Baza wyszukanych haseł
aaaaTrzeba żyć, a nie tylko istnieć.aaaa

A ja ostatnio kupiłem mojej pani Uniacza. rok 94, w pięciu furtkach z centralnym(!). Autko do "drobnych" poprawek - dałem wymienić progi, porobić zaprawki i już ładnie wygląda. Pozostaje jeszcze rozrząd (np pompa wody, to "aż" 40 zł), regulacja zaworów, wymiana świec/filtrów i innych pierdół. Z premedytacją kupiłem autko do poprawek, bo dałem za nie 1300 zł, doinwestuję drugie tyle i będę miał pewne autko, a to co widziałem u sprzedawców za np. 2500, to było chyba w gorszym stanie niż ten uniacz przed naprawami. Baaardzo mile jestem zaskoczony praktycznością wozidełka: w śrdku sporo miejsca, a i siedzi się jak w malym vanie - wysoko, więc wygodnie się wsiada. Żona koniecznie chciała w pięciu furtkach, bo jeździć głównie będzie z córką, która sama jeszcze nie wsiada i nie wysiada, więc łatwiej władować ją do tyłu. Acha: silniczek 999ccm, skrzynia V. Ogladałem też kilka tico: masakra. Tych ładnych nikt nie sprzedaje.



z tego co wiem matiz ma zmodyfikowana głowice na bazie głowicy tico,zmienione zawory i wałek rozrzadu,bodajze inny materiał tych elementów, pewnie wałek ma inne krzywki.dół silnika jest ten sam zarazem w tico i matizie,w matizie na bloku jest zamontowany dodatkowo czujnik spalania stukowego do ECM.




yhy 48kkm i co słychac jakies niepokojace dzwieki co by wskazywały na ponownie wytarty wałek rozrzadu? widocznie materiał wałków w matizie jest cos nie do konca teges,skoro w tico problem z tego co słyszałem niewystepuje,a głowice prawie takie same.

Wszystko na razie OK

Dodano po 4 [minuty]:


A paliwo jest ok ?
Dawno temu z zaprzyjaźnionej armii kupiłem i wlałem do 126p - Dzwonił niemiłosiernie


Tak tylko włączając się jeszcze taz do dyskusji to w/g mnie najlepiej /najrówniej/ silnik praccuje na V pover 95. Fakt kosztuje drożej, ale silnik naprawde pali mniej na tym paliwie. Sprawdzałem wielokrotnie. Róznica w mieście na to ok. 0,5 l/100km.



witam
mam problem z odpaleniem tico, rocznik 97... iskra dobra, pompka daje paliwo, po przelozeniu gaznika z innego auta zapalił, wiec trzebabyło kupic nowy gaznik, jednak po jego zalozeniu auto nadal nie pali... rozrzad tez jest dobrze ustawiony.... prosze o pomoc


Popraw pisownię, p. 8.2, inaczej post trafi do kosza,
manta.



Witam! Mam pytanie dotyczące samochodu marki daewoo Tico. Podczas jazdy samochód trzęsie i przerywa a nawet gaśnie i ma problemy z ponownym odpaleniem. Często potrzeba nawet wielu godzin, żeby silnik odpalił.Dodam, że sprawdzone były świece, pompka paliwowa, pasek rozrządu i wężyki od paliwa. Są sprawne. Cewka zapłonowa była wymieniona na nową. Chciałam się dowiedzieć jaka może być tego przyczyna, czy można samemu wychwycić usterkę, czy trzeba jednak udać się do fachowca po pomoc. Pozdrawiam!



Witam,

ja od niedawna jestem posiadaczem wymarzonej MX-3 1.6 97r. Przed dokonaniem wszystkich przeglądów serwisowych starałem się ją bardzo oszczędzać ale jak tylko wymieniłem wszystkie płyny i rozrząd to przejechałem na autostradę nacieszyć się autkiem i ... efekt zamieszczony na screenshot'cie z GPS'u poniżej ... 197 km/h Myśle, że jak na standardową wersję MX'a z silniczkiem 1.6 całkiem przyzwoicie



A co do pomiaru prędkości to rację miały osoby, które pisały o ograniczonym zaufaniu do fabrycznych prędkościomierzy. Samochodowe prędkościomierze mają wręcz obowiązek przekłamywać w górę. Przekonałem się o tym sam jeżdżąc moim Tico i przekraczając wskazówką skalę prędkościomierza dość znacznie ... Pomimo, że na prędkościomierzu vmax w Tico to 160 km/h to rzeczywista prędkość mierzona GPS'em po przekroczeniu skali to około 150 km/h. Warto dodać jeszcze, że prędkościomierz samochodowy zachowuje się w sposób nie liniowy i nie ma fizycznej możliwości jego dokładnego wyskalowania (prędkości zależy od rozmiaru kół, czyli ilości powietrza w kołach, temperatury itd). Jedyne wyjście, aby mieć wiarygodne wyniki to korzystanie z GPS.




a co z paskiem BOSH'a? bo takowy mam. To źle, dobrze, fatalnie, tragicznie czy spokojnie... 2.0 DiTD
PS. jak to jest z paskami - że taki od Tico pasuje ale chyba nie do diesla?!


Gdybym był pracownikiem ASO powiedziałbym: fatalnie, zaraz ci pęknie, a jak wytrzyma 60 tys km to nazwijmy to cudem - ok??? tylko oryginał i nic innego!!!

A teraz ode mnie poważnie: o paskach BOSCHA słyszałem opinie pozytywne szczególnie od pracowników sieci Q-SERVICE.
Po zdjęciu osłony paska rozrządu odczytałęm nazwę producenta: UNITTA.
Jest odpowiednik Europejskiego GATESA.
Ja mam aktualnie kupiony i niezałożony pasek MITSUBOSHI. Jest to japońska firma o znanej i uznanej jakości i wszystko byłoby ok gdyby nie bug w DITD o którym niewielu wie i z nieznanych powodów nie chce sie z nami podzielić. Domyślam się, że chodzi o wałek rozrządu, który stawia zbyt duży opór (tendencję do zacierania się???) i powoduje zerwanie paska. Watpię by inne elementy (IP, czy WP) stawiały większy opór.

A może chodzi tylko o to byśmy kupowali w ASO ?
Ja dowiedziałęm się odpracownika ASO jak można zrobić krzywdę nieświadomie silnikowi z hydronapinaczem - zostawiając go na pochyleniu na biegu. W przypadku staczania się autka wał zaczyna się obracać w przeciwną stronę powodując ściskanie hydronapinacza i luzowanie paska. Próba rozruchu z luźnym paskiem może spowodować jego przeskok i bum w rozrządzie.

Aha:
Ten pasek od TICO pasuje do innej japońskiej benzynówki.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • brytfanna.keep.pl
  • Trzeba żyć, a nie tylko istnieć.