Baza wyszukanych haseł
aaaaTrzeba żyć, a nie tylko istnieć.aaaa

Może lepiej tak: Ile masz kasy i do czego rower Ci jest potrzebny?
Ja sobie będe kupywał drugi rower, tylko że do DH, ale to już troche większy wydatek> 3,5tys-5tys. Troche wydam, ale sprzęt będzie wypaśny.
Najlepszą marką jest Karpiel (projektowane rowery przez polaka, Jana Karpiela), ale przy okazji najdroższą(najdroższy model jest w granicach 28-30tys :roll: , a najtańszy już za 4-5tys. się kupi.)
Ja Ci proponuje taki sprzęt>
http://www.allegro.pl/item115134049_kona_s...ach_jazdy_.html
Jeżeli tyle kasy posiadasz, to kupuj, jeżeli nie, to np. Kona Scrap 2004, kupisz ją używaną za 1500zł.
I nie sugeruj się, że w jakimś rowerze jest hamulec tarczowy. W marketowych "bublach", bo inaczej tego nazwać nie można, hamulce tarczowe są baardzo słabe, już lepszym rozwiązaniem w nich były by V-Brake. Jak chcesz porządne tarczówki, to hydrauliczne, z jak największą średnicą tarczy. Ale to już tak jak mówie: wydatek jest spory
:wink:
Pozdro :wink:



pokazywal mi jakies, ale.... no nic, jutro podjade. bo jak zwykle o czyms zapomnialem. nie chce abym sam facet wybrazl, chce aby ze mna wybrakl co tam wrzucic. zobacze jakie tam maja rzeczy, troche ich jest.

pytanie bardziej estetyczne. czy do srebrnego roweru beda pasowaly np czarne korby? tzn to co jest przy pedalach. teraz mam cos ala chrom. nie wiem czy pedalow nie zmienic. sa plastikowe i zjechane.

wole dorzucic z 50 zl abym mial cos tam lepszego niz najtansze i najgorsze



----
jeszcze raz sory, jesli troche bredze. ale sie przejalem :?




Modziłem z roznymi wynalazkami i nadwt diody wstawiałem ... diody to sie nadaja na latarki bo swieca gora do 3m przed rower <_<
Na latarki diody się nadają, ale nie takie co świecą na 3 metry (chyba że EDC zasilana niskim prądem), bez problemu z diody uzyskasz odpowiednie skupienie i zasięg nawet > 100m (zajrzyj np. na swiatelka.pl czy torch.pl)


Sercem jest 20W żarówa halogenowa ktora daje plame swiatła ok 20m przed rower a widoczność do ok 35-40m, wynik godny jakiegoś jednoślada z silnikiem spalinowym.
Jaka to żarówka? Jeśli taka najtańsza z marketu to Twoje światło przebija/zrównuje się jedna dioda Cree bin Q5/R2, zasilana 0.9-1A lub dwie diody @ 0.4-0.45A.


chodzi mi o wage, bo zasilane jest dosc pokaznym akululatorem ktory jest niestety dość ciezki, ale umozliwia jazde w terenie w kompletnych ciemnościach ok 3 godziny.
3 godziny to żadna rewelacja, właśnie kończę lampkę zasilaną 2 ogniwami 18650 - niecałe 6h działania (~35h w trybie Low), ilość światła jak z Twojej żarówki; ogniwa ważą jakieś 90 gram, taka 'drobna' różnica wagi w stosunku do aku żelowego ;)

Jeszcze jedno - jak liczysz te 3h działania? Akumulator przy pobieranym prądzie ~1.7A będzie miał, upraszczając, wyraźnie mniejszą pojemność.


Zarówno żarówki halogenowe, jak i aku żelowe to już przeżytek w oświetleniu rowerowym - bronią się tylko i wyłącznie ceną.



Witam!!!
Kupiłem niedawno używaną szosówkę do jazdy głównie po mieście, trochę ją zmodernizowałem ale nadal mam probem z błotnikami. Dotychczas jeździłem na MTB, przez cały rok, i miałem pełne błotniki. Szosówką również chcę jeździć cały rok tylko nie wiem jakie najlepiej i czy w ogóle da się założyć błotniki. Co do tylnego to na pewno będzie to błotni na sztycę ale zostaje problem przedniego :( Proszę o pomoc. Jeżeli chodzi o cenę to mile widziane jak najtańsze :)

Jako iż jest to mój pierwszy temat witam wszystkich rowerowych wymiataczy!!! :D



Dzisiaj przy regulacji przedniej przerzutki zauważyłem że jedna szprycha z przodu jest luźna, okazało się że się złamała w nyplu chyba przy upadku :glare: . Mogę jeździć bez jednej czy raczej nie? lub chociaż na czas podjechania do sklepu (kupię jedną szprychę? Muszę i tak tam jechać bo ta regulacja mi nie wyszła). Jak ją wymienić, bo pod detką jest jeszcze taka jakby taśma, mam ją przedziurawić i później zakleić? Czy musi być taka sama szprycha czy inna (niewiem jakie ale rower to hexagon V4).

Tak poza tematem to gdyby ktoś wiedział to niech mi powie jaki jest lub ile kosztuje (taki najtańszy) suport do hexagona V4 (Bo jest krzywy od nowości, a gwarancja na rowery to fikcja i pan w sklepie powiedział że to osłonka jest tylko krzywa :D )



Witam!

Na rowerze jeżdżę codziennie do i z pracy - w zasadzie nic poza tym (chyba, że po odbiór czegoś z Allegro ;) ). Dlatego też nie potrzebuję ultra - sprzętu. Jednakże od czasu, gdy "odkopałem" rower z piwnicy to już zdążyłem wymienić wszystko poza ramą i obręczami..
Do eritum. Dętki najtańsze z Decathlonu po 9pln sztuka. Opony troszkę droższe ;)

Opony mają max 3,5 atmosfery z tego co widziałem (tak przynajmniej napisane). Dętka... nie mam pojęcia. Tak czy inaczej pompuje do 3 atmosfer (i przód i tył). Teraz problem - muszę dopompowywać średnio raz w tygodniu - zazwyczaj ciśnienie spada do 2 atmosfer (i z przodu i z tyłu).

Koła to 26 cali. Jeżdżę głównie po asfalcie.

Spadek ciśnienia następuje szybko - z 3 do 2 atmosfer. Później już powoli - w granicach 2 atmosfer ciśnienie utrzymuje się już dość długo.

Teraz pytanie oczywiste - czy to wina ultra taniej dętki z najniższej półki? No i jaką dętkę polecacie (byle nie uber drogą - takich mi nie potrzeba - taniej będzie dopompowywać..)

Pytanie nr.2 - jaką oponę polecacie na zimę w mieście? Wiadomo - dużo wody i dużo śniegu..

dzięki z góry za wszelkie odpowiedzi :)




łożyska w Shimano są troche nietypowe-węższe o 1mm od ogólnodostępnych. da się to obejść ale cena dobrych łożysk to kwota za którą można mieć najtańszy support szosowy. oczywiście można stosować też najtańsze

A to jest akurat bardzo ciekawe co mówisz. Ja sam nie mam korby z HTII, ale kilku kumpli ma taki korby i dają mi rowery do serwisowania. Tak się składa, że już kilka razy wymieniałem łożyska w tych supportach i nigdy nie miałem problemów z ich dostępnością. Zawsze kupowałem takie po 5zł za sztukę w sklepie z łożyskami i nic się nie działo z nimi niedobrego, a już na pewno nie padały szybciej niż te Shimanowskie.



mamba to najpopularniejszy - bo najtańszy - 29er w moim sklepie, kupuje go sporo ludzi.
minusy:
- praktycznie wszystkie avidy w tych rowerach mają krzywe tarcze
- kierownica, która w ninerach gf jest specyficzna, szeroka, łukowata, mnie źle leży w rękach;
- całkiem sympatycznie działający widelec
- opony dosyć wąskie, gęsty bieżnik, szybkie;



A ja po przemysleniach z moja polowka, stwierdzamy jedno.

Niekoniecznie warto rozgladac sie za rowerami typowo damskimi, sa za krotkie, przekrok jest niski przez co geo praktycznie NIE rozni sie od typowych 'meskich' scigantow w malych rozmiarach, zas sporo doplaca sie do 'damskiego' wygladu ramy.
Zeby nie byc goloslownym, contessiak M jest na przyklad bardzo podobny do gianta XTC S czy Scale S, dlugosci wszystkich rur i katow sa prawie identyczne i mozna by podawac wiele innych przykladow. Dlatego moim zdaniem, jesli 'kobiecy' wyglad nie ma tak duzego znaczenia, rozejrzyj sie takze za innymi opcjami rowerow bo mozna znalezc cos taniej.
I nie, panna akurat nie zaluje ze wzielismy ta sama contesse drugi raz (tyle ze wiekszy rozmiar po kradziezy - M i 165cm) bo akurat wyglad mial duze znaczenie, ale rozmiarowo za pierwszym razem nie trafilismy z S'ka.

Teraz rower czeka na zastrzyk gotowki i rower dostanie caly nowy naped Deore + X7 i gripy, a w dalszej przyszlosci Epicona, R7 badz stary SID i w przyszlosci rower z napedem pokroju tourneya/acera i XCM bedzie naprawde przyjemnym pozeraczem kilometrow. I chyba wreszcie kupie jej najtansza prostą kiere bo gieta to jakies nieporozumienie - ale dziewczyna sama nie wie co jej nie odpowiada w geometrii, wiec to moze nie byc to.

Z drugiej strony, rownie dobrze mozna kupic najtansza wersje, wywalic co sie nie podoba i wsadzic cos fajnego. Przy tych rowerach koszta beda porownywalne byle miec jako baze rame.
Użytkownik Sorcerer edytował ten post 13 grudzień 2009 - 15:27




Chciałbym was spytać jeszcze o zakupy waszych rowerów. Czy wszyscy korzystaliście z allegro? Jeśli tak to dużo kasy udało wam się zaoszczędzić w porównaniu z tradycyjnym sklepem?
Nie zawsze allegro jest najtańsze, w moim przypadku zaoszczędziłem ponad 350zł na rowerze, w sklepie 1250zł, ja kupiłem na allegro za 880zł :) więc rożnica jest, jednak niektóre sklepy mogły utrzymac atrakcyjne ceny na starsze modele, dlatego też allegro nie zawsze jest tańsze.



Bardzo proszą jaką mógłbym kupić najtańszą używaną kolarkę. Mogę dać jedynie 250zł.
myślę nad taką .
http://allegro.pl/it...oooo.html#photo
Użytkownik Ecia edytował ten post 19 sierpień 2007 - 22:08
Powód edycji: rażący błąd ortograficzny w nazwie tematu



Hamulce w tym Arkusie to po prostu najtańsze V-ki. Jeśli uznasz, że kiepsko hamuja to wystarczy zmienić klocki na jakieś lepsze. Jeśli chodzi o amortyzatory, w obydwu tych rowerach to jedyne co można o nich powiedzieć dobrego to to, że ,,lepszy taki niż żaden''. Chwyty wymienić możesz zawsze. Natomiast co do rogów to: po pierwsze ta kierownica jest gięta, a po drugie to trzeba by zobaczyć jaką ma szerokość.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • brytfanna.keep.pl
  • Trzeba żyć, a nie tylko istnieć.