aaaaTrzeba żyć, a nie tylko istnieć.aaaa
Megane Coupe
Escort RS
Nissan almera GTI
Mazda 323F(II) 1.8
Honda Ci..c VTEC :E / CRX
Audi A3 1.8T(to tak na granicy)
Jak ma byc na tor to kupilbym za jakies 10k a reszte zostawil na dokupienie szerszych felg, opon, modyfikacje zawiasa, porzadne rozpórki. Wiec w sumie Audi wypada.
edit: Mozna dorzucic jeszcze Escort RS2000 Cosworth 4x4, jego nie trzeba przygotowywac na tor poza dokupieniem odpowiedniego ogumienia, wada jest to ze sporo spali...
Ten post był edytowany przez skyline rider dnia: 11 Listopad 2009 - 16:34
dokładniej poproszę
jak lekka ma być ta przeróbka?
Z tego co tłumaczył mi gość który sprzedawał kiedyś rozpórkę z Almery GTI na NKP - to polega ona na wybyciu lub rozwierceniu jakiejś tulei na pierscieniu z jednej strony by móc dobrze dokręcić ją do kielicha - jak to wygląda w rzeczywistości nie wiem - nie widziałem tego na żywo.
Nagle stałem się posiadaczem dwóch .
Jedną mogę oddać w dobre ręce, kto pierwszy ten lepszy, pochodzi z Almery GTI, stan: używana, idealny.
Real foto:
Kosztowała mnie dokładnie 130pln.
Kuriera UPS mam za: 25pln.
Możliwy też odbiór osobisty.
PW, GG, mail itd.
Pozdro!
kierunki pasuja od Almery N15 bodajrze ja takie mam , okragle :]
co do rozporki to kosztuje 130zł i mozna ja sciagnac z zagranicy tyle samo kosztuje rozporka do tylu
pozdrawiam
a ja zrobiłem sobie sam i mam z tego satysfakcje i kosztowała mnie 10 zł
Jasne, że są dostępne, ale jakoś wydanie 500 lub 600zł na rozpórkę tylko dlatego zeb była firmowa jakoś mi się nie kalkuluje. Najważniejsze żeby spełniała swoje zadanie
A tą z Almery kupiłem okazyjnie, łącznie z tylną (do której się przymierzam żeby dopasować)
i czasami fajnie sobie pomodzić samemu zamiast przykręcic tylko 6 śrub
EDIT
kółka mialy wjechac jutro, ale doszly mnie sluchy ze Luki zaklada rozpórke wiec trzeba bylo sie ruszyc z modami Zobaczymy jakie pozytywy to da
Widac, że miał dzwona
ja nie widzę nic podejrzanego poza brakiem rozpórki, ale ja nie mam wprawnego oka, jeśli chodzi o oglądanie aut w ogłoszeniach, ale cena wskazuje, że coś z nim było, 106/saxo w dobrym stanie to jakies 10k
Almera cichociemna bardzo. Tylko ciekawe jak z osiągami i rozwojowością(auta i kierownika).
Jako że temat budowy rozpórki ciągnie się jak flaki z olejem i jeszcze nie wiadomo czy będzie miał swój finał chciałbym zgromadzić info o adaptacji przedniej rozpórki z almery GTi... wiem że są osoby które przekładały ją do sunny czy 100nx
a więc jak to jest Trzeba ją przerabiać czy niekoniecznie? wiem że np. Mac ma taką i pisał w swoim temacie że przerabiał flansze żeby pasowała ja kiedyś widziałem 100nx z taką rozpórką i wydaje mi się że była założona bez przeróbek przynajmniej nie było widać że coś było z nią modzone...
Jeśli ktoś zakładał lub ma info na ten temat to proszę o pomoc w tej kwestii
ja jeździłem almerą Gti i teraz sunny GTi i różnica w sztywności zarazem w prowadzeniu jest przeogromna pewnie nie tylko za sprawą rozpórek ale myślę za w sunny/100nx tak jak piszę rz sporo daje takie usztywnienie...
Mam jeszcze Takie pytanko odnośnie 100nx czy w wersji 100nx GTi była tylna rozpórka w standardzie ? kiedyś widziałem aukcję na allegro z taką czarną setką i miała z tyłu rozpóreczkę...
lotka na tylną klape czarna HEKO TEAM - 40zl
komplet elektrycznych szyb (podnosniki przyciski przekaxnik bezpiecznik boczki przewody) - 250zl
soczewki z nissana almery - 100zl
boczki na głosniki na tył do seja obite na czarno - 90zl
głośniki JBL 937 GTO - 130zl
wzmacniacz Carpower hpb-602 - 180zl
siłownik maski cały chromowany - 40zl
czarne tylne lamy lexus (4 oczka) - 220zl
rozpórka kielichów pasuje do MPI firma JACKY - 160zl
koła Rota - SMOOR 13x7J z oponami YOKOHAMA A539 - 1700zl
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plbrytfanna.keep.pl