Baza wyszukanych haseł
aaaaTrzeba żyć, a nie tylko istnieć.aaaa

" />Zapraszamy zapaleńców jazdy w terenie, tych maksymalnie zakręconych swoimi ‟wyżynami” i tych mniej zdesperowanych posiadających autka seryjne, jak również totalnie pokręconych Quadowców.

Rajd o charakterze przeprawowo-turystycznym. Samochody w dwóch klasach: WYCZYN i TURYSTA oraz Quady klasa ‟WYCZYN”. W klasie ‟WYCZYN” można posługiwać się wyciągarkami elektrycznymi w zdobywaniu PKP-ów i pokonywaniu ‟odcinków specjalnych. W klasie ‟TURYSTA” (nie wolno używać wyciągarek) będziemy szukać PKP-ów za pomocą roadbooka (proszę zapoznać się z regulaminem o zasadach dla poszczególnych klas pojazdów - dostępny na formularzu zgłoszeniowym).
Klasa wyczyn dla Quadów i samochodów jest połączona, dla Quadów przygotujemy kilka PKP-ów extra

reszta na: http://www.kowary4x4.pl

" />Ok, ja też coś napiszę ;p.

Wstałem rano, śniadanko, ubrałem się , blablabla... i jazda na PKP. Po chwili doszedł Felix i razem pojechaliśmy. Przed wejściem spotkaliśmy Dizla i resztę ekipy. Po ogarnięciu sali pożyczyłem kilka rzeczy do sida, porobiłem proxy, decklistę nawet napisałem, jeszcze sparing z Arthasem no i zaczynamy :

1. vs. Mich Genesis (2-0)

W obu na pierwszej łapie dustshoot ustawił w sumie grę. Od początku do końca kontrola pola i dwa szybkie winy.

2. vs. Dragon Heart (2-0)

W obu MBaaS spisał się znakomicie pozwalając na wysyp ptaków i robienie plusów z whirla. W drugim długo nie pograliśmy. Bodajże w drugiej mojej turze wysyp DADem, wingiem i jeszcze czymś na 8 kafli ;p + MBaaS na TT = OTK

3. vs. Blacks (2-0)

To był rewanż za poprzedni tur w Brzegu, gdzie przegrałem przez niewciągi. Za dużo z tego meczu nie pamiętam. Był nagrywany, więc jak Dizel wrzuci filmy to zobaczycie.

4. vs. Matt (2-0)

Pierwszy raz w realu grałem z Mattem, ale znałem Jego deck. W pierwszym jak to w grze z DDD 1 za 1 dopóki nie wprowadziłem DaDa i użyłem dustshoota przy 4 kartach w ręku oppa. Miał 3 tisy i tylko jednego pota, którego cofnąłem, a więć było po grze. Z drugiego nie pamiętam wiele.
Z raportu Matta wynika, że kolejny raz DaD przesądził o zwycięstwie.

5. vs. Dizel (2-0)

W pierwszym szliśmy łeb w łeb do stanu lp 1500 do 750 Dizla. Obaj już prawie że w topdecku i Tragedia w polu oppa a na mojej łapie Brain ;]. Przeczekałem rundę aby mieć więcej kart na łapie, brain po tragedie i wjazd po grę. W drugim najpierw Jego szybki wysyp, pózniej w odpowiedzi mój szybki wysyp, przejęcie kontroli i win. Więcej na wideo ;]

6. vs. Felix (2-0)

No i ostatecznie musiałem trafić na mojego kumpla, z którym gram i testuję decka praktycznie nonstop xD. Zna mój deck na pamięć i odwrotnie. Biorąc pod uwagę fakt, że wcześniej wygrał 3 pojedynki z Blackwingami Om3na, Korniszona i Blacksa spodziewałem się ciężkiej walki. No i mialem rację. W pierwszym doszliśmy do momentu gdzie Felix był praktycznie na +3 zostawiając mnie z pustym polem i ręką przy 1650 - 1500 lp. Zrobił błąd synchronizując dwa poty w BRD, no ale kto mógłby się spodziewać, że Mania z topa wyciągnie Braina xD. W drugim to już zdecydowana przewaga i kontrola BW.

Turniej zakończyłem ze statami 6-0 nie przegrywając przy tym ani jednego duela xD (nie licząc spara z Arthurem, którego przegrałem 2-1 ).
Z nagród 2x Starlight Roady, jakaś ultimatka, o którą prosił Arthas, Synchro Blast Wave i Road Warrior.

Koniec raportu, do zobaczenia na następnym turze ;] .

" />Klub motorowy ‟ELTÓR” sekcja Off-Road
4x4 Bogatynia zapraszają na
Rajd Off-Road ‟Łużyckie Zmagania”
zapraszamy zapaleńców jazdy w terenie tych maksymalnie zakręconych swoimi ‟wyżynami” i tych mniej zdesperowanych, swoimi autkami seryjnymi, totalnie pokręconych Quadowców, oraz szaleńców na motorach enduro.
Rajd o charakterze przeprawowo – turystyczno - trialowy, dla samochodów są dwie klasy. Klasa ‟WYCZYN” oraz klasa WYCZYN Z WYCIĄGARKAMI dla Quadów i motorów tylko klasa ‟WYCZYN Z WYCIĄGARKAMI”. W klasie ‟WYCZYN Z WYCIĄGARKAMI” będziemy mogli posługiwać się DOWOLNYMI (wolna amerykanka) wyciągarkami w zdobywaniu PKP-ów i pokonywaniu przeszkód wymyślonych przez organizatorów. W klasie ‟WYCZYN” nie wolno używać wyciągarek, trasa będzie tak przygotowana, aby nie były potrzebne, czyli dobrać sobie kogoś do pary, kilka kinetyków i do dzieła.
Nie ma ograniczeń sprzętowych jest tylko podział na klasę z wyciągarkami lub bez
klasa ‟wyczyn z wyciągarkami” dla Quadów i motorów jest połączona, jeżeli zgłosi się więcej niż sześć załóg motorów to będzie dla nich osobna klasa
Przewidujemy dwa etapy. Etap nocny/dzień (ok. 10h) i dzienny (ok.4h). Etap nocny/dzień dla obydwu klas polega na odnalezieniu i zdobyciu PKP-ów. Etap dzienny to (ok.4h) zmagań na torze przeprawowym.
Trasa będzie przygotowana stosownie do stopnia trudności dla danej klasy. W wyczynie z wyciągarkami obowiązkiem będzie pokonanie błota w różnej postaci (rzadkie, kleiste, gęste, zasysające i śmierdzące), wjechania do stawów, rzek, pokonania kilku wąwozów stromych podjazdów i zjazdów. W wyczynie trasa będzie przejezdna dla wszystkich aut, tylko PKP- y będą o różnym stopniu trudności oczywiście nie zabraknie błota wody i trawersów.
Rajd odbędzie się dnia 06,07 sierpnia 2010 w okolicach Lubania Śląskiego. Baza rajdu i zapisy na terenie toru motocrossowego ‟SOWIA CHATA” w Olszynie Lubańskiej, tu będzie można zostawić lawety i przyczepy kempingowe, rozbić namioty. Start i odprawa na noc z toru w Olszynie start na dzień z miasta Olszyna Lubańska
Plan imprezy:
• ok. godz. 21,00 ogłoszenie wyników i rozdanie nagród cd. Integracji
• Koniec rajdu na torze w Olszynie
Niedziela 2010-08-08
• Wstęp wolny tor dla rodzin i kibiców zawodników (niech próbują i zobaczą że nie było lekko)
Impreza o charakterze integracyjnym, duży nacisk kładziemy na dobrą zabawę.

Zapisy:
Wpisowe dla załogi auta wynosi 350zł. Wpisowe dla quda i motocykla 280.Pobieramy zaliczkę w wysokości 150zł dla samochodów Quadów i motorów. Wpisowe obejmuje upominki, posiłek (śniadanie) przed dziennym etapem, wyżerkę zakończeniową i piwo. Zgłoszenia wysyłamy na adres email: http://www.kowary4x4.pl na tydzień przed rajdem W razie niejasności proszę dzwonić na nr. 888882356 lub 784476788.
Grupa kowary4x4 nie jest organizatorem rajdu wspieramy go tylko medialnie i będziemy w nim startować, więc proszę nie dzwonić na numery podane w kontaktach tylko na te podane w informacji o rajdzie.

• zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • brytfanna.keep.pl
  • Trzeba żyć, a nie tylko istnieć.