aaaaTrzeba żyć, a nie tylko istnieć.aaaa
Dzisiaj Kuju oficjalnie zapowiedziało Mk2!
O to lista co będzie zawierał, więcej informacji na MK2
* Approach Control for 3 and 4 Aspect UK Colour Light Signals
* Default to danger on all Semaphore and Junction Control signals
* The ability to set timetable adhesion options on scenario instructions
* Fully functional Dynamic Brakes on compatible rolling stock, as well as being interlocked with the throttle control
* Vastly more screen resolution support as well as the ability to use dual or triple monitor setups thanks to Matrox Triple Head to Go
* Further enhancements to the F3 Drivers Guide making the Map and Gradient screens even more useful
* Vastly improved weather effects as well as prevention of rain inside trains
Robie wszystko dokladnie tak jak jest opisane ponizej:
1
Uruchamiamy "Train Simulator Editors & Tools" i wybieramy "Activity Editor".
2
Wchodzimy w opcje plików "File" i zaznaczamy "New".
3
Teraz zaznaczamy trasę na której będziemy edytować skład. Wybieramy "Tutorial Route". Następnie pojawi się okienko z zapytaniem o nazwę "Activity". Nie wpisujemy nic, tylko klikamy OK.
4
Teraz po prawej stronie panelu w dziale "Player service" wybieramy "New". Pojawi się okno z lewej strony ekranu "Service editor". Tu w opcji "Consist" również wybieramy opcję "New".
5
Teraz możemy zestawić własny skład. W opcji "Rolling stock types" wybieramy rodzaj lokomotywy, i typ wagonu. W "Roliling stock", dwukrotnie, szybko klikając na nazwę lokomotywy lub wagonu, dodajemy go do składu. W lewym, górnym rogu panelu "Consist Editora", "Name:" wpisujemy nazwę pliku i "Display name:" nazwę składu, która wyświetli nam się w symulatorze. Następnie utworzony skład pociągu zapisujemy "Save&exit". Następnie zamykamy "Service editor" opcją "Cancel".
Posciagalem polskie wagony i lokomotywy (mialy one w sobie odrazu instalatory) i jak chce wybrac sklad do trasy Poznan - Szczecin to owszem moge jechac sama lokomotywa (W tym wypadku EU07), ale jak mam do niej dolaczyc wagony. Gdy wchodze w Rolling stock types w edytorze to nie pokazuje mi sie tam zaden polski tabor. Co zrobic ?
[/b]
Hey Man. If You want polish route witch activities You can download this route : http://www.bkd.trainsim.pl/
It's calls BKD. This is narrow track railway but activities and rolling stock are included ther , so you can start Yours polish rail adventure with this route ;-)
N scale would not sell very well in Poland
N gauge market in Poland is not so big like H0 one, but people are very devoted! Currently there are no ready to run rolling stock in polish livery in N gauge (not counting second hand Piko toys from former Eastern Germany). So, we are like sponge waiting for some water...
To widen your target market try releasing some models which could be seen on polish and german tracks: for instance Minitrix announced set of DEC tank cars for August this year.
Ale tu zjawia nam sie czarny charakter w postaci panstwa i mowi hola hola zly czlowieku zanim ciuchcia pojedzie to musisz zaplacic nam za uzytkowanie torow za prad i kupic do ciuchci co nieco zeby byla pewnosc ze ciuchcia bezpieczna jest i bezpiecznie pasazerow wozi
In July 1999, the government of Peru awarded a 30-year concession for privatization of the Peruvian Central Railway to a consortium led by U.S.-based Railroad Development Corporation (RDC). The consortium includes both Peruvian and international shareholders. The concession is structured under the "open access model," which allows other operators to run trains on a per-trip basis. RDC established an operating company, which maintains and operates the rolling stock, and an infrastructure company, which maintains the tracks and charges either the RDC or third-party operating companies for their use.
poszczegolni zli ludzie zamykali swoje polaczenia ciuchcie smutne staly w szopach a rzad ktoregos dnia oglosil ze z najlepszej kiedys kolei w europie zostaly smetne resztki ktore to resztki aby wogole zaczac dzialac potrzebuja natychmiastowego zastrzyku finansowego w kwocie 32 miliardow funtow.
Efekt jest taki ze w modelu b wiele polaczen zamknieto koszt przewozu towarow i ludzi zdrozal a za wszystko zaplacili konsumenci
Wiesz juz dlaczego zdanie "to problem wlasciciela moze robic co chce" jest zdaniem zasadniczo debilnym?
Zasadniczo debilnym wydaje mi się podawanie przykładów pseudoprywatyzacji z Ameryki Łacińskiej i (zgaduje) wymysłów z epoki Tatcherowej, zamiast pokazać jak się miała rzeczywiście prywatna kolej w XIX w. USA i UK.
Koleje James'a J Hill'a i Henry'ego Corneliusa Vanderbilta doszczętnie orały swoich powiązanych z państwem konkurentów.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plbrytfanna.keep.pl