) silnik szybciej wkręca się na obroty i ma więcej mocy w dolnych i środkowych obrotach (na wysokich nie odczuwam różnicy) v-maxa jeszcze nie sprawdzałem bo nie mam licznika. Normalnie zachęciło mnie to do dalszych modyfikacji.

Czy taka przeróbka jest możliwa w rometowskich silnikach?

W jaki sposób i przy użyciu jakich narzędzi należy wypolerować tłok od środka?

I to samo pytanie ale dotyczące planowania głowicy , papierem ściernym?

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • brytfanna.keep.pl
  • Trzeba żyć, a nie tylko istnieć.