![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
|
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
||||||
![]() |
![]() |
||||||
![]() |
![]() |
aaaaTrzeba żyć, a nie tylko istnieć.aaaa
nazywa się to Selective Unlocking i można to zmienić bo poza oszczedzaniem zamka pasazera kosztem przyciskow pilota jakos nie widze pozytku z takiego ustawienia link dla tych ktorzy opanowali juz odczytywanie i kasowanie bledow i chcieliby wiedziec wiecej co sie dzieje w aucie.
Ten interfejs będzie idealny dla Twoich potrzeb. Jeżeli chodzi o program VAG-COM Ross-Tech'a, to działać z tym fejsem będzie tylko do wersji 409 włącznie. Wyższe wersje wymagają oryginalny interfejs Ross-Tech. Oryginał kosztuje około 1700zł, ale naprawdę warto wydać taką kwotę za taki sprzęt. Moja świnka skarbonka jeszcze się nie zapęłniła aby to sobie fundnąć i dlatego używam nadal KKL czyli taki jw.
|
![]() |
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
||||||
![]() |
![]() |
||||||
Trzeba żyć, a nie tylko istnieć.
|
![]() |