Baza wyszukanych haseł
aaaaTrzeba żyć, a nie tylko istnieć.aaaa

GRUPA 1

Miejsce: Yacht y Golf Club Paraguayo, Lambare, Paraguay
Nawierzchnia: Red clay - outdoors
Data: W/C 1 luty 2010
Drabinka: Runda grupowa - 8 krajów w dwóch grupach

Kraje:
Pools x2: Brazil, Bolivia, Canada, Chile, Colombia, Cuba, Paraguay, Puerto Rico

Składy reprezentacji:

Brazil: Maria Fernanda Alves, Ana Clara Duarte, Roxanna Vaisemberg, Nathalia Rossi, Carlos Alves (captain)

Bolivia: Maria Fernanda Alvarez, Maria Paula Deheza, Maria Ines Deheza, Daniela Trigo, Alvaro Garron (captain)

Canada: Aleksandra Wozniak, Stephanie Dubois, Sharon Fichman, Marie-Eve Pelletier, Rene Collins (captain)

Chile: Andrea Koch Benvenuto, Cecilia Costa Melgar, Daniela Seguel Carvajal, Camila Silva Espinoza, Carlos Marchant Maruri (captain)

Colombia: Mariana Duque, Catalina CastaĂąo, Paula Zabala, Yuliana Lizarazo, Alejandro Martinez (captain)

Cuba: Yamile Fors-Guerra, Misleidis Diaz Gonzalez, Lumay Diaz Hernandez, Jose Ariel de la Cruz (captain)

Paraguay: Rossana De Los Rios, Veronica Cepede Royg, Isabella Robbiani, Isaura Enrique, Alfredo De Brix (captain)

Puerto Rico: Jessica Roland, Monica Puig, Rocio Portela, Gabriela Vazquez, Juan Carlos Escudero (captain)


GRUPA 2

Miejsce: National Tenis Club, Guayaquil, Ecuador
Nawierzchnia: Red clay - outdoors
Data: W/C 19 kwiecień 2010
Drabinka: Faza grupowa - 12 drużyn w dwóch grupach.

Kraje:
Pools x2: Bahamas, Bermuda, Costa Rica, Dominican Republic, Ecuador, Guatemala, Honduras, Jamaica, Mexico, Panama, Peru, Trinidad & Tobago



No i mamy najważniejszą dla losów przyszłego sezonu decyzję . Trener Austriaków Alexander Pointner powołał kadrę na sezon 2008/2009 .

W kadrze zgodnie z oczekiwaniami nie ma kolosalnych decyzji . Jedyny szczególny ( dla nas przykry fakt ) to , że Artur Pauli wypadł z kadry narodowej na rzecz zaplecza z CoC czyli Bastian Kaltenboeck. Pauli w tamtym roku miał świetne występy , ale często zdarzało mu się nawet nie kwalifikować do konkursu więc decyzja jest zrozumiała .

Kadra Narodowa :
Thomas Morgestern
Gregor Schlierenzauer
Andrean Kofler
Wolfgang Loitzl
Martin Koch
Manuel Fettner
Bastian Kaltenboeck

Kadra A :
Arthur Pauli
Mario Innauer
Roland Mueller
Stefan Thurnbichler
Balthasar Schneider



" />Top 16 przed systemem pucharowym. Madaj miał szczęście, że nie wypadł poza 16 i jest na ostatnim miejscu. Vittorio świetnie 3 miejsce.


1 Ammon, Jacques 10 +40 +268 +25
2 Centonze, Tiziano 10 +31 +297 +121
3 Wiktor, Vittorio 9 +36 +276 +125
4 Schumacher, Merlin 9 +35 +260 +125
5 Lamp, Christopher 9 +35 +256 +52
6 Martin, Michael 9 +34 +269 +125
7 Schmidt, BjĂśrn 9 +33 +223 +89
8 Koch, Markus 9 +26 +201 +68
9 Rothe, Dario 9 +25 +247 +109
10 Pavicevic, Nikola 9 +23 +242 +58
11 Liesigk, Christoph 9 +23 +239 +117
12 Hermoso Dorau, Pablo 9 +15 +208 +40
13 Gress, Roland 8 +47 +281 +245
14 Adam, Sven 8 +45 +216 +166
15 Fawaz, Ali 8 +44 +285 +251
16 Madaj, Adrian 8 +42 +263 +238



" />
">Niemieccy politycy spierają się, jak pomóc Oplowi. Jego właściciel General Motors podobno chce zamknąć co najmniej dwie fabryki
Taką wiadomość podała wczoraj agencja Bloomberg. Stojący na krawędzi GM w ramach restrukturyzacji ma zamknąć fabryki w Bochum i Antwerpii oraz przeprowadzić cięcia w fabryce w Eisenach. Koncern informacji nie potwierdził, ale w Niemczech atmosfera zrobiła się lodowata. Opel to jedna z najbardziej rozpoznawalnych niemieckich marek na świecie. W czterech fabrykach w Niemczech zatrudnia 25 tys. ludzi. - GM prowadzi politykę spalonej ziemi - oświadczyli związkowcy.

Opel spędza sen z oczu niemieckim politykom od jesieni zeszłego roku. W listopadzie koncern poprosił rząd federalny i rządy landowe o gwarancje kredytowe na miliard euro. Oficjalnie tylko po to, by zabezpieczyć się na wypadek niespodziewanych trudności. Te pojawiły się bardzo szybko. Z powodu załamania się eksportu i problemów ze sprzedażą samochodów w fabrykach ograniczono produkcję.

Chwilowo samochody zjeżdżają z taśmy jak dawniej, ale tylko dlatego, że niemiecki rynek samochodowy przeżywa ożywienie. Rząd dopłaca 2,5 tys. euro do zakupu nowego samochodu (marka nie gra roli), pod warunkiem że zezłomuje się stary. Na dopłaty Berlin przeznaczył 1,5 mld euro. Gdy pieniądze się skończą, rynek czeka znowu flauta.

Rząd do tej pory nie podjął decyzji, czy udzielić koncernowi gwarancji, czy nie. Niemcy obawiają się, że pomoc, jakiej udzielą Oplowi, zostanie zużyta na ratowanie GM. Dlatego Niemcom chodzi po głowie pomysł przejęcia udziałów w Oplu i uniezależnienia go od Amerykanów. Pomysł najmocniej popiera premier Nadrenii Północnej-Westfalii JĂźrgen RĂźttgers (CDU) - to na jego terenie leży przeznaczona do likwidacji fabryka Opla w Bochum. Westfalczyków wspiera chadecki premier Hesji Roland Koch. On na swoim podwórku ma główną fabrykę koncernu i centrum badawcze w RĂźsselsheim (tam w 1862 Adam Opel otworzył fabrykę maszyn do szycia, zalążek koncernu). Pracę straciłoby nie tylko 18 tys. pracowników, ale też 50 tys. ludzi pracujących dla rozsianych w okolicy podwykonawców.

Wzorem dla Opla miałby być Volkswagen - 20 proc. akcji tego koncernu jest w posiadaniu Dolnej Saksonii. Takie rozwiązanie nie wszystkim się podoba. Odrzucają je liberałowie z FDP, którzy razem z chadekami współrządzą Westfalią i Hesją. Wczoraj, zanim gruchnęła wieść o decyzjach GM, zakup akcji Opla przez państwo wykluczał urząd kanclerski. Po informacjach z Ameryki opór chyba jednak zelżał. Premier RĂźttgers pocieszał Niemców, mówiąc, że "jeszcze Opel nie zginął".


gazeta.pl

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • brytfanna.keep.pl
  • Trzeba żyć, a nie tylko istnieć.