Baza wyszukanych haseł
aaaaTrzeba żyć, a nie tylko istnieć.aaaa

Myślę o zakupie roweru do celów rekreacyjnych do jazdy po scieżkach rowerowych i trasach w lesie. Chyba najlepszym typem będzie rower trekkingowy. Na pewno chciałabym żeby koła miały 28'' i aluminiowa rama, plus dodatki typu bagażnik, błotniki, oświetlenie. W sklepie całkiem ładnie prezentował się Arkus Lite Trek CTB, ale nie znam tej firmy, więc proszę o radę. Jesyem też otwarta na sugestie - jakie firmy są dobre i jakie cechy powinien posiadać dobry rower?




500km i zajechałeś korbę?

Tak dokładnie tak :) Sam się zdziwiłem. Wiedziałem, iż nie są to komponenty z "najwyższej półki", jednak nie przypuszczałem, że normalnie popękają zębatki :)

Cytat z katalogu shimano :)


Roweru wyposażonego w rekreacyjne komponenty MTB/CTB nie należyużywać do trudnej jazdy terenowej.
Stanowi to wyraźną różnicę w docelowych zastosowaniach w porównaniu z komponentami MTB najlepszych grup, takich jak DEORE i SAINT. Dla przykładu, używanie roweru z komponentami grupy ALIVIO lub ACERA do agresywnej jazdy terenowej może spowodować uszkodzenia i kontuzje. Dodatkowo komponenty TOURNEY mają wygląd produktów z grupy MTB, ale są przeznaczone do zwykłej jazdy miejskiej po drogach i chodnikach. Będziemy wdzięczni za zapoznanie się z klasami produktów i zamierzonymi zastosowaniami dla każdej z grupy oraz za udzielanie użytkownikom porad dotyczących bezpiecznej jazdy.

Tourney to tourney :)
Użytkownik MichaLKRK edytował ten post 30 maj 2010 - 21:15



Mam szosóweczkę o dumnej nazwie "Triumph". Konstrukcyjnie bardzo podobna do ów waganta. Identyczne łączenia rur. Sztywności i geometrii nie zdążyłem porównać:icon_wink: No i miło się nią ciśnie po asfalcie. Za niedługo załaduję jej nowy łańcuch i kasetkę i dalej będę ujeżdżał.

Do 300zł, zdecydowanie lepiej kupić stary rower i go wyremontować, niż kupić w makro i za rok mieć ruinę:icon_wink: Stare rowery mają to do siebie, że są dużo trwalsze. Szosa kolegi kilka lat stała na dworze, a wcześniejsze kilka(naście?) była jeżdżona. Wymienione gumy, łańcuch i maszyna dalej chodzi. Strach pomyśleć, co by zostało z dzisiejszych części, pozostawionych na kilka lat warunkom atmosferycznym.

co do samego rometa, to jeden w domu stoi. Nie jest to w pełni kultowy rower, bo to chyba rocznik 2003- CTB ECO. Na 2 dniowej wycieczce z sakwami nie sprawiał problemów.



MOze cos z Krossa ?

nazwa: KROSS TRANS PACIFIC
typ [ TREKKING ]
rama / materiał [ Al 6061 ]
rama męska [ 18",20",22" ]
rama damska [ 19",20" ]
rama typu Y [ - ]
widelec [ stalowy Hi-Ten ]
przerzutki tył/przód [ Shimano TX50/C051 ]
manetki [ Shimano STEF 29, 21 ]
siodło [ Selle Royal RVS F820/D ]
hamulce [ Alhonga HJ-805AD ]
mechanizm korbowy [ Cyclone CTL3-328P 48-38-28 ]
piasty [ aluminiowe ]
obręcze [ aluminiowe Kross 28" ]
opony [ Innova 700x38C ]
wyposażenie [ bagażnik, błotniki, komplet oświetlenia, dzwonek, podpórka ]

Cena 799 zł
http://www.rower.com.pl/rowery-akceroria/3259.html
http://www.rower.com.pl/rowery-akceroria/3258.html - ten 719


Lub Arkus/Romet

ARKUS Classic CTB
Rama: aluminiowa, męska 18”, 21”, damska 18”,
widelec: stalowy,
piasty stalowe,
obręcze aluminiowe stożkowe,
ogumienie: CST z paskiem 700x40,
wolnobieg: Shimano 7-rzędowy,
mechanizm korbowy: 3-rzędowy,
osprzęt: przód Shimano, tył Shimano TX30,
manetki STEF 29 3/7,
hamulce: aluminiowe V-brake,
dźwignie aluminiowe,
wyposażenie: bagażnik al.,
wersja: CTB 28” z oświetleniem, męska i damska

Cena : 699 zl
http://www.rower.com.pl/rowery-akceroria/4931.html



Witam!
Poszukuje roweru do 900 zł. Mam 16 lat, ponad 190 cm wzrostu. Potrzebuje roweru do jazdy asfaltem, i łagodnymi polnymi drogami.
W sklepie zaoferowano mi rower Rayon Vip CTB 28" , za cenę 800zł (porównując z cenami w internecie widzę, że to bardzo atrakcyjna cena)
http://spectec.com.p...ry&idk=1&idp=29
Tutaj jest opis tego roweru. Proszę o opinie, czy warto mi go kupić, najlepiej jak najszybciej, bo jest ostatni w sklepie.

Pozdrawiam

Jeśli ktoś nie miał do czynienia z konkretnie tym modelem, to proszę chociaz o opinie na temat oprzyrządowania.



hehe moje piękne miasto Przemyśl, no mów jak wrażenia "po", jest gdzie posmigać nie :033: Dobra dosc tego OT, mam pytanie, od października studiuje w Rzeszowie, od 2 tygodni ściągnąłem tu rower( żadna rewelka ale daje radę), szosówka czeka w domu, po Rzeszowie śmigam CTB. I tu pytanie, gdzie w okolicach Rzeszowa znajdę jakieś fajne trasy, chodzi mi o walory krajoznawcze i nie tylko, bez większej extremy, bo sprzęt nie nawykł i nie stworzony do tego :D padło tu kilka miejscowości, lecz nic mi to nie mówi. Czy mógłbym prosić o jakąś mapkę na początek i zaznaczonymi miejscowościami? :wink: Z góry THX, pozdro, szerokiej drogi...



" />Witam,

z przyczyn, nazwijmy to, ideowych (wolę promować rodzime marki) chcę kupić rower Krossa. Rower ma być do jazdy po mieście,
troszeczkę pewnie po lesie i jakichś okolicach podmiejskich. Generalnie żadnych wyczynów, ale chciałbym móc pojechać na nim
czasami troszkę szybciej, więc takie typowe CTB odpadają (narzeczona ma ślicznego Jantara S, ale taki właśnie mnie nie ineresuje).

Przeglądając aktualną ofertę Krossa znalazłem dwa rowery, które by mi pasowały:
6th Avenue i Trekking. Obydwa z katalogu 2007.
Różnice, które jestem w stanie wychwycić sam (pomijając kształt ramy of kors ;) )
6th ma ramę alu, a Trekking stalową. Są różne kierownice, trekking ma manetki "rączce" a szóstka klasyczne.

I jeszcze pytanie odnośnie 6th Avenue - wersja 2006 ma stalową ramę, a 2007 alu. Poza tym różnią się kierownicą (wersja 2006 ma
prostszą). Różnica w masie jest ok 1,5 kg. Podobno zaletą stalowej ramy jest to, że lepiej tłumi drgania. Więc na co by się
decydować przy ewentualnym wyborze pomiędzy dwoma modelami szóstki?

No i pytanie - który rower byście polecali i dlaczego?

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • brytfanna.keep.pl
  • Trzeba żyć, a nie tylko istnieć.